שנה טובה ומתוקה

אנפה2

New member
רציתי לאחל לכולם פה שנה טובה עם

בריאות מלאה, עשיה ברוכה וטיולים מהנים. שבת שלום עוד מעט תבוא המלכה.
 
שנה טובה ומתוקה לכל היפים והיפות שכאן../images/Emo75.gif

זהו. אני מאחלת לכולכם שנה טובה קודם כל. שנה שתהיה הרבה יותר טובה, קלה ופורייה מזאת שאך חלפה שנה בה תגיעו לפסגת שאיפותיכם שנה בה יתגשמו כל משאלות לבכם ומאווייכם שנה בה תחוו בריאות, הגשמה, שמחה ועדנה אושר, אהבה ואינסוף הצלחה שנה מלאה כולה בטוב ואור טיולים, הנאות, שמחות וריגושים שנה של אושר ושמחה ויצירה . שנה מלאה במזל וברכה שנה פשוט טובה , מתוקה וטעימה. שולחת את אהבתי ומאחלת שבת שלום ומבורך. ארי.
 

cohen chaim1

New member
לכל הנוער - שנה טובה

שנת גשמים, שנת ברכה ושלום והעיקר, הבריאות.
 
חיימקה שנה טובה ../images/Emo140.gif

שתהיה שנה גשומה שנת ברכה ביבולים פריחה ושגשוג תודה על המיצג הנוסטלגי
 
עכשף אני אלשין עליך...../images/Emo8.gif

בגליון השבועון את שיצא לרגל החג , התפרסמה כתבה על אריאלה . ממליצה לכולם לקרוא את הכתבה על האשה המדהימה הזו מאחלת לך בריאות! וכח להמשיך ולהעניק לסובבים אותך את כל האהבה והאנרגיה הטובה שאת נושאת.
 
מטורפת שלי, יש לך מושג כמה אני אוהבת אותך ?

את כזאת... את ! בכל פעם שאני מספרת עליך אנשים חושבים שאני מגזימה , אבל אז אני שולחת אותם לכאן ו... הם רואים שכל מילה עוד בצניעות נאמרה. תודה על הכל אחות יקרה. אני אוהבת אותך מאוד !!!
 
שנה טובה לפורום הנהנתן, המתוקשרוהאטרקטיבי

שמחה להצטרף אליכם הגעתי במסלול פתלתל אבל אני פה שנה טובה לכל הנוכחים
 
יקירתי את פה ????

ניסיתי לשלוח לך מסר איזה 10 פעמים, אבל תפוז החליט שלא כל יהיה הדבר. דברי איתי. לא יפה ככה לכבוש את ליבי ולהיעלם...
 
שיטט הייתי בניק של רעמת זהב...

אני מפעילה לה את הבלוג ושכחתי להחליף ניק מרוב התרגשות... כמה מתאים לבלונד שלי , אה?..... חיבוק ממני...
 
פיקסלרית חנסי דחוף ללשכתי ....../images/Emo88.gif

צ'מעי יה בלונדה דרון אמריקאית שכמותך..........יש מצב שעוד מעט תתפסי רייטינג כמו צפורה מקדימה , ואז לא נוכל להגיע אליך בכלל.
אני מבקשת ממך לפני המהפך הצפוי, שתביאי לתושבים כאן את הקישור לקינוח המדהים שהולך לככב אצלי בערב ראש השנה וכוונתי עיוני, לגלילי הממולאים בקרם שזה שוס אמיתי וקלי קלות הכנה! חוצמזה אם את כבר בסביבה , תגלי לי בסוד באוזן ואני מבטיחה שלא אספר לאפחד מה את הולכת לבשל לחג?...
תזרקי איזה פרור לגרופי שלך הרי בלעדייך אנחנו חצי בן אדם
 
