שרשור מפגש שוב

Kill Bernard

New member
כן, אני מסכימה..

והייתי הדבר הכי פטתי בעולם במפגש פורום הראשון שהייתי בו. ונחשו מה? שרדתי! ונהנתי! זאת הייתי חוויה חיובית (למרות שאח"כ כל הנסיעה חזרה דפקתי את ראש בחלון בגלל אחת היציאות המפגרות שלי
). גם מההתרגשות יצא לי קול מוזר לאללה. ומישהו צחק עלי.
ואני עדיין חזרתי שוב! ולא, לא כי אני מזוכיסטית (אני כן, אבל זה לעניין אחר כבר
) - אלא כי זה נחמד לראות אנשים מהפורום. נקודה. וזה גם נחמד לתת להם לראות אותך כי זה מעניין אותם. אז למה להרוס, הא? הא? ולא! אי אפשר לא לנסות לשכנע, כי בסה"כ זה.. זה.. היכולת הסברה שלי גרועה עכשיו. אז אני מראש אומרת שזה לא יצא טוב.
אז שיקשיבו כל אלה ש"מוזר להם" לבוא. בואו!
גם אם זה לשבת ולשתוק, זה נחמד! רואים אנשים! רואים את הדס חוטפת עוד שטף דם מההוקי אוויר! ובגלל שאנחנו (ואני במיוחד) אנשים כ"כ נחמדים ולא מאיימים, זה לא נורא מידי גם כן להכניס מילה. גיא, תזיז את התחת העצלן שלך ובוא. רות סוף.
 
התחת העצלן שלי לא אוהב אותך.../images/Emo10.gif

לא, סתם. הוא חיבב אותך תמיד, כבר מהיום הראשון. אבל קשה לו עם אינטימיות (אוך, איזה סיפור היה לו עם בר רפאלי), אבל אני מקווה שזה כבר עבר לו. עבר לך תחת? הוא אומר שכן. אז אחרי שסיימנו לדבר על התחת שלי, בוא נדבר על נושאים יותר חשובים. יהודה לוי חנה בבית של נינט!!
 

Kill Bernard

New member
אוקיי. ברצינות.

גם אני מתה עליך. הייתי תולה פוסטר שלך במקום אלאניס אם היה לי אחד. אבל! מה אינטימיות? איזה אינטימיות בדיוק אתה רואה בקניון מפוצץ באלפי ילדים צורחים שאפשר להתנגש בהם גם הגיטרה ולהעיף אותם חצי מטר אחורה איזה?
אף אחד לא מבקש ממך להתחבק עם אף אחד או להוציא כינים לאף אחד. ממתי דיבור הוא פעולה קשה? כשיודע מה, אפילו מזה אפשר להמנע. אוקיי. אני אשלם לך חמישה שקלים אם אתה בא. לך תקנה אוכל. או משהו. לא שווה לך לבוא? תיתן לסיבות טיפשיות כמו.. עדיין לא הבנתי איזה, טענת ה"בעיות אינטימיות" זה לא תירוץ (לי יש בעיות אינטימיות. והן לא קשורות לפגשי פורומים תמימים), אלא אם אתה מתכוון ללכת אל השרותים הציבוריים לבצע פעולות מגונות, מה שלא הייתי ממליצה, כי הם מטונפים. אני רוצה סיבה אחרת, כי גם עם בעיות אינטימיות - מגיעים. אף אחד לא מכריח אותך לעשות שום דבר. אתה יכול לשבת ולבהות באנשים. זה גם די מעניין. ולא, אל תגיד לי שיש לך בעיה לבהות באנשים, כי אני אמליץ לשלוח אותך למוסד סגור. ולא לאחד נחמד. SHOOT. הפעם כעיקרון. אני לא מניחה לך (נעמיד פנים שאין לך את האפשרות להתעלם
) עד שאתה לא משכנע אותי למה אתה לא רוצה לבוא.
 
