בקשר לגריין לייט

../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif בקשר לגריין לייט

סליחה על הדחיפות זה פשוט לבוקר ואם מישהו יודע אני אשמח.... 1. מישהו יודע עם הלחם/לחמניות של גריין לייט בנוים להחזיק 7 שעות בערך בחוץ (עד שהם יחזרו למקפיא או שלא יחזרו בכלל...) 2. איך הכי טוב להפשיר את הלחמניות שלהם ולחמם אותם? אין לי ניסיון עם הלחמניות שלהם ואני צריכה אותן למחר... ברכה תבוא על ראשכם שער בשעות כאלו....
 
לא יודעת לגבי הלחם אבל לחמניות.....

1. כשטסנו לאירופה, הכנתי לנדב לפני היציאה מהבית בייגל של גרין לייט עם ממרח. הכנסתי לשקית ולקופסא ונדב אכל אחרי משהו כמו 7 שעות, היה רך וטעים. 2. במשך הטיול שלנו, הכנתי כמעט כל יום שליש באגט עם ממרח. בבוקר הוצאתי מהמקפיא, השארתי בחוץ כמה דקות שיפשיר רק טיפה, חתכתי ומרחתי (כאשר הלחמניה עדיין קפואה) והכנסתי לקופסא. בדרך כלל הוא אכל אחרי לפחות 4-5 שעות והלחמניה היתה בסדר גמור. 3. בדרך כלל לבית הספר, אני מפשירה לו במיקרו ל40 שניות, עטוף במגבת, מחכה שיתקרר בתוך המגבת ואז חותכת מורחת (לא יודעת למה כל הסיפור עם המגבת, אבל פעם הומלץ כאן אז אני עושה....). 4. הכי טוב להחזיק בחוץ לזמן ארוך בתוך צידנית. כך לקחנו איתנו לטיסה לחו"ל. צידנית רכה בתוך אחת המזודות ואחר כך חזרה למקפיא. מקווה שהניסיון הזה יעזור לך במשהו. אמא של הבנים
 
היי גזר גמדי, הלחמינוס החדשות של גרין ליט שיצ

או מעולות, אלו לחמניות קטנות, אבל טעימות בטירוף ממש קרובות ללחמניה אמיתית, ואין צורך להפשיר במקרו, להניח על השייש ולהמתין עד שיפשיר אפילו קצת , לחצות למרוח במה שרוצים ונשאר רך וטרי עד הערב אפילו, בהצלחה,
 

tamysh1

New member
לי זה מחזיק כמה שעות טובות מחוץ למקרר

נראה לי שגם 7 שעות זה יחזיק
 
הלחמיניס מחזיקות מצוין

לקחתי אותן לאותו יום פינוקים שתמיש סיפרה עליו והן נשארו בתיק (גם היה מבחר עצום של אוכל וגם דאגו ללחם נטול גלוטן גם בארוחת בוקר וגם בצהריים). כשחזרתי הבייתה בערב הן היו במצב תקין מאוד, ועברו יותר מ-7 שעות (יותר קרוב ל-10).
 
תודה רבה לכולן! (והמלצות על מקומות בפנים ../images/Emo13.gif)

אז רציתי באותו היום לקנות את השליש בגאט ולחם לבן של גריין לייט והתכנון היה לקחת אותו כל היום איתי באוטו... מפה לשלם הלכנו לנמל בבוקר לאכול ארוחת בוקר (חצי המלצה: ישבנו בבאדולינה בנמל ויש שם כמה וכמה עוגות נ"ג והמבחר משתנה על יום (אתמול היה עוגת פסיפלורה, עוגת גבינה ותות ופאדג' שוקולד). השירות זוועה, אבל נוכח העובדה שהיה להם מבחר יפה של עוגות סלחתי להם...
נזכרתי, שקראתי פה על החנות החדשה שנפתחה בנמל והחלטתי לקפוץ לבחר (עדיד'ס). ואז ראיתי שהיו שם לחמים טריים וחמים שהגיעו באותו היום של יניב. התפתתי וקניתי עוד לחם (נשמור את הקפואים במקפיא...) אני בחרתי לחם חמניות. זה עלה 26 ש"ח, אבל (א) אני לא קונה כל יום ובעיקר לא טרי אז זה לא נורא ו-(ב) הלחם כבד ולפחות נראה מאוד משביע ו-(ג) גל לחם מיוחד (לא נ"ג) שאני קונה עולה 17 ש"ח בערך כך שזה היה נראה לי סביר.... מבחינת החנות לא נפלתי מרגלי מבחינת ה"יבשים" (אי אפשר להשוות לנטורל קייקס ושות', אבל דווקא בקפואים היה מאוד מעניין. יש המון סוגי עוגות, עוגיות, פיצות, מתוקים וכו' של המון חברות) במבחן התוצאה (לא אני אכלתי אותו כי אני מזכירה שלא אני הצליאקית, אלא קניתי לאמא שלי שבדרך כלל מאוד לא אוהבת את כל הלחמים האלו..) היא אמרה שכל מי שהיה באותו הערב אכל את הלחם הזה, כי הוא היה הכי מוצלח.... בקיצור - נרשמה התלהבות (והמלצה שניה להיום...) ושוב - תודה לכל העוזרות
 
למעלה