צריכה עזרה דחוף

ממוחשבת

New member
../images/Emo206.gif צריכה עזרה דחוף ../images/Emo70.gif

נמצא גור חתולים בן/ת חודש וחצי חודשיים בכביש בין רמה"ש להרצליה. באפשרותי להחזיק אותו רק להלילה וגם זה לאחר תחנונים רבים. אשמח לכל פתרון, אני לא רוצה להחזירו לרחוב.
טלי.
 
איךהוא נראה?

יש כאן מישהי שהחתולה שהיא מטפלת בה ברחה,היא גרה בהרצליה והחתולה במקור מרמת השרון אז יכול להיות שהיא בדרך למקום הישן.
 

ממוחשבת

New member
אני לא יכולה להחזיק אותה יותר בבקשה

היום לקחתי אותה איתי לעבודה ואין לי אפשרות לקחת אותה הבייתה אני גרה עם החבר אצל ההורים שלו ויש להם כבר 9 חתולים ומסרבים לקבל עוד אחד אני ממש מתחננת טלי
 

שדנה

New member
תנסי בתל"ל לפעמים הם

מפנים לבתים אומנים. יש גם אפשרות לאשפז גורים יונקים בתשלום. פעם זה היה אפשרי במירפאה בצומת גהה.
 

ממוחשבת

New member
מצאתי בית :) ויש לי כמה שאלות

החתולה (ככה נראה לי בגלל הצבעים) לא רוצה לאכול מטרנה אלה רוצה אוכל של אנשים גדולים ממש נלחמה איתי לגבינה לבנה הבחור שלוקח איתה ביקש ממני רשימה מפורטת איך ומה לעשות כיוון שאימץ גור חתולים שמת לו אז אם תוכלו לתת לי רשימה מסודרת של מתי ומה להאכיל איזה אוכל לתת כרגע? וכו על מנת שהחתולה באמת תזכה אצלו לחיים טובים יש לו 4 ילדים ואישה שכרגע בחופש שבועיים ויוכלו לטפל טוב בקטנטונת אז תודה טלי :)
 
לא מסתדר לי, הגור בן חודש-חודש וחצי

לא יודע לאכול לבד? אבל נלחם להגיע לגבינה? צריך לתת אוכל חתולים מורטב או אוכל רטוב לגורים.
 

ממוחשבת

New member
אתמול הוא שתה חלב לגורים

ולא רצה שום דבר אחר גם לא שתה מהכלי אלה רק עם מזרק אז הנחתי שהוא רגיל לינוק היום הוא נלחם להגיע לגבינה הלבנה שאכלתי... וגם אכל ממנה ושתה מטרנה אבל מעט מהכלי וסרב למזרק אז השאלה היא במה כדאי להאכיל אותו פשוט הבחור מהעבודה בקש את זה כתוב ואני מעדיפה לתת לו מידע מדוייק ומפורט כמו שרשמתי אנחנו מגדלים כבר 9 חתולים אבל רק אחד הגיע אלינו כשהוא ממש גור ואכל עם מזרק כל 3 שעות ולכן הנחתי שזה המצב גם פה..מה שהתברר לי כשגוי כנראה
 
כשהוא היה מאוד רעב, הוא הסכים

למזרק, אבל ברגע שהוא התחזק הוא רוצה אוכל של גדולים. כאמור אמרתי אוכל יבש של חתולים שאפשר להרטיב אותו עם הגור עוד לא לועס. או אוכל רטוב מקופסת שימורים, המתאים לגורים. שיהיה בהצלחה.
 

ממוחשבת

New member
היא מקיאה ומשלשלת :(

היה נראה לפי ההתחלה כאילו שיש לה עצירות וזה הסתיים במשהו רירי ועוויתות בבטן ןפלטה את כל הגבינה זה משהו מדאיג או פשוט לתת לה הרבה חום ואהבה וזה יהיה בסדר?
 
חום ואהבה לא ירפאו אותה. דחוף

לקחת אותה לוטרינר שיבדוק למה הגורה שלכם לא מרגישה טוב. וכמה שיותר מהר, יותר טוב . בגיל הזה אם לא מטפלים בהם הם מתים מהר. בהצלחה.
 
פעם-פעמיים של הקאות או שלשולים

לא צריכים להדאיג אם זה ממשיך, נגד אחרי שש בערב, אז כדאי לגשת לוטרינר.
 
למעלה