גזר גמדי10
New member
../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif../images/Emo206.gif בקשר לגריין לייט
סליחה על הדחיפות זה פשוט לבוקר ואם מישהו יודע אני אשמח.... 1. מישהו יודע עם הלחם/לחמניות של גריין לייט בנוים להחזיק 7 שעות בערך בחוץ (עד שהם יחזרו למקפיא או שלא יחזרו בכלל...) 2. איך הכי טוב להפשיר את הלחמניות שלהם ולחמם אותם? אין לי ניסיון עם הלחמניות שלהם ואני צריכה אותן למחר... ברכה תבוא על ראשכם שער בשעות כאלו....
סליחה על הדחיפות זה פשוט לבוקר ואם מישהו יודע אני אשמח.... 1. מישהו יודע עם הלחם/לחמניות של גריין לייט בנוים להחזיק 7 שעות בערך בחוץ (עד שהם יחזרו למקפיא או שלא יחזרו בכלל...) 2. איך הכי טוב להפשיר את הלחמניות שלהם ולחמם אותם? אין לי ניסיון עם הלחמניות שלהם ואני צריכה אותן למחר... ברכה תבוא על ראשכם שער בשעות כאלו....