הנה, הנה חנסתי לפה.... רגע, הולכת להביא את

המתכון. יא מצליקה, מכל מה שהעלתי דווקא את הקל הזה אהבת? טוב, מיוחדת כבר אמרתי... שניייה... לא לזוז, תיכף בחוזרת .... גלילים ממולאים בקרם : נתחיל קודם כל בבצק : השיטה הפשוטה והמהירה: חומרים : 1 בצק עלים מופשר אבקת סוכר לזרייה מעל אופן ההכנה: מרדדים עד כמה שניתן את בצק העלים תוך שמירה על צורתו המלבנית. חותכים בעזרת סכין רצועות לאורך העלה. לוקחים כל רצועה ומלפפים את הקונוס כך שלא יווצרו חורים בין ליפוף לליפוף, מניחים את כל הקונוסים על נייר אפייה בתבנית ואופים בתנור שחומם מראש לחום של 190 מעלות (בינוני- גבוה) עד שהקונוסים מזהיבים קלות ומתקשים. מניחים להתקרר ומחלצים בקלות את הקונוס. חוזרים על הפעולה עד שכל רצועות הבצק מוכנות. ממלאים בקרם ומפזרים אבקת סוכר. חומרים לבצק לטיגון: 300 גרם קמח רגיל 50 מרגרינה או מחמאה (או חמאה) 150 מ"ל מים קרים אופן הכנת הבצק: לשים היטב את כל חומרי הבצק, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר למשך כשעתיים. מוציאים מהמקרר ומרדדים לעלה דק עם מערוך. חותכים בסכין רצועות בצק ארוכות וצרות . לוקחים כל רצועה ועוטפים את הקונוסים מסביב. מכניסים לטיגון קצר עד הזה בה בסיר עם שמן עמוק. מוציאים ומספיגים על ניירות סופגים ומצננים היטב. ממלאים את בקרם ומפזרים אבקת סוכר מעל. נעבור כעת למלית : מלית שמנת מתוקה מושקעת : חומרים: 1 ליטר חלב ½ 1 כוסות סוכר 4 חלמונים 7 כפיות קורנפלור (90 גרם() 1 מקל וניל 2 מכלים של שמנת מתוקה (500 גרם) אופן ההכנה: מרתיחים ¾ ליטר חלב עם הסוכר ומקל הוניל ומבשלים כ-2 דקות. מוציאים את מקל הוניל, חורצים לשניים ומגרדים את הגרגרים השחורים ומכניסים אותם חזרה לחלב. בינתיים מערבבים את יתרת החלב עם הקורנפלור והחלמונים. ומוזגים תוך כדי ערבוב לחלב הרותח . ממשיכים לערבב. עד שהרוטב מסמיך. מכבים את האש, מעבירים לכלי פלסטיק, עוטפים בניילון נצמד ומחכים להתקררות מוחלטת. מקציפים את השמנת המתוקה לקצף חזק ומקפלים עם הקרם וניל. מחזירים לקירור במקרר עד לשימוש הסופי במילוי הצינורות. מלית שמנת מתוקה פשוטה : חומרים: 2 מיכלי שמנת מתוקה 1/2 כוס סוכר אופן הכנת הקרם: מכניסים לקערת המיקסר את השמנת המתוקה והסוכר, ומקציפים הקצפה רכה. במקביל מכינים קציפה משלושה חלבונים ועוד 1/3 כוס סוכר נוספת, מקציפים לקציפה יציבה, ומקפלים פנימה את השמנת המתוקה עד שמתקבל קרם תפוח ומאוד אוורירי. המלית הפשוטה בטעם של פעם (כמו של הקרם שניט הפשוט): חומרים: 2 שמנת מתוקה 2 אינסטנט פודינג וניל 11/2 כוס חלב 1 אבקת סוכר אופן ההכנה: את השמנת הפודינג והחלב מקציפים לקרם יציב. . זהו, ממש קל ומהיר והכי חשוב: מרשים וטעים. מה צריך יותר מזה, אה?.... אני לא יודעת אם אמצא את התמונה , אז הנה הקישור לרשומה , אבל אני הולכת לחפש בכל מקרה...
 
אני ? רייטינג? מצאת לך....

