||
הודעה שניה - משחק מכור של ההפקה

turhkh

New member
||../images/Emo206.gifהודעה שניה - משחק מכור של ההפקה

כצופה קבועה כמעט במשך כל היום של ערוץ 20, הרבה יותר קל לי לראות את המשחק של ההפקה, הבוחרת להראות בצורה מסולפת וכמעט באופן חד צדדי את עריכת הקטעים המשודרים בערוץ 2 . בצפיה היומית בערוץ 20, ניתן להבחין בכל הטקטיקות של כל אחד ואחד מדיירי האח הגדול. כולם שם משחקים למצלמה חוץ משני אנשים שבאמת משחקים משחק נקי וטהור ואלו הם אלירז שדה ואלין לוי. שני אנשים אלו לא מנסים להסתתר מאחורי מסיכות, כי אם מראים את אישיותם האמיתית, כשהם עצובים, כשהם כועסים, כשהם שמחים וכשהם משתטים. לדעתי מה שההפקה מנסה לעשות כאן זה פשוט לאסוף את כל הקטעים הפחות טובים של אלירז ולערוך אותם בצורה חד צדדית וממש ממש לא הוגנת, כדי להציג אותו באור שלילי ובכך להרים את הפייבוריטים שלהם: סער ואילה - הזוג הכל כך מלאכותי והרחוקים מלהיות זוג "מלכותי" כפי שמנסים להציג אותם כדי לגנוב את דעת הקהל (לדוגמא: להלביש אותם כחתן וכלה לפני ילדים קטנים והרי ידוע שילדות קטנות הולכות שולל אחרי פנטזיית ה"כלה"ולהראות כמה איילה נראית טוב עם ילדים, אבל האם מישהו שם לב שכשהילדים נכנסו הביתה לאלירז כמעט ולא היה זמן מסך עם הילדים... ולמה???? כדי להבליט את המזג הסוער שלו, בחרו להבליט את הכעס שלו ובצדק אחרי התקציב, שבו כל מילה שהוא אמר היתה בסלע והוא כל כך צדק כשפתח סוף סוף את העיניים והבחין מי הוא גואל, האיש שהוא כל כך טיפח ושמר עליו במשך כל התקופה של השהיה בבית האח הגדול, או פותנה הכוחנית שהשתלטה על המטבח בעיקר לקדם את האינטרסים האישיים שלה (והשניים הללו אכן מתלקקים על סער ואילה, כדי שלא יעמידו אותם להדחה), ולמרות שהילדים שביקרו בבית אמרו שהם מעדיפים את אלין ואלירז, דבר אותו היה ניתן לשמוע בשיחות שנערכו אחרי יציאת הילדים, ההפקה בחרה להראות את אלין מתמודדת עם ילד אחד שלא קיבל את המסיכה מאלירז, קטע שבו אלירז התייסר וכמעט בכה כשאלין סיפרה לו את הדבר. (נו....תחשבו, כמות כזו של ילדים ומסיכה אחת) בקיצור, משחק מלוכלך של ההפקה כדי למכור זוג, שמבייש את עצמו ואת המסך....בושה....גועל נפש. בינתיים אני מקווה שגם הספקתם לראות אחרי השידור בערוץ 2 את השניים עם סצינת ההסטריה של הדרמה קווין - איילה לאחר ההדחה מהפחד שלה להיות המודחת הקרובה (כן "הילדה הטובה"
קללה וזרקה חפצים) וכן את התגובות האלימות והקולניות של סער "האהוב הנאמן" (זה ששכח אהובה שהשאיר אי שם מחוץ לבית האח הגדול ... מישהו זוכר את השם בולבולון?...שם שנבלע, כאילו מעולם לא היה קיים) אמנם משחק הוא משחק בסופו של דבר, אבל אם כבר משחק לפחות שיהיה הוגן, לכן חברים יקרים אל תתפתו להפקה ותתנו לדברים מסולפים ומפוברקי מציאות להטעות אתכם - אל תישארו אדישים, סמסו לאלירז ולאלין ותנו להם את הזכות שמגיעה להם ביושר ובכבוד אמיתיים להגיע לגמר ולאחד מהם לזכות במליון. אור ואהבה לכולכם!!!
 

