עידכוני קבוצתרגום!

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gifעידכוני קבוצתרגום!

1.הדרמה היפנית "משרתה של מאי צ'אן" הגיעה לסיומה.סטגדיש
.תודה למתרגמת המקסימה
. 2.כתבתי את זה בשרשור הקודם אבל נראה שהוא נדחף לפינה אז
בשביל שתדעו שהקבוצה שלנו שולטת
הנתונים הבאים הם מאז חודש אוגוסט [ליתר דיוק מ14 לאוגוסט]. 10,318 כניסות לאתר 37,440 צפיות בעמודים באתר הזמן הממוצע של גולשים באתר הוא 4 דקות [שזה מצוין] ואתמול היו 578 כניסות לאתר! הבעיה היחידה שלנו,שבגלל שאנחנו נמצאים על איחסון חינמי,ואנחנו כבר עברנו את הפס האדום של אפשרויות שלנו,האתר יכול לקרוס...נקווה שזה לא יקרה אבל ככל הנראה נצטרך להתחיל לחשוב מאיפה אנחנו מוציאים כסף [מוזמנים לתרגום 2 ש"ח
]
 

חנה91

New member
כל הכבוד

אני בכול מקרה נורא נהנת מהאתר הזה. אתמול סיימתי לראות אייריס איזה דרמה נהנתי מכול שניה שצפיתי בה. עכשיו אני צריכה להתאושש קצת ויכול מאוד להיות אני מתלבטת בין משרתה של מאי צאן או סיטי הול בכול אופן תודה רבה לכולם
 

אליס241

New member
מה זאת אומרת??

כיאלו כל פרק 2 ש"ח או כל סידרה 2 ש"ח~ קיצר אני מוכנה לתרום קצת להמשך האתר כי אם זה 2 ש"ח אני ישקיע חח~ ובאמת אולי כל אחד תיתן אפילו 10 ש"ח כדי להמשיך! לא יודעת קיצר ויקה פרטי נמקי מה זאת אומרת וכמה זה עולה. אני יתרום ראשונה.
 

Mokona Modoki

New member
ככה,

דומיין,איחסון וואטאבר (רק אדי מבין בזה) טוב עולה בסביבות 11דולר,כרגע אנחנו נמצאים על שרת חינמי שלא מצליח להתמודד עם כמות כניסות אדירה.ההורדות ישארו בחינם לא לדאוג.
 

giligil11

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo236.gif

בנות, כל הכבוד, כולי נרגשת
רק בגלל אנשים כמוכם שווה להיות חלק מהמקום הזה
גם אני יותר מאשמח להיות חלק מאחזקת האתר
 

kler18

New member
איך ולמי משלמים?

אני מוכנה לתרום גם ככל שנדרש בבקשה תודיעי לי כיצד.......... רק שחלילה לא יקרוס לנו האתר המקסים הזה
 

סאפוש18

New member
גם אני מוכנה לתרוםם כמה שצריךך...

האתר הזהה הוא הסיבה היחידהה שאני יושבת במחשב D: וסתם הצעה אולי תורידו את הסדרות שלא רואים פשוט תעשו סקר כזה ומה שלא רואים אפשר להסיר מהאתר לא חושבים....כנ"ל לגבי שירים או סרטים ...
 

galnet1

New member
אתן גם יכולות לפתוח אתר נוסף

תוכלו לפתוח חשבון נוסף שבו יהיו את הדברים שיתווספו. למשל, עברנו את מקום האיחסון של התמונות בPHOTOBUCKET, אז פתחנו חשבון נוסף ולשם אנחנו מעלות את הדברים החדשים, ולא מוחקות מהחשבון הקודם. אם תרצו לאחסן באתר כלשהוא, לא לבנות דרכם אלא להכין עמודים בHTML, אתן מוזמנות לפנות אליי ואל נטע-לי, אנחנו מומחיות בHTML(בונות את העמודים לבד... לדוגמא תסתכלו באתר שלנו). גלית~
 

Mokona Modoki

New member
אדי עושה את זה

והוא עושה עבודה נפלאה,תודה על ההצעה אבל! מה שכן,לעשות אתר חדש זה בעייתי ולא מציאותי כי אנשים יתקשו לנווט
 

Rebeccan

New member
היי קחו גם אותי בחשבון

אשמח גמני לתרום לתחזוקת האתר אתן עושות עבודה נפלאה איזה פתרון נהדר - לצפות בסדרות המתורגמות
 
למעלה