שאלה לגבי צהבת!!

טאקית24

New member
../images/Emo206.gifשאלה לגבי צהבת!!

יש לי בחור שעובד איתי במשרד, היה מאושפז כמה ימים בשל דלקת בכבד, ועכשיו הוא חזר לעבוד, וכולו קצת צהוב עם צהוב בעיניים והוא מתגרד כל היום. הוא טוען שזה סוג של צהבת שקשור לכבד. הוא טיפוס די מאצ'ו כזה שגם אם כואב לו או יש לו בעיה הוא לא יודה ויגיד.. גבר כזה.. אני עובדת במוקד והוא יושב די קרוב אלי, השאלה שלי האם זה נשמע כמו צהבת כי לי כן, והאם זה מדבק, הוא טוען שהרופא אמר שזה לא מסוכן ולא מדבק.. אשמח אם מישהי מכירה את הנושא .. אני קצת בפאניקה..
 

גאיה 26

New member
בוקר טוב טאקית!!!

נעלמת לי בזמן האחרון... מה עניינים איתך? איך את מרגישה? מתי יש לך סקירה?
 

טאקית24

New member
היי מותק,

כבר היתה לי סקירה ביום חמישי שעבר, אפילו פתחתי הודעה.. זה עוד כדורגלן לנבחרת.. הכל תקין בסקירה..
 

גאיה 26

New member
לא ראיתי!!!

איזה יופי!! קולולולולולו! הבנים שולטים כאן......
 

3קטנה

New member
יש כמה סוגים של צהבת

וחלק מהם מידבקים מאוד. האם את יודעת אם יש לך נוגדנים לצהבת? אני חושבת שדרושה כאן אסרטיביות שלך, את בהיריון וייתכן שמדובר במחלה מידבקת, ולמרות שזה לא נעים, מן הראוי שתדעי בדיוק במה מדובר. אני הייתי פונה אל המנהל/ת שלך, מסבירה את המצב ואומרת שאני חוששת ושלא קיבלתי תשובות ברורות, ומבקת לקבל תשובות ברורות על אופי המחלה ובהקדם האפשרי. לא משחקים עם צהבת או עם כל מחלה זיהומית אחרת בהיריון.
 

lilik

New member
צהבת

אני לא יודעת איזה סוג צהבת יש לו, אבל, עברתי סיפור דומה מאוד. לפני שבועיים אחי חזר הביתה (עלי לציין כי אנו שותפים באותה דירה) עם חום ובמשך שבוע לא ידעו מה יש לו , אך הרופאה אמרה לו כי היא חושדת שזו צהבת וכי הוא מאוד מאוד מדבק והיא מבקשת שישאר בבית רק לפני כמה ימים, לאחר שירד לו החום היא אישרה לו לחזור לעבודה. ומה איתי? הרופאים אמרו לי שאין סכנה לעובר (ותאימיני לי שאלתי 4 רופאים), אבל, בהיותי היסטרית החלטתי לעזוב את הבית (למרות שהדבקה נעשית בזמן הדגירה והחום).
 
למעלה