שרשור רסלמניה

shaidx

New member
../images/Emo58.gifרסלמניה 25 LIVE - השרשור הרשמי

היום זהו יום היסטורי עבור מעריצי הWWE בישראל. משנת 1993 חברות הכבלים נתנו למעריצים בישראל את הזכות להכיר את הWWF ,וכל אלו שהתלהבו מהפדרצייה אז ונשארו איתה עד היום, ולכל המעריצים החדשים שיצטרפו היום יש לנו את רסלמניה 25 בשידור חי מערוץ 5 + לייב. 25 שנים עברו מאז הרסלמניה ה1 וההתרגשות עוד כאן,חלק מגדולי העבר נמצאים בקארד של היום בינהם שון מייקלס שילחם נגד אנדרטיייקר שכבר הספיק לצבור 16 נצחונות ברסלמניה. וכמו שהבטחתי אני מביא לכם את תוצאות המשאל שעשיתי לפני מספר שבועות על איזה רסלמניה הכי אהבתם עד היום,על הסקר ענו 19 חברי פורום והנה התוצאות: 1.רסלמניה 17 - עם 7 קולות. 2.רסלמניה 10 - עם 4 קולות 3.רסלמניה 21 - עם 3 קולות 4.רסלמניה 22 - עם 2 קולות 5.רסלמניה 9,24,20 עם קול אחד בלבד..... אז הנה הקארד של רסלמניה 17 -הרסלמניה הטובה ביותר על דעת חברי הפורום: Intercontinental Championship Chris Jericho def. William Regal to retain Bradshaw, Faarooq & Tazz def. Right To Censor Hardcore Championship Triple Threat Match Kane def. Big Show and Raven to become new champion European Championship Eddie Guerrero def. Test to become new champion Kurt Angle def. Chris Benoit Women’s Championship Chyna def. Ivory to become new champion Street Fight Shane McMahon def. Mr. McMahon (Mick Foley was special guest referee) Tables, Ladders and Chairs Match for World Tag Team Championship Edge & Christian def. the Dudleys and Hardy Boyz to become new champions Gimmick Battle Royal The Iron Sheik def. Brother Love, Bushwhackers, Jim Cornette, Doink, Duke “The Dumpster” Droese, Earthquake, Gobbledy Gooker, Goon, Michael Hayes, Hillbilly Jim, Kamala, Kim Chee, One Man Gang, Repo Man, Sergeant Slaughter, Tugboat and Nikolai Volkoff Undertaker def. Triple H WWE Championship Main Event Stone Cold def. The Rock to become new champion והנה הקארד של רסלמניה 25: קרב על אליפות WWE: טריפל אייץ' (א') נגד רנדי אורטון קרב על אליפות העולם במשקל כבד: אדג' (א') נגד ג'ון סינה דרך ביג שואו קרב על התואר הביניבשתי: JBL (א') נגד ריי מיסטריו קרב אקסטרים רולז: ג'ף הארדי נגד מאט הארדי קרב לאמברג'ק על אליפויות הזוגות: מיז ומוריסון (א') נגד האחים קולון (א') שון מייקלס נגד אנדרטייקר קרב המאני אין דה באנק: פאנק נגד קופי נגד פינלי נגדקיין נגד MVP נגד כריסטיאן נגד הנרי נגד שלטון קרב באטל רויאל לדיוות על הזכות להיקרא מיס רסלמניה כריס ג'ריקו נגד אגדות WWE (סטימבוט, סנוקה, פייפר עם פלייר *************צפייה מהנה*****************
 
למה? ../images/Emo185.gif

למה לא כמו NWO שבכותרת כתבו: תוצאת קרב ראשון
ואז היה ניתן לשרשר את התגובות על הקרב לשם?
 

Rated RKO

New member
כמו ששלומי אמר.

וגם ב-NWO זה לא היה בסדר, פשוט אף אחד לא טיפל בזה.
 

yadbz

New member
אז מה אתם רומזים, אי אפשר לדבר על האירוע?

תוך כדי ? מה הכיף בזה?
 

shaidx

New member
אפשר לדבר

אבל לשים הודעת ספויילר בכותרת -ולרשום דעה או משהו כזה...
 

Rated RKO

New member
יש צ'אט, יש מפגש ברשל"צ.

אל תהרוס לאלה שעוד לא צפו.
 