ומה אני הולכת לבשל בחג? טוב, זה לא בדיוק סגור, כי אלכס, האחות הגדולה "נשרה" מהארוע בגלל שהאמא של הכלה שלה מכריחה אותה לעשות את החג איתם (מאנייקית!!! אצלי יותר טעים, אבל "לא נעים...) אז ככה... היות ומשפחתי מהווה כור היתוך אמיתי (הצד שלי אשכנזי - ארגנטינאי עם שורשים איטלקיים + מזרח אירופאים, הצד השני- מרוקאי מסורתי. מעבר לזה המשפחה המורחבת מורכבת מערב רב של עדות) , אז צריך לענות כמה שיותר על טעם הרוב וזה אומר: כל מיני.... אז ככה: זה הבסיס וכמובן שכל מי שיצטרף יביא גם הוא משהו (ברור שלא את הכל אני מכינה, אבל זה בגדול מה שיהיה ) כל הסימנים והברכות (שני סוגי מתכונים לכל סוג של ברכה, ככה שמי שלא אוהב איקס יקבל וואי...) והנה קישור לרשומה שעשיתי בנושא הברכות במסגרת הברכות דגים : גפילטע פיש דג מרוקאי שני סוגי מרק: מרק חומוס ודלעת (מרוקאי ) מרק צח עם קרעפלך או קניידעלך (ביקוש אדיר לקנייעדלך) מנות ראשונות : בלינצ'ס עם כבד קצוץ מאפה בצק עלים עם בשר טחון , צנוברים ורוטב פטריות סלסלת פילו עם פרגיות מוקפצות בצ'ימיצ'ורי לשון קרה בתחמיץ (מאכל ארגנטינאי) מטמברה (גם מתכון ארגנטינאי) מנה עיקרית : עופיונים ממולאים בתפוחים , בשר ואורז טלה בחרדל ורוזמרין ארטישוקים ממולאים בשר ברוטב לימון לשון ברוטב לימון ושום קציצות הודו ברוטב פירות יבשים נתחי בשר פיקנטי עם חומוס ומח עצם כנפיים בדבש וחרדל תוספות : תפוחי אדמה בשום ורוזמרין בתנור אורז עם טנזיה קוסקוס עם אגוזים ופירות יבשים פולנטה צימעס ברוקולי וכרובית ברוטב שום צ'אטני תפוחים ותאנים שעועית מוקפצת עם אגוזים ושומשום מנות אחרונות : (גם חלבי וגם פרווה, למען שומרי הכשרות ביננו) תפוח אפוי בדבש סורבה לימון מוס דבש טרייפל סלט פירות עשיר שלל עוגות (כל אחד מביא עוגה בלי יוצא מן הכלל) עוגיות מרוקאיות סלטים : אז פה זה ההיצע הכי גדול, כי כל אחד מחוייב להביא כמה מיני סלטים וזה כולל מבושלים וטריים, אבל כל הסלטים המוכרים וגם חלק שלא כ"כ...יהיו. אין תכנון מראש , זה יסגר מחר. לרוב אני ממונה על המבושלים והרטבים (הפעם תלוי מה יהיה מצב הכוח...) מדובר בכ-35 איש- לא סופי. מה אני אישית מכינה? את הברכות ונראה מה הלאה (אני לא במיטבי בימים האחרונים, אז האחרות לקחו פיקוד). אבל שוב... התפריט נתון לשינויים ולבקשות של הרגע האחרון. אני ממש עוד מעט מתחילה עם בישולי הברכות ואם יישאר כוח אחרי טיפול היום של מחר בבוקר- אמשיך הלאה לכוון הסלטים המבושלים, כי בזה אני יותר טובה מהאחיות והמלכה האם... זהו בגדול ! קיץ-קוץ... את באה?
 
הצילו.....הזמנתי שח"ל............/images/Emo101.gif

אדיוס סנטוס ! אללה אכבר ! OMG YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY רק מלקרוא כמעט שהתעלפתי.............אני הולכת להכניס חזרה לארון את סירי הקוסקוס , ולהתקשר ליורשים שיגיעו רק למחרת טגידי........ באיזה שעה לבוא ? איזה פרחים את אוהבת? אנחנו זוג שקט ומנומס אוכלים הכל ובן זוגי יודע לנגב כלים אחרי..... ה ר ג ת א ו ת י עם התפריט שלך ! אלמלא פגשתי בך הייתי מוכנה להשבע שאת מכוכב לכת אחר....
 
חחחח... כפרה עליך !!!!

עוד לא הלכתי לישון ועשית לי את היום- לילה- צהריים של עוד כמה שעות.... נראה לי שאבריז היום מהטיפול, כי אין לי כוח לשטויות, עדיף לנוח איזה שעתיים ולהמשיך ו..יאללה תתארגני, אני הולכת לגנוב מהשכנה עוד כסאות כתר, אז היידה... נשמה, רק טלפון - זה מה שצריך, הודיעי ובואי. שולחתצ לך מה זה חיבוק ענקי ואוהבת מלאנ'תלפים !!!!
 
אם רק היית מתקשרת הייתי באה לאסוף אותך...../images/Emo140.gif

הפטנט להגיע אלינו בדרך הקצרה הוא לגגל .... הנאות ארועים ....והמכשף מטיס אותך לכאן בחינם! ברוכה הבאה ושתהיה לך שנה מלאת צבע , יצירה והשראה
 

מ ה פ כ ן

New member
תודה !!!, אמסור גם אמסור !!!...

שנה טובה ומקסימה לך ולכל בני משפחתך, מכל הלב !!!
 

noa555555

New member
שנה טובה ומתוקה לפורום המתוק והחיובי הזה../images/Emo39.gif

שולחת נשיקות לכולכם, שתהיה שנה מאירת פנים, גשומה, פורייה, חיובית, נפלאה, שנת שלום , החזרת גלעד שליט בבקשה , פליז. ממשלה שפויה, פליז. ובכלל, - רק טוב לכולם.
 
למעלה