מפגש קוספליי אייקון 2011

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo203.gif מפגש קוספליי אייקון 2011

יוצא לדרך התאריך הנבחר הוא 16/10 בשעה 12:30- 11:00 ניפגש כולנו במדרגות של הסינימטק, אני מציעה שמשם נלך(זה הליכה מאוד קצרה) לבימה וגן יעקב מאחוריו, מקום דיי מוצלח לצילומים עם כמה פינות מעניינות.
 

Icemas

New member
בנוגע למפגש של סוכות

אני יבוא לשם ב 16 אבל זה לא משנה שאני בא בקוספלי לדמות לא של אנימה או מנגה אלא משחק מחשב ? אה ותגידו אין לי מושג איפה זה הסינמטיק הזה יש מישהו שיוכל לתאר לו אותו לפחות חחח XD (רציני)
 

string chan

New member
ממ...

בקשר לקוספליי, הכל בסדר... כל אחד עושה מה שבא לו. לא חסר גם קוספליירים שעשו דיסני, ומשחקי מחשב בכלל לא חסר. הסינמטק בת"א נמצא ברחוב קרליבך, בין הרחובות שפרינצק והארבעה. תגגל סינמטק אם אתה רוצה באמת תמונות והכל. מאיזה אזור אתה מגיע? אולי נעזור לך עם תחבורה וזה.
 

Icemas

New member
אא

אזור ראשון מרכז יהיה איפשהו מקום לשים את הקוספליי שם ?
 

string chan

New member
קו 174 זה הכי טוב,

הוא נוסע מרכבת הראשונים לת"א (כאילו, יש לו תחנה בתחנה המרכזי הישנה, ולכל אורך הרצל, אם אתה מהמרכז לא כדאי שתלך לרכבת P: ) ותבקש לרדת בבית מעריב, ואז תמשיך ללכת בכיוון הנסיעה של האוטובוס, יש נראה לי רחוב אחד לחצות, וממש כמה מטרים בהמשך מצד ימין תראה את הסינמטק. יש את השירותים של הסינמטק, של מפעל הפיס מאחורה ושל עירוני א'.
 

Icemas

New member
תודה

תודה רבה על העזרה ! אני יגיע ב 12 ככה אני מקווה שאני יראה אנשים בשעה הזאותי :) רק שלא יהיה חם עם הקוספליי העמוס שלי XDDD
 

CoralP

New member
איזה מגניב!

זה הרבה יותר מגניב, אל תתבאסי! ותבואי אחרי זה! 3>
 
למעלה