Zasalamel

New member
אני לא רואה ישיר לצערי הרב

אבל בטח שאני לא יכנס לפורום בשום מצב , אפילו אם הדיונים יהיו בלי ספויילרים בכלל , נראה לי אנשים יכולים לדבר חופשי על WM כשזה יקרה בLIVE , מי שלא רואה , פשוט שלא יכנס לפורום , יוריד ואז יראה , כשיסיים לראות , יבדוק את הפורום.
 

C B 4 Real

New member
חדשה לפני תחילת האירוע ../images/Emo58.gif

הקרב בין מיז ומוריסון לקולנס לא ישודר בPPV אלא יהיה קרב פרה שואו בלעדי לDVD בסיגנון הבאטל רויאל של שנה שעברה...
 

METAL15

New member
רו היה צריך להתחיל כבר.

בוא נהמר,כמה פאשלות יהיו לדעתכם בשידור? (בגלל ספורט LIVE כמובן, לא הWWE).
 

Break The Wall

New member
אוף, אוף, אוף.

אני כל כך לא יודע מה לעשות עם עצמי במשך ה..שעה הזאת. כאילו.... אוף. ועוד אחר כך להסתכל כמו זומבי לתוך ריבוע מסכן בערוץ 50.... זה כל-כך מתסכל, אך עם זאת, כה מרגש.
 
