הורדת סיכות לאחר היפוך פורט!!!

../images/Emo206.gifהורדת סיכות לאחר היפוך פורט!!!

דחוף את עזרתכם וניסיונכם ביום א' עברתי היפוך פורט אבינוח אמר לי להוריד אחרי שבוע את הסיכות למה? אם בניתוח האבעת הייתי רק 4 ימים עם הסיכות מציק לי, שורף לי וכואב לי מה דעתכם אולי אני ינסה להוריד כבר ביום שישי? למישהו יש נסיון מה ההבדל בין עכשיו לניתוח?
 

אופירA

New member
מנהל
לא מורידים אחרי 4 ימים

כנראה הד"ר למד מהניסיון, שכדאי להגיד למנותחים להוריד רק אחרי שבוע. אנחנו פה אמרנו את זה מזמן. יותר מידי מנותחים נוכחו שכשהם פתחו לאחר 4-5 ימים, היו להם צרות. שימי קרח ו/או משחה נגד גירודים, ותחכי שבוע. לא תקללי אותי על זה.
 
לא לא ! ממש לא !

אל תורידי. תתאפקי כמה שיותר אפילו 10 ימים. את רוצה להמודד עם חתכים פתוחים והטיפול בהם??
 
למעלה