סליחה, לי יש בעיית אינטימיות?../images/Emo9.gif

לא, זה לתחת שלי.
וזה קצת בעייה לעשות דברים בניגוד לרצון של התחת שלך. כמו לקום. כשאת מנסה לקום והתחת שלך לא רוצה, המאבק נראה כאילו את מנסה לשגר את עצמך לחלל, או לחרבן משהו שאכלת במסעדה מקסיקנית. בקיצור, תחת? כן, להקשיב לו. לפעמים גם נותן אחלה עיצות. לא אחלה עיצות כמו של הכלייה, אבל גם.. את יודעת, סבבה. מסתדרים. מקשיב לו. זה לא נורא. אה, כן, איפה היינו? נכון, למה אני לא מגיע. אז זהו, ביישנות. באמת שלא יותר מזה. די מוזר לי לשבת בחדר עם אנשים שאני לא מכיר וכבר מגובשים, זה מוזר לי וקשה לי קצת. מה לעשות. הא הא. מה התחת שלך חושב על זה?
 

limors2

Active member
מי מגובש?../images/Emo4.gif../images/Emo197.gif../images/Emo54.gif

כולם מתפזרים להם למקומות אחרים
 

Kill Bernard

New member
נכון! אף אחד לא רוצה להשאר איתנו!

יש להם חברים יותר טובים. פחה! |מגלגלת עיניים בזלזול|
 

Kill Bernard

New member
כן אבל אני נראית לך רייצ'ל?

תטחן שוב. או שתבוא. מה שיותר טוב לך.
 

Kill Bernard

New member
התחת שלי כועס עלי,

אז קצת קשה לי לשאול אותו. פשוט הכרחתי אותו להיות יום שלם במכנסיים שהוא לא אוהב. הוא אמר שהם ירוקים מידי והוא לא נראה טוב בהם. ובגלל שלי יש את הידיים, היה לו קצת קשה להתנגד. אנחנו לא מדברים כרגע. באמת מצטערת. רק שהנה לך דוגמה מעולה שכן! אפשר לעשות דברים בניגוד לרצון התחת שלך!
והנה עוד אחת. תחת: בא לי לשבת. קמתי. תחת: לא! לא! זה היה נורא! לא שוב! נחש מה אני עושה עכשיו.
גם אני הייתי ביישנית פעם וזה עבר לי. יותר כיף בצד שלי. באמת. כאן יש פסטה.
לוק מיי אייז ותגיד לי שלא שווה כאן יותר. ועוד שאלה. יודע איך זה עבר? בזה שבאתי והתמודדתי עם הפחדים שלי! אהא כן That's right!! זה מה שעושים!
באים למפגשי פורום, וגם אם יוצאים עילגים וסוציומטים, משתפרים לפעם הבאה. ולא, לא מתים מזה. ואנחנו לא מגובשים!
ז"א כן, אבל אתה גם, אז.. זה לא הופך אותנו ואותך לקבוצות נפרדות.
אתה ביישן ואנחנו מגובשים? מה אתה פוחד, שתבוא וכולנו נשב במעגל ולא ניתן לך מקום באמצע הקוואק-קוואק ולא יהיה לך נעים לעשות לך מקום או לבקש לשחק ואז תעמוד בחוץ בודד ומסכן? כי לא. אנחנו לא משחקים קוואק-קוואק או איך שלא קוראים לזה. היי בואו נשחק!
שנים! שנים! טוב, לא.
אז כן, ביישנות?
סליחה. לא עובד. Next. חוווווץ מזה שאני ביישנית ברוחי (לא נעים לי להתקשר לאנשים זרים, במיוחד להשאיר הודעות, ואז אני מגמגמת שטויות ומדברת לעצמי רוב הזמן
) אז תהיה לך חברה.
 

limors2

Active member
../images/Emo6.gif../images/Emo197.gif../images/Emo54.gif

אם הוא יבוא, תנאמי לנו גם שם?
כי אם כן אני אגרור אותו מהבית
 

limors2

Active member
ווהו!../images/Emo197.gif../images/Emo54.gif

אז גיא- תזכיר לי איפה אתה גר שוב
 
אני מצטער, יש נושאים יותר חשובים.

