בקשה לתרומת חרוזים

אדלרי

New member
../images/Emo204.gifבקשה לתרומת חרוזים../images/Emo20.gif

באישור המנהלת כמובן, לחנות המופעלת על ידי צעירים בעלי צרכים מיוחדים, דרושה תרומה של חרוזים פולימרים. את החרוזים הם משלבים בעבודות שלהם אותן הם מוכרים בחנות. כל תרומה תתקבל בברכה - אם יש משהיא המוכנה לתרום חרוזים - פרטים נוספים וכתובת למשלוח ב- מסרים. תודה, שנה טובה וגמר חתימה טובה!
נעמי.
 

antv

New member
אך הגעת בזמן

תשלחי לי כתובת למסר לאן לשלוח האם הם צריכים רק חרוזים? רק פולימרים? האם רוצים עוד חומרים? אהובה
 

אדלרי

New member
תודה,

עדיפות לחרוזים פולימרים, אבל כל תוספת תתקבל בברכה.
 

Liat R

New member
דווקא עכשיו אין לי

נתתי את הכל לפימולנד באוגוסט. אבל שלחי לי כתובת אולי עוד אמצא משהו או שאכין כמה תליונים גם הולך?
 

אדלרי

New member
תודה,

אני מניחה שהכל הולך.... אבל אפשר לשלוח גם בזמן מאוחר יותר - הם עובדים רצוף לאורך השנה. כבר שולחת כתובת.
 

Liat R

New member
אופס עכשיו ראיתי שענית לי../images/Emo68.gif

תתעלמי מהמסר
 
למעלה