דעות תוך כדי צפיה - חלק 1 ../images/Emo58.gif

עכשיו התחלתי לראות בפעם הראשונה בחיי ארוע האבקות בשידור חי
הרבה זמן לא ראיתי WWE, אבל חזרתי רק בשביל זה. הMITB -מה לעזאזל מארק הנרי עושה בMITB? חסר טעם לחלוטין. -אחח... כריסטיאן :) נחמד שהם מדברים עליו בעבר, ב2005 אפלו, אבל כנראה שום דבר לא קרה לו מאז. -פאק, כמה מתאבקים? -עלק קיין פייבוריט. לא ינצח. -זהו, מתחיל. יש לי הרבה ציפיות מהקרב הזה. אבל יש יותר מדי מתאבקים... -זה נראה כמו באטל רויאל... -שלטון וכריסטיאן זה דרים טים. -קופי קינגסטון, כל הכבוד! בטח הרגל הפצועה עוד תחזור. -למה במקום להעיף את קיין, מרק הנרי מטפס?! -וזה שוב נראה כמו באטל רויאל. -טוב שהם לא מחולקים לקבוצות של "קיין ומרק הנרי" ו"השאר". -קיין זורק סולם.
-הו, בטח קיין ינצח עכשיו! -זה פינלי קפץ או קופי קינגסטון?
-כריסטיאן נראה פתטי בקפיצה הזאת. הוא כנראה לא בכשר. -MVP דוקא יצא טוב! הפתיע אותי לטובה. -זה CM פאנק או כריס סייבן?
-וואו! עוד קפיצה אחרי 20! לזה לא צפיתי! -שלטון בנג'מין ג'ף הארדי החדש, מסתבר. -גרוע. -פינלי מוכר מעולה. -משהו מאג'יק פיט. -מרק הנרי חזק מדי, זה לא פייר. -חח נפל לו הסולם... -קינגסטון הוא שלטון 2? -מרק הנרי הוא JBL 2? -MVP סתם דוחף סולם לזירה? רמאות! -נראה לי שכריסטיאן נפצע יותר מפאנק. -איזה וויל קיק יפהפה של בנג'מין. -בנג'מין ענק!!! מענין אם זה היה מתוכנן. -שלטון נסה לשדל את MVP לסקס, MVP סרב, ואז גם סרב ליפול לתרגיל הגרוע. -איזה פאוורבומב טוב!! פאק!!!! -פינלי זקן מדי בשביל זה. -פינלי שוב מוכר מעולה ובנג'מין כרגיל מעולה. -גו כריסטיאן! -למה שלטון מעמיד סולם חדש אם יש כבר אחד עומד?! -הא, כדי להפיל את כריסטיאן, כמובן! -חבל שגם בנג'מין נפל, ודי רחוק. חזק! -יששש כריסטיאן ינצח עלק! -או שפאנק ינצח עלק! -אוי לא! פאנק תקוע! האם אנחנו מתוודעים להפיכה שלו לזאק גאווין? -קיין גרוע. -כריסטיאן לא גרוע. -מכך נובע שקיין ינצח. -קיין עדין גרוע. -בעיטה מעולה של פאנק! -קצר כ"כ!!!@!#!@#@! לעזאזל! אמנם יש שמחה שפאנק ניצח, אבל פאק, זה היה קצר מדי בהחלט, ועם סיום גרוע. חבל שהם הפכו את הזכיה של פאנק לטעם רע בפה. רק שיהיה עכשיו אלוף. -שלטון בנג'מין, פאנק, קופי ופינלי עשו את הקרב. כל השאר נלוו. למעשה גם פאנק יחסית היה שקט עד הניצחון. מאוד לא צפוי, לטובה ולרעה.
- שלושה כוכבים בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: קרב טוב למדי, אבל פספוס ענק ויכול היה להיות הרבה יותר טוב. חבל שהם לא ממצים את הפוטנציאל. -מאט סטרייקר מדבר בתור אוהד אנונימי?
או שזה לא היה מאט סטרייקר? -נו, כמה שירים הוא מתכונן לבצע, לעזאזל? -לא צופה ולא מדרג קרבות דיוות. -סנטינו מרלה גברת רסלמניה? טוב שהם לא מבזים יותר מדי. -ג'ריקו היל כ"כ טוב. -טוב שהם לא חוזרים על הסטוריליין של הלג'נד קילר. -מצחיק שכשחבורה של פייסים תוקפת היל זה כל הכבוד, אבל כשהיל אחד תוקף פייס אחד זה נורא ומגעיל. הוגן ביותר. ג'ריקו-הHOFרים -ממתי ג'רי לולר קרין פייס? -ריקי סטימבוט נראה פתטי. אני מקווה שהוא לא מתאבק כמו שהוא נראה. -סנוקה נראה עוד יותר פתטי. עליו כבר אין לי ספק שלא טוב. -פייפר עוד איכשהו נראה בסדר. אבל חתיכת כרס בירה הצמיח. -פלייר נראה די בכשר. יחסית. -פייפר פתטי. -הדרופקיק של פייפר היה אחד המהלכים הגרועים אי פעם. -סנוקה נראה נורא. -סטימבוט ללא ספק טוב. כל הכבוד לו. לא טוב כמו פעם, אבל נשמר איכשהו. -יש סנוקה עף. סופסוף!
