TAR 1208

../images/Emo58.gif

איטס רילי גטינג בטר אנד בטר פור מי.......
טוב אין לי הרבה מה לומר על הפרק.. קנט וויקסין תותחים... 2 טעויות מפגרות העיפו אותן- שתיהן של קנט! האחת- U Turn של ניק ודון ולא של ג'ניפר ונייתן... כאילו מה?! מתי בפעם האחרונה ראיתם את ניק ודון? את נייתן וג'ניפר ראיתם, וראיתם שהם שבריריים וכל מכה קטנה תגמור אותם סופית אז למה לא לתת להם את ה U Turn?! הטעות השניה- סיפור הקבלות... ומהרגע שהוא התחיל לחלק קבלות היה ברור שהם עפים! ושום ניסיון הטעיה/ יצירת מתח ע"י העריכה לא עזר פה.. זה היה כבר ברור וזה הגיע להם איפשהו... לצערי
הכוכבים של הפרק לטוב ולרע היו נייתן וג'ניפר... מאוד משעשע לראות אותם מתוסכלים מהמשימות וכל דבר קטן שובר אותם.. כולל קריאת עיתון היום
אבל הש-י-א הוא התמונה המצורפת!
למה ניראה לך שאת צריכה לתת לפיל את השרשרת?! ומאיפה ניראה לך שתקבלי את הרמז הבא? מהזנב של הפיל?! כאילו WTF?! אבל מה שכן- ג'ניפר הצילה את המצב של שניהם ברוד בלוק, תקתקה את העניינים כמו גבר ורק על זה הגיע לה לא לעוף
אהה... ואבא של כריסטינה הוא אחת הדמויות היותר מתסכלות EVER!!!!!!!!!! מחכה לעונה 13
 

maya567

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

פחות או יותר מה ששגיא אמר
 

willo

New member
../images/Emo58.gif

למרות האהבה לצמד הורוד/שחור ברגע שהם יכלו לעכב את ברבי וקן ולא עשו זאת גורלם נחרץ, מי שלא מבין שבמרוץ צריך לפעמים לשסף גרונות יש לו בעיה (וחבל). סה"כ היה פרק טוב, היה מתח, היו טעויות ושוב היו טיסות שלא משנות הרבה. מהארבעה שנשארו אני מקווה שמי שיזכה יהיה אחד מהזוגות עם המבוגרים ולא הזוגות הצעירים.
 

retard boi

New member
../images/Emo58.gif

שותף לתקווה למרות שזה long shot , רונלד וכריסטינה וסבא וניק עשו עבודה הרבה יותר טובה משני הזוגות שנותרו ומגיע להם הרבה יותר לזכות. אבל לאור הזוכים של העונות שעברו אני מאוד בספק שזה יקרה... איכשהו תמיד הצוותים הכי סתמיים ולא קשורים מנצחים בדבר הזה ולא משהו שבאמת עשה עבודה טובה. ממש נמאס לי ממפגני האינטיליגנציה והתמיכה הדדית של ג'ן ונייט שאף הגיעו לשחקים חדשים פרק הזה. חבל שקינט כזה אדיוט אחרת הם היו עפים הפעם. הורודים עשו טעויות בפרק הזה, לא נראה לי שהיה מקרה שבו צוות היה פקששן מספיק בשביל לעשות yeild (או ה U-turn גירסתו המשופרת) לצוות שכבר עקף אותו. זאת אולי הטעות הכי מטומטמת שנעשת בעונה הזאת ורק עליה הגיע להם לעוף. מאוד מאוד מקווה שג'ן ונייט יעופו לפני הגמר (ואם לא לפחות טי קיי ורייצ'ל).
 

amitooshacham

New member
../images/Emo58.gif

פרק מעולה. חבל שבסוף שני הזוגות האהוביים עלי התחרו ביניהם, אבל לפחות ג'ן ונייט נשארו. 1. ג'ן ונייט - תותחים. 2. רון וכריסטינה - כריסטינה סבבה, אבא שלה מעצבן. 3. טיקי ורייצ'ל - נחמדים אבל לא מספיק מעניינים, לא מגיע להם לנצח. 4. רון ודונלד - מעצבנים כמו לא יודע מה.
 
../images/Emo58.gif

כריסטינה מזכירה לי את סטפני מהישרדות... גם בנחישות, גם בפוטנציאל להגיע רחוק וגם בתיסכול מחברי הקבוצה שלה.... מה שחסר זה שיביאו אותה בעונה הבאה וזהו
 

retard boi

New member
../images/Emo58.gif

סטפני היא לא וטוב שכך אבל באופן מובהק היא במתחרה הכי חזקה בעונה הזאת, חבל שרון כל הזמן שם לה רגליים. ו woogyman , שקודם יראו את ג'ן בלי מחשוף אחר כך שישקלו את עניין החולצה של נייט (למרות שאני בספק אם יש מה להראות).
 

Woogyman

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo110.gif

אני ממש מאוכזב מהעונה. הגמר עוד שניה, ועדיין לא ראינו את נייט בלי חולצה?? אפשר לדעת למה הם מחכים?
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
../images/Emo58.gif

איך לכל הרוחות נייט וג'יין שאיפה שאפשר לטעות טועים ועושים הכל הכי לא נכון שאפשר - עדיין במירוץ. בסך הכל עוד אחלה פרק בעונה הזו. טי-קיי ורייצ'ל נראים הכי בקטע של לנצח את העונה הזו - יחסית מינימום טעויות רק חסר קצת קילר אינסטינקט. איזה פספוס עם היו-טרן - יכל להיות צדק פואטי עם הצמד המעיק והדוחה הזה.
 

retard boi

New member
מינימום טעויות???../images/Emo58.gif

אנחנו מסתכלים על אותה תוכנית. טי קיי ורייצל עושים אך ורק טעויות, פה ושם יש להם לג טוב ויש מצב שהם יזכו במירוץ אבל הם מאוד רחוקים מלהיות צוות חזק , מהצוותים שנותרו לדעתי מדובר בצוות הכי חלש.
 

Oukami Kun

New member
../images/Emo58.gif+פרומו

פרק מעולה, העריכה בלבלה אותי בסוף והשאירה לי שביב של תקווה שהגות'ים נשארים, אבל לא, זה היה די ברור שהם יעופו. איזה טעות עם היו-טרן... אחד הזוגות הכי מעניינים שהיו במירוץ כבר כמה סבבים טובים. כל הזוגות האחרים פשוט החווירו לידם. אין אף זוג שבאמת מגיע לו לזכות, אבל כרגיל מי שיזכה בטח יהיו TK ורייצ'ל. חדשני משהו. מה גם שהפרומו מרמז על כך שיש להם לג טוב.
 
למעלה