מה אתן מביאות להם אחרי מעון?

תחליפי ממתקים

אם כבר לנשנש אז דברים בריאים: רצועות מלפפון או פירות משתדלת לא יותר מדי כדי לא לסתום את התאבון לא. ערב ואז: ביצה רכה עם פיצפוצי אורז חביתה ביצה עין אבוקדו טחינה ירקות טריים - עגבניה, מלפפון, תירס גבינות- לבנה, קוטג', מותכת יוגורט ואני תמיד מנסה לדחוף גם לחם, אבל במקרה הטוב הוא לוקח 2-3 ביסים הוא מעדיף "לנגב" עם הפרוסה אבל ללקק את מה שעליה ואם אני נותנת לו כריך, הוא פשוט פותח ומלקק...
 
צודקות

הבעיה שאסור לו לאכול עגבניות כי שילשל יותר מחודש וחצי ויש לו יציאות רכות מאוד עד עכשיו. ועוד הבעיה שהוא הולך למגירה פותח אותה ומביא לי ממתקים אצטרף לסדר את זה שיהיו במקום אחר כמו למעלה בארון. איך את מכינה ביצה רכה עם פיצפוצי אורז?|?
 

famina1

New member
בטוח בקשר לעגבניה?

אם כן..אז יש עוד ירקות שאפשר גם לבשל..אולי דווקא ירצה קוביות גזר או קישוא וכו' (קישוא בלביבות הולך מצויין) לא בטוח שזה בטוח ביצה רכה..
 

famina1

New member
אה ו..לחם אפשר כטוסט

הכי טוב בטוסטר קופץ למי שיש משחימים קלות את הפרוסות..וזה נשנוש מצויין למי שצריך גירוי בחניכיים אני מורחת שכבה שקופה של גבינה כדי שלא תמרח..
 

כרמיון

New member
בגיל הזה נתתי בערב

לחם עם חומוס / טחינה / אבוקדו / גבינה, ולפעמים הכנתי לו דייסת קוואקר או סולת. ובערך שלוש פעמים בשבוע נתתי לו בערב ארוחה בשרית - כדורי בשר עם פירה, למשל. (בשנה שעברה הוא היה במעון של ויצו ולא קיבל שם בשר). ממתקים, ופלים, במבה וכו' - לא נתתי, ואני עדיין לא נותנת. לכל היותר ביסקוויט. הנחתי שהוא בטח מקבל די והותר ופלים ובמבות בגן (וצדקתי...)
 

סיקמי

New member
ממתקים לא ע"ב יומי

וכמעט שלא אוכלים ממתקים בבית רק שיוצאים אז יש בתיק במבה או קינדר. אצלנו (שנה וחצי) אין תחליפי חלב או חלב, היא חושבת שהיא "גדולה מדי"
ולא אוהבת חביתה ולא מתלהבת מפשטידות ובשרים. זו בעיה! אז מה שהולך זה דגנים, מעדנים ופירות. היא גם מאוד אוהבת פריכיות עם גבינה וירקות (שומרת על גזרה?
) למזלי את הכריכים בשרים ופחמימות היא מקבלת בגן אז אני לא ממש מודאגת מהתפריט בבית.
 

אוצה

New member
אצלנו אוכל

אצל המטפלת בארבע פרוסת לחם עם גבינה לבנה ועגבניה, או שאני מכינה לו לביבות (מביצה, גבינה לבנה ומעט קמח) או שאוכל דניאלה+ פרי. בערב אוכל- חביתה (אם לא אכל בארבע), ירקות, גבינה צהובה/ לבנה, פרוסת לחם א פחמימה אחרת. לפעמים מכינה פיצה על פיתה במיקרו או שאוכל פשטידת גבינה וירקות או קציצות ירק עם גבינה. בלילה- לפני השינה בקבוק מטרנה (בעיקר בשביל הפינוק). לגבי ממתקים- אוכל רק ציריום ללא סוכר, פתי בר וגריסיני. בעיקר אם אנחנו מחוץ לבית והוא רעב (כ"עזרה ראשונה"), למרות שבד"כ אני יוצאת עם אוכל מוכן או משהו בריא לאכול (איפלו מקלות מלפפון לכרסום)
 
למעלה