-אני חוזר בי, פייפר לא רע. בהתחלה זה היה נורא. -איזה אינזיגורי יפה. שאפו. -אחלה קרוס באדי! אני שמח שסטימבוט נשאר אחרון. -בעיטה איומה של ג'ריקו. חבל. -מכירה מעולה של פלייר. *הפופקורן נגמר, לעזאזל.* -פאקקק איזו קפיצה! אני לא מאמין! אני מסיר את הכובע בפני סטימבוט. -ושם אותו בחזרה למראה האגרוף מהטופ רופ. חבל. -איזו קפיצה פתטית מעל ג'ריקו
-בעיטה נפלאה של ג'ריקו. -ליונסולט פוספס. אוי ואבוי! -מכירה טובה של סטימבוט. -פלייר מוכר גרוע
-אין חומות. -חזיתי נכונה. -אכן נצחון. -שיט, לא
-אני מסיר את הכובע בפני WWE על חוסר הצפיות של הקרב. ג'ריקו אפלו לא רימה. כל הכבוד לWWE. טעם טוב בפה אחרי הMITB המוחמץ.
- ארבעה כוכבים בסולם הילד אוהב העברית. רק בשביל האוירה הנהדרת. לסיכום: קרב טוב! מפתיע לטובה. -איזו אכזריות יפהפיה ע"י ג'ריקו
עושה לי את הרסלמניה לראות התעללות בקשישים
-בסט אין דה וורלד שמור לדניאלסון, חוצפן. -הכריזמה של ג'ריקו חוצה גבולות. -חחח, Slap you in your face. -מיקי רורק אידיוט
-אילו אגרופים גרועים
-בטח, ג'ריקו נפל ממכה שבחיים לא היה נופל ממנה ממתאבק, משחקן קולנוע. אמין כל כך! *אני פוחד לרדת להביא קולה, שמא אפספס משהו* *טוב, פאק איט, זז להביא קולה וחוזר* *שיט, פספסתי פרומו לקרב האחים. טוב, נו...* -הפרומואים על הכלב והבית פשוט עצובים. געל נפש. -מענין אם הם יחזרו להיות חברים פעם. -ג'ף בלתי כריזמטי בעליל. מאט הארדי-ג'ף הארדי -מאט ממצה עצמו נהדר כהיל. אני ממש שמח בשבילו. *שיטטט נשפכה לי הקולההה....* -ג'ף נראה נורא. -חמש דקות בלי סטאנט מטורף, אני לא מאמין. -והנה סטאנט מטורף. דוקא לא אהבתי. היה יכול יותר. -והנה עוד אחד. טוב יותר. -אחלה מכת כיסא של מאט. -מה לעזאזל?! שואב אבק?! יצירתי! -הסייד אפקט טוב. מאט השתפר בשנים האחרונות. *אוף, אני רטוב לגמרי. באסה. מזל שזה קולה זירו ולא דביק או משהו.* -אופה, עוד ספוט מטורף. מה יהיה? -והיה אחד אחר במקום. שוב, מעולה. -בעיטה גרועה ומכירה טובה. יש לג'ף מזל שאח שלו טוב מספיק כדי לכפר על החוסר עקביות שלו. -קביים? זה קצת אכזרי. מעניין איך הם מפיקים את הצליל. -חח, מאט גולם בפח. -אחלה מכה. אני אוהב את הבעיטה הכפולה בטורנבקל של ג'ף. -האיפור הזה מזעזע. -טויסט אוף פייט כל כך מוקדם? הם ממש מבזים את מאט. די עצוב. הוא יצטרך לנצח בשביל לשמור על הכבוד. -ג'ף כל רגע קרוב להתמוטטות. -רק סופרפלק? אכזבה. -מכה מעולה! *אני אצטרך מגבת. זז וחוזר להביא* -שולחן על כיסא על מאט על שולחן? הגזים קצת, לא?
-טוב, פספסתי את הקפיצה. נחכה לריפליי. בטח היה סוואנטון. -ניחוש מוצלח
-טוב, המחשב כבה זמנית בגלל הקולה. אני גאון. אבל עכשיו הכל בסדר. נראה לי. -לא היו מספיק סולמות בMITB? -קפיצה לא מוצלחת ולא יפה במיוחד. המכירה לפחות טובה. -טוויסט אוף פייט פעמים בקרב. לא, לא ביזוי בכלל. -לפחות הוא ניצח. אני שמח
1/2 - ארבעה כוכבים וחצי בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: קרב מעולה, יכלו להוסיף בסיום. *הקולה נוגבה ואני מוכן ומזומן לקרב הבא.* *הריפיל נעשה.* -JBL לא מקבל היטים, איך לעזאזל?! מה קרה לו? הוא עדין כריזמטי! -או, הנה קצת. -אני אישית הייתי גאה אם JBL היה הגיבור שלי -מה לכל הרוחות זה השער הזה? פאה? שער? מה לעזאזל?! -הא, כנראה באמת פאה. מחווה להית' לדג'ר ז"ל, וואט אבר. JBL - ריי מיסטיריו -ריי לא נראה בכשר. -איזו אכזריות נחמדה
ריי מתנופף באוויר כמו בובה -דרופקיק איום ונורא. -למה לעזאזל יש לו שלייקעס?! -מה?!?!?!?!?!!?? סקוואש?!?!?!!?!?!?!?!?! איכס!@#!@#!@#!@[
- כוכב אחד בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: געל נפש. פשוט געל נפש. אני מאוכזב קשות. -מה? אני מקווה שJBL יעבור להיות פרשן. -פשוט גרוע כל הסטוריליין.
 
