סקר קניות חודשיות

../images/Emo212.gifסקר קניות חודשיות

אני אשמח לשמוע מכמה שיותר אנשים כמה הם מוציאים בשבוע או חודש על סופר. אנחנו הקצבנו 1200 ש"ח לחודש לזוג פלוס תינוקת בת שנה ואנחנו כל פעם מחדש מגלים שאנחנו עוברים את התקציב במהירות.האם אנחנו החריגים או התקציב? אשמח לשמוע ממכם: 1)כמה אתם מוציאים בממוצע בחודש או בשבוע על קניות סופר כולל טיטולים, תחליף חלב, מזון, נשנושים, מוצרי ניקוי וכו 2)כמה אתם בבית(מי שיש לה כוח תרשום גילאים) תודה)
 
קניות

אנחנו הולכים לסופר לקניה גדולה פעם בשבוע ואם אנחנו לא קונים אלכוהול או כל מיני שטויות שהן פינוק בשבילנו (גבינות סופר יקרות בטיב טעם וכאלה) אז מוציאים בסביבות 250 שקל לקניה. זה כולל המון מוצרי חלב ומעדנים, לא מעט סנפרוסטים למיניהם, ולא כולל בשר (כי אני לא מגיעה ללבשל בשר בבית כרגע) או חומרי ניקוי (לא קונים חומרי ניקוי על בסיס קבוע). אנחנו זוג עם תינוק בן חודש אז אני עוד לא בטוחה שזה מייצג מבחינת קניית החיתולים והתמ"ל...
 
ארבעה שבועות בחודש? ../images/Emo13.gif

אני מניחה שבחישוב הכולל יוצא 1200 לחודש כמו אצלכם. אם ממש ממנסה להיות חסכוניים אז נצליח לרדת ל-1000...
 
2 הורים, 2 ילדות וכלבה

מוציאים על קניות בין 2000-2500 ש"ח בחודש (אם יש חג או יום הולדת אז יותר).
 

שבלול 555

New member
אצלינו../images/Emo130.gif

בין 1200-1500 בחודש, משתדלים לקנות תמ"ל וחיתולים במבצעים ואז ממלאים סטוקים לחודשיים בערך, כך שלא יוצא לקנות כל שבוע תמ"ל וחיתולים, אבל הקניות כוללת מלבד מוצרי יסוד, נישנושים, בשרים באטליז - לא בסופר, שתיה קלה וסיגריות. אנחנו שני מבוגרים ילד בן שנה ו10 חודשים וכלבה, זה בעצם לא כולל את האוכל של הכלבה, בערך 150 ש"ח לחודש.
 

fame06

New member
בלי בלת"מים כ 1,000 ש"ח. זוג + תינוק 10 חוד'.

ורק קניות, אוכל, סימילאק וחיתולים. (בלי מסגרת לתינוק, חשבונות, דלק, צעצועים, בגדים, אירועים.......).
 

ixmix

New member
סביב 2000 לארבעה

אבא רעב, אמא רזה, בת חמש תאוונית ובת שנה רעבתנית.
 
למעלה