יציאה עקב מחשבה - עדיף.

Profundity

New member
../images/Emo205.gif יציאה עקב מחשבה - עדיף.

שלום לכולם, חדש כאן ונעים מאוד, מהיכרות אישית וגם בדרכים עקיפות, חוזרים בשאלה נוטים לעיתים קרובות לספר עד כמה הם מיסכנים. טוב, כמובן שיש כאלה שעברו דברים קשים באמת, אבל נראה לי שלפעמים אפשר להוריד ממינון המיסכנות. בד"כ אנשים ששינו דרכם ואני מדבר על אלה שעשו זאת מתוך אידיאולוגיה מסויימת ולא רק כדי להשביע את תאוותם הינם אנשים חזקים שיכולים להרים את הראש קצת יותר גבוה מאשר סיפורים ברמת אמא כעסה עלי ואבא שנא אותי. שוב אני חוזר ואומר כי אני מבין שיש כאן התנסות לא קלה, אחרי הכל זו המשפחה שלכם, אבל גם להם אפשר להראות קצת יותר גאווה כשלוקחים החלטה כזו ולא לבצע אותה בצנעה ובבושת פנים כחוטאים. בכל מקרה אני מאמין כי אם מראים לאלו שעוברים נסיון מסוג זה ובמיוחד לצעירים יותר כי צעד זה הינו תוצאה של הליך השקפתי ולא של הזין שלנו בלבד וכי אחריו מסתתרת מערכת אידיאות מסויימת, יתכן ויקבלו קצת יותר כוחות לקראת הדרך אליה הם יוצאים. טוב להכירכם, היו שלום. Light travels faster than sound This is why some people appear bright until you hear them speak
 

estersh

New member
מה בדיוק אתה רוצה?

אכפת לך לנסח את הרעיונות שלך יותר בבהירות, להתחיל פסקאות חדשות כשמתחילות הצעות או הערות חדשות, לדבר בגובה העיניים, לספר מאיזה מקום אתה נותן את ההצעות, ולא לומר שאתה מכיר אותנו לפני שהגבנו על מה שכתבת.. כל זה יתן לי יכולת מדויקת יותר לומר במה אתה טועה. (כחדש, אני אמורה להתייחס אליך ביתר לבביות, אבל יהיה יותר כיף אם תנסה כניסה חדשה. ברוך הבא.)
 

מחממנוע

New member
הלוואי

מכיר את השיר הלוואי? מכיר את השיר "לו יהי לו יהי כמה טוב יהי"?
 

Profundity

New member
לא לזאת...

היי, יתכן ודברי התפרשו בצורה מוטעית, סה"כ אני בצד שלכם גם אני עובר את המסע הזה, רק התכוונתי שאפשר לעשות את זה עם עמוד שדרה. בכל מקרה, סליחתי לנפגעים, אם ישנם.
 
אני יצאתי

מתוך מחשבה, אז מה? אז אני יותר חכם ממי שיצא כי בא לו? לא נראה לי. גם מי שיוצא מתוך מחשבה בסוף מגיע לחיי הרגש וכמה שהעולם מסתדר לו מבחינה תאורטית, מבחינה מעשית משהו תקוע, הפיתרון הכי טוב זה לצאת באמונה שלמה.
 
למעלה