שרשור צפייה חודשי

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gifשרשור צפייה חודשי ../images/Emo11.gif

מה ראיתם,מה אתם רואים מה אתם מתכננים לראות. שימו לב לסמן
בהודעות במידת הצורך.
 

galnet1

New member
אנחנו רואות את...

היהלום שבכתר
ו-Boys Over Flowers
אנחנו עצלניות מדי כדי לשבת לראות במחשב, אז סאם סון
בהשהייה(רוצות להמשיך בתקופת החגים). גם עכשיו התחיל הבצפר ואין כל כך זמן להתחיל משהו ולהיות עקביים במחשב, אז פשוט רואים בסופ"ש.
Boys Over Flowers(איך אפשר לקרוא לזה"בחורים רעים"?הפעם ויוה הכי השתגעו) התחיל מהמם, זה היה פשוט כיף לראות את זה, ונראה גם את השידור חוזר כמובן....
היו לנו ציפיות לעוד אקשן במשולש הרומנטי שמתפתח ביהלום שבכתר,ובייחוד אחרי מה שהיה שבוע שעבר(גום יונג ראתה את שניהם!) היו בישולים היום, אבל היה יחסית מעניין, כל פעם התככים של צ'ה ועכשיו גום יונג הולכת בעקבותיה בגלל אכזבות מג'ונג הו שלא שם לב אליה, גום יונג פשוט מרגישה מנופנפת, היא ראתה את ג'ונג הו קונה מתנה לג'אנג גום והוא רק שאל אותה על העסקים של הדוד שלה, איך היא התאכזבה, ואז היא התחילה להיות רעה כמו הגבירה צ'ה
.
 

מירבמ18

New member
הסדרות שלי

סדרות שראיתי: פסטה וסאם סון - שתי סדרות ממש חמודות טעם אישי - מבחינתי, אחרי קופי פרינס, זו הסדרה שהכי אהבתי בינתיים ציידי העבדים - סדרה ממש טובה.יש כמה שחקנים שפשוט בא להקיא מהם, אבל לא נורא one percent of anything - אני חושבת שכדאי לראות אותה פעם אחת, כי הראשיים ממש חמודים, אבל אזהרה מראש - די נמרח בסוף.אבל סה"כ נחמד כרגע רואה את היהלום שבכתר - סדרה בסדר אבל אני חייבת להודות שבינתיים לא וואוו היום אתחיל לראות את בחורים רעים (בסופ"ש ראיתי את סאם סון אז הקלטתי את זה) - יש שם שני שחקנים שאני מאוד אוהבת, אז לא ממש מעניין אותי איך הסדרה חח נראה לי שיש פה מספיק סדרות, לא?...
 

ARayOfLight

New member
כרגע אני צופה ב...

1. Dong Yi - דרמה היסטורית אבל מלאה ברגעים קומיים וגם עצובים! נהנית מכל רגע
האמת שהתכוונתי לצפות בה אחרי שהיא תסתיים, אבל לא יכולתי להתאפק.
2. My Girlfriend is a Gumiho - איזה סדרה מתוקה ומצחיקה!
פשוט מעביר את הזמן בכיף!!! הכימיה בין הראשיים כל-כך טובה, וגם הם משחקים מצוין! אני מאוהבת! כרגע הסתיים פרק 8 מתוך 16 פרקים... אני מקווה שזה ימשיך להיות כך... ואני מקווה כמובן שהסוף יהיה טוב
כי אם לא אני אתאכזב קשות! 3. Mischievous Kiss - בינתיים שודרו 2 פרקים, והאמת ציפיתי להרבה יותר. טיפה מאוכזבת
, אבל יש עוד הרבה פרקים לפנינו אז אני אתן לזה צ'אנס נוסף בתקווה שזה ישתפר. בעתיד הקרוב, אני מתכוונת לצפות ב - King of Baking, Kim Tak Goo. יש לזה המלצות טובות וגם אחוזי צפייה מאוד גבוהים. מחכה שזה יסתיים כדי לצפות בסדרה.
 

white angels

New member
אני רואה..

הרבה קוריאניות!! חח בפלטינה את היהלום שבכתר ובחורים רעים. ובאונליין את דונג יי וplayful kiss. האמת שהתחלתי את הגרסה הטייוואנית - it started with a kiss אבל לא התלהבתי ממנה למרות כל הביקורות הטובות..כנראה שהתרגלתי כבר לקוריאניות.
 
למעלה