חלק 2

-אחח... HBK. -אחח... טייקר. -אני בעד תיקו בקרב. או HBK ינצח. קצת איבוד אגו מטייקר. -פרומו נהדר לקרב שצפוי להיות ענק. אני מלא צפיות. טייקר-HBK -איזו כניסה, איזה רושם נהדר של המתאבק הטוב ביותר בעולם אי פעם.
-צמרמרת!@# HBK Rules! -גם הכניסה של טייקר מצמררת, אבל פחות. אני כ"כ רוצה ששון ינצח. המארק שבי צועק את זה. *אוף, שוב המסך נתקע. אני מתחיל להצטער שלא קניתי ספורט לייב. אני מקווה שהקרב עוד לא התחיל... תודה לאל, טייקר רק נכנס.* -אני אוהב את התזוזה התמידית פה, זה יפה. -מייקלס מוכר טוב כתמיד. או שהוא פצוע
-רק בגלל האצילות והצניעות של מייקלס הוא נותן לטייקר לקרוע אותו כל הקרב. מסכן
-שני המתאבקים מתעיפים, גם את זה אני אוהב. -טייקר בקשי זז. -קרוספייס. אני מאושר כ"כ. תודה לך, שון. -איזה יופי. קרב נהדר בינתים. למרבה ההפתעה, שון לא סוחב את כל הקרב. אמנם קצת יותר מחצי, אבל טייקר זורם יפה. -אני אוהב את הזרימה המהירה. -לאאא שון אל תכנע. זה יהיה מהיר מדי וגרוע. -מזל! -משהו הארדקור, מכה במדרגות. -הלגדרופ כ"כ פאקינג צפוי. אם לא יהיה לגדרופ יהיה מפתיע. -יששש
-בייסבול סלייד מעולה, ואחלה מכירה של טייקר. -איזה ספק-מונסולט-ספק-בורג נהדר!@#!#!@# וואו!!!!!!!!!!!!! איזה צליל של פגיעה, איזו מכירה!!!!! אחד הטובים בהיסטוריה לדעתי. -טייקר הולך לקפוץ. צ-פאקינג-פוי. -איזה פספוס!!!!!
מסכן הצלם. -יהיה לא צפוי אם הטייקר יפסיד בספירה. -ולכן זה לא קרה. -סופרקיק? בבקשה!@#!@ -לאאאא!!!! -לאאאאאאאא!!!!!!!!! -כןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -ישששששששששששששששששש!@#!@#!@#!@#!@#!@#!@#!@#!@ -שרק ירתק!!! אלהים אדירים!! שירתק!!! -אני רוצה שינצח, אבל בטח טייקר יצא. -צפוי. -מענין מה יהיה עכשיו. לפחות הקרב באורך טוב, ברוך השם. -לא עוד צ'וקסלאם
-לאאאאאא -אני גם רוצה וגם חושב שהוא יצא מהרתוק אחרי הלאסט רייד. -ישש
*שיט אני צריך להשתין ולא רוצה לפספס את המשך הקרב. אצטרך להתאפק* -שון יזוז בקפיצה. -צפוי. -או יה! -לאא לא טומבסטון!! -לאאאא!!!! שיצא!!!!!!!!!! -ישששששששששששששששש
*אני פאקינג לא מאמין, השידור פסק :-|* *אוקיי, חזר, ברוך השם. באיכות פחות טובה, ובכל זאת.* -יו הקרב הזה לא יגמר
-צ'ופ יפה לעמת אגרוף גרוע. עצוב. -לפחות האגרוף השני טוב יותר. -חחח טייקר נפל. -אחלה בעיטה ואחלה מכירה. -מענין מה יהיה עכשיו. -הבעיטה בטרנבקל של מייקלס היתה נורא צפויה. -לאאא לא טומבסטון!!! -לאאאאא שיצא!!!!!! -לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- חמשה כוכבים בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: קרב יוצא מן הכלל. רק חבל ששלוש פעמים טייקר כמעט ניצח בו באותה דרך וניצח בסוף באותה דרך. יכול היה להיות פחות צפוי. *ואני זז להשתין.* -ויקי בלתי נסבלת. -איכססס ויקי וביג שואו... איכסס... אדג'-שואו-סינה -אין לי הרבה צפיות, אני חושב שזה יהיה בינוני. מקווה שאופרך. *מדהים, כבר רבע לחמש, והשמים רחוקים מאוד מזריחה.* -כניסה הזויה של סינה. גרוע למדי. -אבל כמובן שהוא ידע למצות את זה יפה מאוד. מעז יצא מתוק. -רק שסינה לא יצא אלוף. -סינה עושה משחק מוגזם. -אדג' מוכר טוב. -ביג שואו לא רע בכלל בינתים. אחלה פאוורהאוס. -המצלמה לא סקרה את הדרופקיק של אדג'. עצוב. -אחלה קפיצה של סינה דוקא. -אחלה DDT. -לא קלטתי, מה השם החדש של הFU? -מכירה מופלאה של אדג' כשהוא נפל מהטופ רופ. -שואו עושה משחק מוגזם. -Attitude Adjustment? איכסססססס....... -קלוזליין אפיני מדי של סינה. שיחדש את הארסנל. קודם היה מבטיח יותר. -הספיר על ויקי היה צפוי מדי. -נחמד ששואו תקוע, ככה הוא לא מפריע לשני המתאבקים הטובים לעשות את הקרב
-קאונטר מעולה של אדג'. -חחחח ביגשואו הפיל את המחסום. בטח לא היה מתוכנן. -צפוי שסינה יצא, נו באמת. זלזול באינטיליגנציה. -לא יהיה ספיר. -צפוי. -חחח... גם את הSTFU הפכו לSTF? הPG הזה בסוף ישנה גם את הכינוי של אדג'. -בנזאי? *ושוב לא עובד... זה מתחיל לתסכל. וחזר. ושוב לא עובד. ושוב עובד* -שיט, סינה ניצח
-או, הנה ריפליי. -אכן מרהיב, הFU הכפול. איכס.. ביגשואו שם יד במכנסיים של סינה.
- ארבעה כוכבים בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: קרב טוב. פוטנציאל ממומש כמעט כל הקרב, רק הסוף קצת מוחמץ. אבל השאר באמץ טוב. צפיתי לפחות. -נאו וואט? -חליפה לא מתאימה לסטון קולד. -האחים פאנק מתחלקים בכוכב אחד
מסכנים -קוקו ב. וואר כ"כ לא נחוץ בHOF. -קווין ואן אריק היה בארץ!@$#!@#
-איפה הבירות, איפה?! -לאן אוסטין הלך?
-טרקטורון... נחמד. -הו, הנה הבירות. -אחחח... אוסטין...
 