למשל, שלום בית עם התחת שלך. ולכבודך הזמנתי את דודו טופז שיעשה איחוד מרגש בינך לבין המקום בו יוצאים כל הנוזלים והשאריות. ולא, אני לא מדבר על בריטני ספירס. וחוץ מזה, טוטליטריות בתחת שלך לא תעבוד. צריך להגיע לפשרה. למשל, הנה קטע שקרה אתמול (שחזור, כלבוטק, האנשים אינם אמיתיים, ג יפית מציגה, בלה בלה): תחת: אני רוצה לשבת! אני: תחת, יש פה אנשים.. אני צריך לקום. תחת: לא! אני: טוב, בוא נגיע לפשרה. הנה, חצי נשב וחצי נעמוד. ~גיא נעמד בתנוחה שנראית כאילו כדור גדול פגע לו באיזור רגיש ביותר~ אני: טוב, זה לא עובד. אתה הולך לעמוד? תחת: לא! אני: תגיד שלום לניבאה! תגיד שלום! טוב, אז אולי זאת לא ממש פשרה. אבל בכל זאת, למה שאני אעשה דברים בניגוד לרצונו? חבל, המסכן לא רוצה. חבל. זה כמו הפעם ההיא שלא קניתי מונופול לכליה. (המסכנה נורא אהבה גם 5 אבנים. למרות שזה די כאב לי לכמה שבועות. כשיוציאו לי את האבנים בכליות אני יודע שהיא תתאכזב, אני עדיין מתכונן ליום הזה.) וכן, הדס. כן. אין לי חשש יותר גדול מזה שאתם תשחקו קוואק קוואק ואני לא אשתתף. הסיוט הכי גדול שלי הכיל בתוכו את זה שלא מזדמן לי לשיר שיר שחלק מהמילים שלו הן "ואמא שלך היפופוטם". וכן, לשבת לידך כשאת ממלמלת לעצמך דברים נשמע נורא מפתה, באמת שכן. להיפך, אני אשב לידך כל הזמן ואנסה להקשיב. אפילו אקליט ראיון ל"רייטינג". בתנאי שתמלמלי ששכבת עם יהודה לוי. אחרת זה לא יעניין אותם. נו, אז את שוכבת עם יהודה לוי או לא?
 

Kill Bernard

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

למה לא פנאי פלוס? הדפים שלהם הרבה יותר נעימים. והוא גם מריח יותר טוב. ורייטינג אני מוצאת תמיד בדבר הירוק הזה של המחזור עיתונים, ואתה יודע שהדשא של השכן תמיד ירוק יותר. אולי לא במקרה הספציפי הזה, כי לפעמים דוקא כן מצאתי חתיכות ירוקות על העיתון. ואם כבר המלמולים שלי מגיעים לרייטינג, אתה באמת רוצה לפספס את זה לייב רק בגלל ש.. מה זה היה? משהו עם.. תחת? ואינטימיות?
בעצם.. אני חושבת שאתה צודק. יודע מה? אם לא תגיד לי אחרת, אני אניח שהשילוב הזה לא יהיה בראש העדיפויות שלך. אלא אם זה יהודה לוי כמובן. ולא, לא שכבתי איתו, אתה יכול להיות רגוע. בינתיים.
ד"א, הכל נחמד עם ההיפופוטם, אבל מה זה לעזאזל קוואקוואדלאומר ודסימטריקו? תתעסק בבקשה בעיקר. סיכום. א. אתה מעצבן אותי. ב. בוא. ג. התחרטתי, אתה יכול לשמור את יהודה לוי. ד. תמסור את זה ממני בבקשה לתחת שלך - Coward!!
 
אני לא אשאל למה את מריחה עיתונים../images/Emo6.gif

לא, האמת שכן. יש איזה עיתון שנקרא "מנטה", והשער שלו אשכרה מריח כמו מנטה. ואני כזה לא הבנתי, חשבתי שאני משתגע. "חנה, אתה לא מריח, זה הכל בראש שלך. אתה זוכר מה הפסיכולוג אמר". אבל אז התברר לי שכן! חה חה, פסיכיאטר קליני! אין יור פייס! הממ מעניין איך עושים את זה. כאילו, מדפיסים את השער ושמים אותו לכמה שעות בין הרבה הרבה סוכריות? איך זה עובד? הא? הא? וכן, אני מסכים על הדפים הנעימים יותר של "פנאי פלוס". אבל יש להם איזה קטע עכשיו לפרסם כל מה שפקצה שנייה אומרת באינטרנט, והרוב זה "שיואווווווווווווווווווווווו נינט ויהודה מתחתנייםייםםיםייםים!!", ובלה בלה. אישית זה גורם לי לרצות להביא להן רייטיינג-עם-דפים-לא נעימים לפנים, אבל היי, אני שולט בעצמי.
זה מה שהפסיכיאטר שלי אמר.
אז כן, איפה אנחנו? אה, בהיותו של התחת שלי כפחדן. הוא עגול. הוא קטן. לפעמים הוא מתכווץ. אבל פחדן הוא לא. פחדן הוא ל--א! תחת, אל תקשיב לה. היא סתם מקנאת בקשר שלנו.
 
למעלה