שושנת יריחו 82
New member
../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif נמצא גור!!
נמצא גור חתולים בן 5 ימים בחולון (ככל הנראה נזרק מאיזו משפחה ליד פח זבל), אין לנו אפשרות להחזיק אותו בבית, אין לנו דרך להאכיל אותו, מצבו ממש קריטי!!!! לאיזו עמותה אנחנו יכולים לקחת אותו? מאוד חשוב! מחר יום שבת, העמותות פתוחות בכלל?!? בבקשה בבקשה, כל מי שיכול לעזור או לתת עצה רלוונטית אנחנו נשמח, אנחנו לא רוצים לזרוק אותו לרחוב, הוא בוודאי ימות..
נמצא גור חתולים בן 5 ימים בחולון (ככל הנראה נזרק מאיזו משפחה ליד פח זבל), אין לנו אפשרות להחזיק אותו בבית, אין לנו דרך להאכיל אותו, מצבו ממש קריטי!!!! לאיזו עמותה אנחנו יכולים לקחת אותו? מאוד חשוב! מחר יום שבת, העמותות פתוחות בכלל?!? בבקשה בבקשה, כל מי שיכול לעזור או לתת עצה רלוונטית אנחנו נשמח, אנחנו לא רוצים לזרוק אותו לרחוב, הוא בוודאי ימות..