עיזרו לעצור את הרשעות !

../images/Emo206.gif עיזרו לעצור את הרשעות !

ביוני הקרוב יתקיים בגרמניה המונדיאל. לראשונה בישראל דורשים מאיתנו כסף על צפייה במונדיאל. אין כסף ? אין מונדיאל . ולא סתם כסף אלא 490 שקל שזה יותר מ-100 דולר. מונדיאל לעשירים בלבד. מדובר בחבילת השידור היקרה ביותר בעולם !!! חצי מדינה לא תוכל לראות את המונדיאל . אוכלוסיות שלמות לא יוכלו לצפות במונדיאל בגלל שכל חטאם הוא שאין להם כסף. אוכלוסיות כמו הסטודנטים,המיגזר הערבי,המיגזר הדתי, זקנים,אנשים פשוטים שמשתכרים שכר מינימום. בושה. לוקחים לנו את הדבר לו חיכינו 4 שנים ! הכנסו בבקשה לקישור המצורף,הקדישו 2 דקות מזמנכם וחיתמו על העצומה נגד תשלום על המונדיאל. אל תתנו להם לנצח ! www.one.co.il תודה.
 

VC820

New member
תהיה בטוח

שרק קומץ של פראיירים וטיפשים ישלמו את המחיר האסטרונומי הזה. שיחנקו צ'רלטון עם הכסף.
 

I n n u e n d o

New member
חתמתי../images/Emo45.gif

למזלי,יש לי אותו חינם דרך ידיעות אחרונות[היה להם איזה מבצע]
 
../images/Emo54.gif תודה חברים.

אפילו מי שיש לו אפשרות לראות את המונדיאל חותם כי מדובר כאן בחוסר צדק נוראי. זאת שערורייה ודברים לשמחתי מתחילים לזוז.חברי כנסת מתערבים,הציבור מוחה,אנשי ספורט מתעוררים ואלפי אנשים מכריזים שלא ייקנו את החבילה. דברים מתחילים לזוז ויש ביום שלישי פגישה בין כל המעורבים כדי לראות מה אפשר לעשות. המטרה היא לשדר את כל המישחקים בערוץ 1 או 2 או 10 בחינם. בואו נתפלל לטוב. ודרך אגב איזה ניפלא זה של -QUEEN יש את הימנון הספורט מיספר 1 בעולם בכל הזמנים ?
 

I n n u e n d o

New member
../images/Emo45.gifבהצלחה לכם../images/Emo70.gif

מחזיקה אצבעות
וכן,אבל זה כבר נטחן
 

skaramoosh

New member
חח אמרו פה פעם

שוי אר זה צ'מפיונס כל כך נטחן ששמים אותו אפילו בגמר תחרות השחמט לכיתה ג'
טוב זה באמת נכון דרך אגב שמו אותו גם בסרט נקמת היורמים אבל בגרסה הזאת שזה נשמע כמו מוסיקה קלאסית ויש לי עוד שירים כאלה של קווין שבגרסה ה"קלאסית" הזאת
 
למעלה