בוקר טוב. טלויזיה פיילוט מסך רגיל מישהו

dani666

New member
יש לאמי טלויזיה הנושאת את השם "פילוט"

(אני אומר "הנושאת" - כי זו רק מדבקה). 21" בחדר השינה. נקנתה בשופרסל כי היתה הכי זולה. תכל'ס - עושה את שלה, צבעים סבירים, איכות קול סבירה. עובדת כבר קרוב לשנתיים ללא בעיות.
 
איפה שאת קונה תבדקי

בתכלס זה לא מוצר אמיתי זה מותג מדבקה, מתחת יש מוצר סיני/קוריאני או כל מקור אחר למוצרים זולים, יכול להיות שזה יחזיק 3-4 שנים באיכות סבירה ויכול להיות שיחזיק בדיוק חצי שנה ככה זה המוצרים האלו עדיף לעשות השוואת מחיר מול מוצרים אחרים ולא מותגים כאלו ואז להחליט האם ההפרש במחיר שווה.
 
תמיד יש מותגים יותר טובים

ובוודאי יותר אמינים, השאלה היא המחיר שאת מוכנה לתת, אני מוכן לעשות לך סקר רק תגידי את המחיר של הפיילוט שראית ואיזה מסך זה (שפופרת או LCD)
 
אני לא צריכה את הטופ.. האמת שזאת ששבקה היא

גרץ.. (מקורי של הנאצים) והחזיקה 22 שנים.. עם כמה תיקונים בשנים האחרונות..
 
אם כך במחירים האלו הכל כבר "מותגים"

אין משהו עם "שם" וזה כבר לא משנה כמו שאמרת אם את לא צריכה את ה"טופ"
אז פיילוט לא פחות טובה מאחרות באותה קטגורית מחיר.
 
וואלה לי יש אחת 34 אינצ'

אחלה טלוויזיה, היא כבר בת 4 ואני מאד נהנה ממנה. אחרי שבחנתי מלא פלזמות ומלא LCD הגעתי למסקנה שלא שווה לרכוש אותן כל עוד בישראל לא עוברים לשיטת שידור של 100HZ. מי שלא יודע, בארץ משדרים ב - 50HZ שזה 50 פריימים לשניה. כשמחברים פלזמה או LCD התמונה נמרחת ונראית לא טוב, לעיתים קרובות אפילו מטושטשת בגלל שיטת השידור ולא בגלל שהטלוויזיה לא טובה. נכון למצב של היום, אין כמו טלוויזיה שפורפרת רגילה, האיכות הרבה יותר גבוהה. אבל היי, הצליחו לעבוד על כולם בארץ. חבל. PILOT מותג טוב ברמה סבירה ולא יותר מזה. בהצלחה שרון דרורי
 

רון ו

New member
אין חיה כזו שידור ב100Hz

100hz הוא מנגנון במקלט למנוע ריצוד בטלויות crt דוקא. ל lcd אין בעיות ריצוד - נהפוך הוא, היו לו (במודלים הראשוניים) בעיות של מהירות תגובה. אתה צודק ש רוב ה lcd נראות רע בתור טלויזיה ומתאימות יותר ל dvd אך בעיקר בגלל רזולוציה נמוכה של השידור. כשיעברו בארץ לשדר HD אולי התכוונת, התוצאה תהיה יותר טובה.
 
לא חבר, שיטת שידור נטו.

