אנחנו רואות את...
היהלום שבכתר
ו-Boys Over Flowers
אנחנו עצלניות מדי כדי לשבת לראות במחשב, אז סאם סון
בהשהייה(רוצות להמשיך בתקופת החגים). גם עכשיו התחיל הבצפר ואין כל כך זמן להתחיל משהו ולהיות עקביים במחשב, אז פשוט רואים בסופ"ש.
Boys Over Flowers(איך אפשר לקרוא לזה"בחורים רעים"?הפעם ויוה הכי השתגעו) התחיל מהמם, זה היה פשוט כיף לראות את זה, ונראה גם את השידור חוזר כמובן....
היו לנו ציפיות לעוד אקשן במשולש הרומנטי שמתפתח ביהלום שבכתר,ובייחוד אחרי מה שהיה שבוע שעבר(גום יונג ראתה את שניהם!) היו בישולים היום, אבל היה יחסית מעניין, כל פעם התככים של צ'ה ועכשיו גום יונג הולכת בעקבותיה בגלל אכזבות מג'ונג הו שלא שם לב אליה, גום יונג פשוט מרגישה מנופנפת, היא ראתה את ג'ונג הו קונה מתנה לג'אנג גום והוא רק שאל אותה על העסקים של הדוד שלה, איך היא התאכזבה, ואז היא התחילה להיות רעה כמו הגבירה צ'ה
.