המשך אחרון

-פרומו נפלא לאורטון-אייץ'. אורטון-אייץ' -חבל שוינס ושיין נהיו המלווים והעוזרים של טריפס
-אם יש חק מיוחד כמו שהוזכר, הוא בטוח ישומש. לדעתי זה מה שיקרה. -אני בעד אורטון בענק. -כניסה מעולה של אייץ'. לקח לי זמן להבין מה בדיוק קורה. -זריזות, מהירות, וכחניות לא אפיניים מופגנים ע"י טריפל אייץ'. אני אוהב את זה. -כבר RKO? לא קצת מבזה? -מה?! פדיגרי?! אני מאוכזב. זה לא טוב בשום דרך. רק מבזה את הפינישרים, שכל כך קל לעשות אותם ולהתאושש מהם. -חח, אורטון פתטי. -אני לא מאמין, צ'ינלוקים בקרב של אורטון. הזוי! -נראה שלH אין מספיק כח אז הוא סתם דפק ברך. -שוב. -ושוב. -קטפולט איום ונורא. אייץ' קפץ. -קלוזליין מעולה! -בעיטה עלובה של אייץ' לאורטון מהטופ רופ. -כמה נסיונות לפדיגרי, לעזאזל? -אני אוהב את האינברטד באקברייקר. -איפה האנזגירי, אורטון? -סלטה עלובה, הוא נחת על הרגליים ונפל אחורה. אמין כ"כ! -שירמה!! -לא.... *כמעט שש והשמים עדין כהים למדי. מתי לעזאזל תהיה הזריחה? אני רוצה עוד להיות ער לראות אותה!* -איזה יופי!!!!! מכירה מעולה של אייץ' לאחלה מכה. -אורטון מתנשף קשות. -חתיכת די.די.טי!
-האם יהיה קאונטאוט? בתחלת הקרב אמרתי. האם יהיה תקף? -לא. -גו אורטון! -נו, שאורטון ינצח כבר!
*ברגעים כאלו אני נזכר בלילה הלבן היחיד שהיה לי מול המחשב עד היום. בחופש הגדול בין כתה ז' לח', שחקתי במשחקים חסרי תכלית וצפיתי ב"לייף אוף בריאן". הו, זכרונות...* -אורטון עושה משחק מוגזם
-השופט יתפוש אותו עם הסלדג'המר, אני אומר. -אוף, איזו רמאות. למה הקהל מריע?!
-פדיגרי? לא חבל?! -מסתבר שלא, לא חבל. -H ניצח. עצוב.
1/2 - שלושה כוכבים וחצי בסולם הילד אוהב העברית. לסיכום: קרב בינוני עם קצת היילייטס. וכך בא לסיכומו לילה ארוך ולבן. אני מקווה שבזבזתי לכם קצת זמן, ושיהיה לכם בוקר טוב.
 
קמתי,ראיתי,אפילו נהניתי,אבל למה ב-2 בבוקר ??

עם מי צריך לדבר שיעבירו את זה לשעה נורמלית?
 

deathcaster

New member
ממממממממ

עם עוד כמה מאות מיליונים בחצי השני של הגלובוס שהם ההכנסה העיקרית ל-WWE ?
 
למעלה