מה החוק אומר בנוגע להחזרת מוצר..

../images/Emo210.gif מה החוק אומר בנוגע להחזרת מוצר..

בוקר טוב. איפה ניתן לקרוא ( (באיטרנט) על החוק לגבי החזרת מוצר. תודה
 
החזרת מוצר תלוי בבית עסק

אם רשום בעסק מדיניות החזרת מוצר אז לפי אותה מדיניות, אם לא כתוב אז צריך לשאול אותו, בקניה מרחוק או בקנית מוצר מרוכל מדלת לדלת יש את חוק ה14 יום ובאריזה שלו.
 

sailor

New member
אם מוכר לא הציג מדיניות החזרה

הוא חייב לקבל פריט ולהחזיר את התמורה באמצעי התשלום בו בוצעה. לשאול זה נכון לגבי פריטים שמוזמנים בהתאמה מיוחדת לצרכי הלקוח או מיוצרים עבורו.
 
ולא ראיתי שהתנצלת על שקראת ..... לחברי הפורום בריונים. את פותחת פה הודעות על ימין ועל שמאל, לרוב באותו נושא. כאילו שזה הפורום הפרטי שלך. אני דורש ממך התנצלות !
 
אני עונה להם באותה מטבע אם לא שמת לב

ואגב גם סגנון הדיבור שלך מאוד לא מתאים למנהל פורום..
 
לעוגייה קטנה: נראה לך שאם תתקפי את המנהל

הפורום או גולשי הפורום אז תקבלי תשובות שמתאימות לך? אני ממליץ לך להקשיב למנהל ולעשות כבקשתו, הוא זה שיודע מה הכי טוב ומה הכי מתאים בפורום, ובנתיים הנימה שלך הייתה הכי חריפה, התגובה שלך להערות שלהם לא הייתה במקום, נכון שהיו תגובות מעט עוקצניות אבל הם אמרו זאת מתום לב ודי בצדק בהתחשב במה שאת כתבת, אם נדקדק אמרו לך שאין לך מה לצפות שילכו לקראת בסיטואציות מסויימות שציינת ואת לא קיבלת את זה (לא כל מה שאנחנו רוצים יכול להתקבל, אגב גם אני לפני כמה ימים התלוננתי פי על התנהלות של חברה מסויימת שנהגה בי שלא בתום לב אבל החוק לא עמד לזכותי ואני זה שהיה צריך להיות יותר חכם ולא לסמוך על כל מוצא פיו של אותו סוכן שהיה אצלי, החיים קשים ולא כל דבר אפשר לצפות לשביעות רצון מלאה משני הצדדים, צריך גם התפשרות מסויימת ואכן מצאתי את אותה התפשרות) בקיצור המלצה שלי היא כזו, דבר ראשון התנצלות מצידך כלפי גולשי הפורום על הכינוי בריונים, ודבר שני אחרי קבלת ההתנצלות תוכלי לבקש דעות של גולשים לגבי התפשרות לשביעות רצון שני הצדדים בנושא שלך.
 
אגב בנקודה מסויימת לדעתי את חטאת

בשירשור שלפני הקודם שאלת על איכות הטלוויזיה של פיילוט ורוב הגולשים אמרו שמדובר במותג מדבקה שאיכותו במקרה הטוב סבירה, ואת החלטת להתעלם מזה אז אין לך על מה להתקצף כאשר אמרו לך שלא הקשבת וקנית כרצונך אפילו שהמליצו לך שלא.
 
למעלה