לפני שיושבת האתר! אני בבעייה

../images/Emo206.gifלפני שיושבת האתר! אני בבעייה

סליחה על פתיחת השרשור אם זה היה סובל דיחוי הייתי מצרפת לשרשור קיים..אבל חייבת דעתכם אולי מישהי מכירה /יודעת.. אז זוכרות שאמרתי שהרופא שלי נתן לי מרשם של תרופות..כמעט כמו סל תרופות..בין היתר אני אמורה מהיום החמישי לוסת להתחיל לקבל זריקות GONAL במשך 14 או 15 יום עד להזרעה!! בדרך כלל הייתי לוקחת איקאקלומין לביוץ והזריקות האלו זה פעם ראשונה.. מישהי מפה מכירה..ניסתה? הבעייה שלי היא שאני אצלו באופן פרטי והוא לא של קופת חולים מכבי, אז הלכתי למכבי ל קנותא ת הזריקות והם אומרים לי שאם אני מטופלת IVF אז אין בעייה בענייני פריון מקבלים כל מרשם מרופא מומחה פריון וזה מסובסד (יש להדגיש שהזריקות עולות בלי סבסוד 4500 ש"ח!! כאילו מישהו התחלק על השכללל?
) סבבה אני נותנת להם את המרשם..ובום אני מקבלת פטיש בראש..מסתבר שד"ר פז אינו מומחה פריון אלא מומחה למחלות נשים! בא לי לבכות מעצבים..מצד אחד הרגיעו אותי שהוא רופא מעולה וכבר שנים מטפל בפריון וגם קביעת מין הילוד אך זה בא לי בהלם! ומצד שני אני תקועה עם מרשם בלתי שמיש.. וביום ראשון עד הערב צריכה להזריק.. ועוד שפז טס לחו"ל יחזור ביום שני..ולא שהיה יכול לעזור..הרי הוא לא מומחה פריון נקודה..!!! מה אני יכולה לעשות..לא רוצה להפסיד אתה חודש...!! חשבתי לפנות למומחה פריון כלשהו ולבקש מרשם דומה אבל מי יסכים לתת כזה ככה בלי סדרת בדיקות משלו?
.. אני יודעת שתמיד הכל בא לי בדרך הכי קשה שיש..אבל שהפעם לפחות משהו יסתדר.. אלוהים!
 
מקפיצה לך כדי שייראו... ../images/Emo201.gif

אני לא מתמצאת, ולא יכולה לענות, אבל מנסה ל ה ק פ י ץ כדי שבנות אחרות ייראו... בהצלחה!!!
 
תודה לכל מי שעונות לי במסרים..

אני עוד מחפשת פתרון.. ואני מחיפה-קופת חולים מכבי.
 

אפונענע

New member
יקירתי, רופא שאיננו מומחה פריון

לא רק שאינו ברשימת מקבלי הסבסוד, הוא גם לא רשאי, לפחות על פי מה שידוע לי, לטפל בך בזריקות. אינני יודעת לגבי ד"ר פז - זה אותו ד"ר פז שמנהל את מח' נשים בבית החולים בני ציון ? ואגב, את הגונאל מקבלים מהיום השלישי למחזור בד"כ, ולא החמישי. לדעתי אין מנוס מלחכות עד שד"ר פז ישוב מחו"ל.
 
כן זה הוא מבית חולים בני ציון../images/Emo7.gif

ד"ר דוד ישי מבית חולים כרמל מוכר לכן?? אבל גם אם יחזור מחו"ל מה הוא יעזור לי הוא לא יכול להכשיר את המרשם שלו.. ואם הוא לא רשאי לתת זריקות ועוד אחרי זה לתת לי מסמכים לקבלת אישור להתחיל IVF אז איך אני אמשיך איתו??
 

אפונענע

New member
תעברי למומחה פוריות, ויפה שעה אחת

קודם. לא חסרים כאלה מצויינים שבמצויינים בחיפה.
 

אפונענע

New member
אין כמו ד"ר קלדרון ../images/Emo106.gif

הוא הרופא שלי והוא מקצועי בצורה בלתי רגילה, וגם אישיות נפלאה.
 
ועוד בירור כי כעת אני סקפטית בהכל!

הרופא שלי נתן לי החודש כדורים לסכרת! שני כדורים ליום שאקח עד לכניסה להריון... על הכדורים כתוב שעלולים תופעות בין תרופתיות לקרות אם מקבלים תרופות הורמנליות.. אין לי סכרת ולא ערכים גבוהים מהרגיל בדם מבחינת סוכר..רק שבגלל שאני פוליצסטית יש סכנה כזו..?
 
למעלה