Xx DarkBanana xX
New member
../images/Emo209.gifמי בא להתאמן איתי בדוג'ו?../images/Emo9.gif
סליחה אם לא הייתי צריכה לפתוח את זה, שוט לא מצאתי מקום מתאים לשרשר אליו אפשר להתייחס להודעה הזאת לקבוע אימונים במקומות וכו,... אם זה מיותר אז למחוק ^^" אז אני בברה, DB לבל 47 ובצ'אנל 1 כל מי שהדמות שלו בסביבות הרמה הזאת ובאלו לחרוש על המו לאנג דוג'ו מוזמן לבוא
אני שם בשעות הקרובות, ובימים הקרובים אני אהיה שם גם בשעות אלה בערך SA1012 למי שמחפש P: מי בא?
סליחה אם לא הייתי צריכה לפתוח את זה, שוט לא מצאתי מקום מתאים לשרשר אליו אפשר להתייחס להודעה הזאת לקבוע אימונים במקומות וכו,... אם זה מיותר אז למחוק ^^" אז אני בברה, DB לבל 47 ובצ'אנל 1 כל מי שהדמות שלו בסביבות הרמה הזאת ובאלו לחרוש על המו לאנג דוג'ו מוזמן לבוא