שירשור דעות

Witchcrafts

New member
../images/Emo27.gif

הזוג המודח יתארח - כנראה - מחר, 20:30 (עיון בלוח האירועים של הפורום לא יזיק). להבא שרשרי שאלותך לשרשור מתאים.
 
זה לא פייר השופטים לא הוגנים

השופטים נותנים לאנה ורביבו וגם לדורון וריקי המון נקודות שבכלל לא מגיע להם הם נונים להם כי דורון ואנה היו בגמר עונה שעברה והם רוקדים יפה אל רביבו וריקי ממש אבל ממש לא רוקדים יפה.... זה משחק מכור......
 
זה נכון...אנה בטוח תהיה בגמר..בגלל

שזו היא..כי היא נהיתה כבר סלב!! אם זה הקליפ של א..אמממ משו תכנית שיש בערוץ ויוה..ועם זה תפקידים קטנים בתכניות..או לא יודע מה...אנשים חולים עליה בטירוף... ולריקי ואורון נתנו הרבה נק' כי מגיע להם! אולי אורון לא הכי חתיך שם,כמו הרקדן של לימור אטיאס,אבל הוא הרקדן הכי טוב...!!!
 

adcani

New member
חשוב ! כנסו

כמו בהשגריר עיקר המשקל הוא לשופטים, והשאלה מי יותר חשובים מיליון אנשים או כמה שופטים. לדעתי התשובה ברורה. חייבים לשנות את השיטה !!!
 

elall

Member
מנהל
טעות!

עיקר המשקל הוא הקהל. במקרה של שוויון הקהל הוא הקובע. במקרה של גמר רע"כ ציונים של שופטים בכלל לא רלוונטיים.
 
גיא אריאלי

וואיי גיא אריאלי הזה הוא פשוט מושלם אני בשוק ממנו הוא כל כך חתיך והוא רוקד פשוט נפלא אני חייבת שהוא יזכה!!! מי שבעד שיוסיף תגובההההה
 

elall

Member
מנהל
sorry, נגד!!!

הייתי חייבת לכתוב את זה כי אנשים פשוט לא יודעים להבדיל בין "גיא אריאלי יפה" לבין "גיא רוקד יפה". כי הוא לא רוקד כזה יפה. זה לא תחרות יופי!!!
 
תבינו!!

זה מה שניסיתי להדגיש כשאמרתי מושלם.... כי בעיניי הוא כן רוקד יפה ומן הסתם הוא גם יפה ובגלל זה אמרתי מושלם!!!! מבינה?... אני חושבת שהוא ממש חתיך הוא פשוט האליל שלי ואני לא מגזימה אני ממש ממש אוהבת אותו... בלי קשר לתוכנית הוא פשוט חתיך ...[איזה ידיים יש לו אני מתה על זההה]...ובקשר לתוכנית לפי דעתי הריקוד שהוא עשה בתוכנית הראשונה היה מהממם בתוכנית השניה קצת פחות אבל עדיין רקד יפה!!
 
בעד!!!!1

גיא אחד האנשים המושלמים בעולם!!! הוא רוקד מדהיייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מאשה את כוסיתת משו לא נורמלי!!!!!!!! גיא ומאשה--הגמר מחכה לכם!!
 

ortalushit

New member
הנה הדעות שלי ...:

פולינה ופבלו - לא הוגןןןןןן , הגיע להם להישאר לפחות עוד שלוש - ארבע תוכניות רז ומירית - דחוףףף לעוף !!! שירה ודניס - כנ"ל אנה וחיים - אין מצב שהם זוכים אלא אם עוד פעם תפרוץ מלחמת הבנים נגד הבנות (שהבנים כמובן יצביעו לאנה בגלל הציצים המלאכותיים שיש לה) פיני ודורית - נייס אבל לא בשביל הגמר שירלי וקיריל - רוקדים ממש יפה , והולך להם טוב אבל ממש לא נראלי שהם יזכו , אם כל הכבוד לקיריל גיא ומאשה - התחילו יפה והיום אכזבו ... לא נראלי שהם יהיו בגמר אורון וריקי - לגמר לימור וחיים - לגמר לימור ודני - לגמר
 

mayonit10

New member
יגיעו לשלבים האחרונים

שירלי בוגנים לימור גולדשטיין לימור נחמיאס ריקי גל חיים רביבו והתחרות תהיה קשההההה
 

rzzr

New member
וואהוווו לימור אטיאסססססס

היא נהדרת, בענווה, במראה וכמובן גם בריקוד....לדעתי היא הפייבורטית
 

pynokyo

New member
אחלה תוכנית

ממש תענוג, המוסיקה והריקודים. מעניין איך גברי לוי רוקד. ואיך רוקדים שני השופטים האחרים והשופטת. סתם ככה, תוהה לעצמי.
 
דניס ואורון

דניס מקסים ורוקד מאוד מאוד יפה, רק שהצמידו לו פרטנרית שאני מקווה שלא תדפוק אותו... למה היא לא יכלה להיות יותר חושנית בריקוד? היא הייתה מפתה כמו ילדה בת 8.... לא חבל על רקדן כזה מוכשר לעוף בגלל פרטנרית? אורון- אין מה לעשות, כוראוגרף מצויין לדעתי, ואין על הוולסים שלו... הם תמיד נראים מרחפים עוד נקודה לדניס- הוא יותר סקסי... אבל זה לא קשור
*אין לי ניסיון בריקוד, אני אומרת את דעתי כצופה בלבד
 
גיאאאאאאאאאאאאא אריאלי

מווווושלםםםםםםםםםםםםםם חולההה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
 

ויקיטה

New member
אני חושבת ש...

אורון וריקי ==> לגמר קיריל ושירלי ==> לגמר כל השאר ==> הביתה.. דחוףףףףףף תסכימו איתי שהפעם הציצי של אנה לא משחק תפקיד גדול כי בעונה הזאת (לעומת העונה הקודמת) לרוב הרדניות יש מרפסת לא קטנה.. פעם קודמת כולן היו קרש גיהוץ.. חוץ מאנה! אבל חוץ מזה אייין לאנה כלום.. בעצם יש לה.. עמוד (חיים רביבו) לחרמן!. אנה הביתה!
 
למעלה