מי בא להתאמן איתי בדוג'ו?

../images/Emo209.gifמי בא להתאמן איתי בדוג'ו?../images/Emo9.gif

סליחה אם לא הייתי צריכה לפתוח את זה, שוט לא מצאתי מקום מתאים לשרשר אליו אפשר להתייחס להודעה הזאת לקבוע אימונים במקומות וכו,... אם זה מיותר אז למחוק ^^" אז אני בברה, DB לבל 47 ובצ'אנל 1 כל מי שהדמות שלו בסביבות הרמה הזאת ובאלו לחרוש על המו לאנג דוג'ו מוזמן לבוא
אני שם בשעות הקרובות, ובימים הקרובים אני אהיה שם גם בשעות אלה בערך SA1012 למי שמחפש P: מי בא?
 

yonVata

New member
הייתי שמח

אבל לצערי ההפרש רמות בנינו בעייתי "קצת"
 
../images/Emo209.gifמה בכלל הלך שם?_.

לא כלכך הבנתי כי האנגלית שלי לא משו... אבל היה שם מישו שירד עליי כי אני רמה נמוכה מדי בשבילו?! כאילו וטפ, כאילו הוא אף פעם לא היה ברמה נמוכה יחסית -.-" אוף זה מרגיז
 
אם כבר.. כל מי שיש לו דמות זנוחה

סביב ה30-60 ומעוניין לעשות את הPQ של החייזרים רק שיגיד...
 
למעלה