מתכונים

מילי לי

New member
../images/Emo32.gif ניקי אפשר בבקשה מתכון לעוף

עם אורז טעים במיוחד וקל להכנה.... תודה
 

ניקי ב

New member
לא נוסה.

חמין צמחוני של אנה וגנר – מתוך ערוץ האוכל בYנט חומרים: 4 בצלים גדולים, קלופים וחתוכים לקוביות לא גדולות 8 שיני שום 8 תפוחי אדמה בינוניים, קלופים וחצויים לרבעים 1 כוס שעועית לבנה 1 כוס שעועית חומה 1 כוס גריסי פנינה (שעורה) ½ כוס חומוס (לא הכרחי) 3 גזרים קלפים, פרוסים לטבעות עבות 2-3 גבעולי סלרי אמריקני 5 עגבניות גדולות, בשלות ומוצקות, קלופות וחתוכות לקוביות 6 כפות שמן מלח, פלפל שחור גרוס ופפריקה מתוקה הכנה: משרים את השעועית ואת החומוס לפחות ל – 12 שעות. בוררים היטב את גריסי הפנינה, לפעמים יש ביניהן אבנים קטנטנות. במחבת, מחממים את השמן ומטגנים את הבצל עד שישחים. מוסיפים את שיני השום, הגזר והסלרי ומטגנים תוך כדי ערבוב במשך 2-3 דקות. מוסיפים את קוביות העגבניה, מערבבים, מכבים את האש, מתבלים. מרפדים סיר חמין בקליפות בצל, ומערבבים בו את כל החומרים היבשים עם חומרי המחבת. מוסיפים מים רותחים כדי כיסוי. בודקים תיבול ומוסיפים לפי הצורך. מביאים לרתיחה. מבשלים על אש קטנה, בסיר מכוסה, במשך שעה. מעבירים לתנור שחיממנו ל – 80 מעלות או לפלטה לשבת, וממשיכים כמו בחמין המסורתי, אם כי לתבשיל הזה מספיקות 6 שעות של אפייה איטית כדי להיות אלוהי. וכמובן, אפשר להוסיף ממעל שקית עם אורז וגם ביצים.
 

shlomits

New member
המתכונים של אנה וגנר הם תמיד אחלה

זה שם ספרותי של מישהי, שכחתי מי (אולי קרין גורן?)
 
אם כבר ההעליתם את הנושא...

אני מחפשת מתכונים שמתאימים לעוגת יום הולדת שנה, כך שבעלת המסיבה תוכל להנות מזה. עדיף בלי חלבון ביצה דבש ושאר דברים שהיא לא אוכלת. ואה כן עדיין אין שיניים, אז משהו שלא דורש ממש לעיסה... יש כזה דבר??? תודה מראש.
 

ניקי ב

New member
כל עוגת שוקולד רגילה יכולה

להתאים. אלא אם את מחפשת משהו ספציפי.
 

ניקי ב

New member
בדרך כלל מניסיון ילדים אוהבים

לאכול עוגות שוקולד אין שום בעיה ללעוס גם אם אין שיניים.
 

ניקי ב

New member
אושפלאו

אושפלאו / ayeletba 4-5 שוקיים ‏1 בצל גדול חתוך לקוביות קטנות ‏4 גזרים חתוכים למקלות כוס וחצי אורז מושרה כף מרק עוף מלח ופלפל מים לטגן את הבצל ב-‏2 כפות שמן עד שקיפות. להוסיף את העוף ולטגן. להנמיך אש, לכסות ולהוסיף מלח ופלפל. ככה ‏20 דקות ולהפוך מידיי פעם. להוציא את העוף (בלי הבצל) מהסיר. להשטיח בסיר (על הבצל המטוגן) שכבת גזר עליה את העוף ועליו עוד שכבת גזר. על אש נמוכה ‏10 דקות (עד ששכבת הגזר התחתונה נמסה והעליונה רכה). אחרי ה-‏10 דקות - לשפוך על הכל את האורז+ מים שיכסו את האורז בתוספת מלח, פלפל וכף מרק עוף. לכסות ולבשל כ-‏40 דקות על אש נמוכה בסיר מכוסה כשעליו מונחת מגבת. לחכות רבע שעה לפני שפותחים את הסיר. לערבב את הכל מקור:ayeletba הערות ניקי ב: לתבל את העוף בתבלינים שאוהבים ואז לטגן.
 

ניקי ב

New member
לפי מה שאני יודעת האורז אמור לצאת

יותר טוב. אחד אחד. לא יודעת בדיוק איך זה עובד. אני פעם עושה ככה, פעם בלי. לא מחויב.
 
למעלה