100HZ היא כמות הפריימים שמכניסים בשניה של שידור. אם המקלט שלך מותאם ל 100 תמונות בשניה, אזי תקבל תמונה חדה מאד ואיכות ללא מריחות. 100HZ היא גם השיטה שלך לכוון למשל את מסך המחשב. שם כרטיס המסך של המחשב מסתנכרן עם המסך אם הכרטיס של המחשב חזק מדי, המסך לא יוכל לקבל אותו והוא יודיע לך כי איננו מסוגל לקלוט יותר מ - 50HZ או 60HZ. אצלי למשל, המסך מכוון על 60HZ ויש לי אפשרות של 100HZ אבל אין לי כרטיס מתאים. היות ואני מצלם המון, אני משתמש המצלמה שמכניסה 32HZ שהם 32פריימים בשניה. זו מצלמה איטית מאד. על מנת להגיע ל - 100HZ על כל מערך השידור לעבור למכשירים חזקים יותר ומעבדים דיגיטליים עם יכולות גבוהות כרגע לא נראה לי שיש לאף חברה ישראלית תקציב לזה. המנגנון למניעת הריצוד תלוי מאד בכמה פריימים אתה מכניס ולא פחות באיכות המקלט (מגבר של האנטנה שהיום מחוברת ישירות לממיר). מנגנון מניעת הריצוד לא קשור בכלל לכמות התמונות שמכניסים בתדר דהיינו HZ. ישנם שני אלמנטים הנקראים שיטות שידור ואין להם בהכרח קשר האחד עם השני. שיטה אחת מתארת מה היא רמת ו/או עוצמת התדר המשודר וכתוצאה מכך כמות התמונות הנכנסות בשניה והיא נקראת הרץ - דהיינו HZ. שיטה שניה מחולקת לשניים - NTSC או PAL שהן שיטות שידור המתאימות לאזורים מסויימים בעולם. HD זו למעשה תוכנת אינטרפולציה שמגבירה את מהירות התגובה של המעבדים בתוך כרטיס הטלוויזיה והם נותנים עוצמה רבה לתמונה שנצפית. היא לא מעלה את כמות הפריימים לשניה אבל היא בהחלט תעבוד מצויין ב - 100HZ. זו שיטת השידור השלישית והחדשה שקיימת כיום רק בטלוויזיה בלווין. מקוה שהסברתי טוב. שרון דרורי
 

Zמבוש

New member
שרון דרורי

בישראל משדרים בצורת PAL ארה"ב בNTSC נושא של ה 100HZ היה אמור להכנס לטלויזיות ה CRT (רגילות ) הפיתוח החל ביפן למיטב זיכרוני אך כאשר יצאו ה LCD והפלזמות לא היה טעם להעמיד זאת במבחן המציאות . כיום אין שידורי FULL HD בארץ גם הלווין עדיין לא עושה זאת במתכונת מלאה . כיום מסכי LCD ואו פלזמה אשר בה יש FULL HD עולים הרבה מאוד כסף עובר לסוחר לכן השוק מוצף בהרבה מסכים אשר הם רק HD READY בלבד .
 
אבל תוספת קטנה.

FULL HD או רק HD זה לא משנה. ללא שידור בתדר הנכון, כל הטלוויזיות האלו לא שוות כלום. עוצמת השידור / שיטת השידור חייבת להיות כזו שמכניסה 100 פריימים בשניה על מנת שהFULL HD יעבוד כראוי. כיום אין הרבה ערוצים שמסוגלים לזה.
 

רון ו

New member
אין תוכן שהוקלט/הוסרט ב 100Hz

עשית סלט גדול מהרבה מושגים קרא שוב מה שכתבתי לעיל והשכל אין קשר בין קצב רענון של מסך מחשב לשידורי טלויזיות בטלויזיות crt מתקדמות יחסית של המאה שעברה הכפילו את קצב הרענון של המסך כדי למנוע ריצוד ומכאן המושג 100Hz Pal היא שיטת אפנון צבע בשידורי טלויזיה בארץ ובאירופה השידורים בארץ הם ב 25 פריים לשניה מחולקים לשני מופעים בשיטת מסרק interlace כך ש2 סריקות מספקות פריים אחד בשדורי HD עברו לשיטת progresive המספקת 50 תמונות מלאות בשניה אין שידור ב 100HZ נקודה קרא בפירוט בקישור הבא http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate
 
חוות דעת

טלויזיה פיילוט שמיובאת ע"י חברת ניופאן היא טלויזיית "מדבקה" אבל באיכות סבירה ביותר ( בסין מיוצרות טלויזיות בכמה דרגות איכות ) גם אלה של מץ הם מהסוג הזה. במחסני חשמל או אפילו ברשתות המזון ניתן למצוא מכשירים כאלה וברמת מחיר השווה לכל נפש.
 
למעלה