טוטיקית

New member
דווקא אתמול העריכה נרגעה הציגו דברים כפי שהיו

ההפקה הרימה ידיים מניסיונותיהם הנואלים להעמיד את איילה כקונטרה לאלירז, הם הבינו שהעם עם אלין ולכן בפרק של אתמול, הפלא ופלא פתאום יש התייחסות לאלין, מראים כמה היא מיוחדת, נותנים לה זמן מסך סופסוף. זה היה רגע של נחת, כשהבנתי, עוד לפני רשימת ההדחה, שחל פה שינוי. הרגשתי התחזקה עוד יותר כשראיתי פתאום את סער המוכר מציץ אלי, אותו סער שאנחנו מכירים כבר 3 חודשים, לא סער המיופיף של ההפקה, ואז אחרי שהקריאו את רשימת המודחים נפל האסימון סופית: הם לא מתערבים יותר! ניסו לפמפם איילה בתקווה שיצליחו לשנות את דעת הקהל, בתקווה שהיא תייצר איזושהי עמידות, אילו שהם קווי אופי נחושים כך שתוכל להיות ראויה להקרא "המתחרה הכי רצינית של אלירז לגמר" אבל זה לא הצליח להם. לאלין יש תמיכה גורפת מקיר לקיר, היא ממש נסיכת העם! ולכן קו ההפקה השתנה אתמול, אתם יודעים על מה הם הולכים עכשיו? על הקו שנקרא "סער הרס לאיילה" "לולא סער איילה הייתה בגמר" אני גם משוכנעת שבשבת נראה שיחות של המתמודדים בסגנון הזה (את איך שסער לא ידע להכיל את המצוקה שלה אתמול, את מה שפותנה אמרה עליהם, את מה שאלירז אמר לה בפנים). האשמה תיפול על סער שימצא את מקומו מחוץ לבית בשבת שאחריה. אם היה לו סיכוי לגבור על גואל זה היה רק עם איילה בבית, ברגע שאיילה תצא לסער אין שום סיכוי להגיע לגמר וזהו הרווח של גואל, וגם שלנו כי גואל ופותנה ריגשו אותי מאוד אתמול בכך שהריב לא גרם להם אפילו לשנייה של גמגום בחדר האח. זו משפחה! על אלין אני לא כועסת, היא הלכה עם הרגשות שלה, ,לא עשתה אסטרטגיה ולכן אנחנו אוהבים אותה כל-כך. אלירז כועס על פותנה וגואל על שהם לא מחזקים אותו, הוא מאוד רוצה וצריך לשמוע מילים חמות עכשיו אבל פותנה וגואל מרגישים שעשו בשבילו הכול, בעצם העובדה שמצפונם נקי. המשחק הגיע לשלב שבו כל אחד לעצמו והם לא מתכנסים סביב החששות של אלירז גם משום שה\להם זה נראה כו"כ מובן מאליו שלאלירז יש הכי פחות סיבות לדאוג (פותנה אמרה אתמול לגואל שברור לה שהפייט לא על אלירז בכלל, אלא בין שתי הבנות. פותנה חכמה ויש לה אינטואיציות בריאות). חמישיית הגמר שלנו היא בדיוק כמו שאני לפחות, ואני בטוחה שרבים כאן בפורום, רצו אותה: גואל, ארז, פותנה, אלין, אלירז. וזה גם סדר ההדחה שבו הם יצאו מהבית!
 

neoraydavid

New member
כמה שטויות בתגובות שלכם שום דבר לא מכור

והחמישיה שלכם לא הגיונית בשבת אלין עפה ויהי מה
 
למעלה