מחר כנס!:O

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo203.gif מחר כנס!:O

(או שאומר, מהלילה כנס...) מה מצב הקוספליי? כמה שעות שינה? ממה אתם לחוצים? האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? בעלי תפקיד? דוכן? באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? דאמ. מחר כנס.
 

JustBeFriend

New member
מחרמחרמחרמחרמחר

מה מצב הקוספליי? שלי אישית מוכן ממזמן, עוזרת לאנשים... כמה שעות שינה? -48 שעות. אני גמורה~ ממה אתם לחוצים? נשארו לי כל מיני פינישים קטנים כאלו של כמה שעות, ולא מתחשק לי לעבוד היום, מודה XD האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? צוות במחזמר נחשב? XDDD בעלי תפקיד? מחזמר שוב... דוכן? לא D": באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? אחד מהפאנלים של הקוספליי (זה של לירון כנראה, כי השני עולה על אחד הראנים של המחזמר ואני לא יכולה לצאת ממאחורי הקלעים ;A; )
 

rocket

New member
מחר ~!#@#$#%%$^%$^

מה מצב הקוספליי? שניהם עומדים מבחינתי כרגע על 90%. שזה שיפור משמעותי מהכנס הקודם שבו יום לפני הכנס לא היה לי עדין חצי קוספליי. כמה שעות שינה? אתמול בלילה הייתי כל כך עייפה אז נרדמתי בתשע בערב בלי לתפור בכלל. אני מעריכה שאני אלך לישון היום בסביבות 1-2 (אני אופטימית..או משהו) ממה אתם לחוצים? מזה שהגלימה לא תשב עליי כמו שצריך, זה החלק שאני הכי פחות אוהבת ואין לי באמת זמן לעשות אחת חדשה האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? חלק מפאנל קוספליי עם שני וסער. בשעה 13:00. בואו. בעלי תפקיד? צוות תכנים או משהו כזה דוכן? לא.... באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? בפאנל שלי, בתקווה באחת ההרצאות ובתחרות קוספליי. פאק.... מחר....מחר.... מחר ......... !!!!!!!!!
 

The Tree

New member
מחר הכנס והמכונת תפירה לא עובדת

ב"ה אני במצב עגום ביותר בשל כך שמכונת התפירה לא מוכנה לעבוד ויש לי עוד המון עבודה.
 

juliChan

New member
אהההההההההההההההההה כנס כנס כנס $#%#@$%$#^#%$

מה מצב הקוספליי? 87% מוכן הדבקות אחרונות ללטש את החרב ולצבוע כמה שעות שינה? 4 ממה אתם לחוצים? בסולם של 1 עד 10 אני 12 האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? לא בעלי תפקיד? לא דוכן? לא באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות - תחרות הקוספליי
 

innocence

New member
לא מרגיש כאילו מחר כנס..

א6ולי כי אני עובדת כל כך הרבה וזה לא נתפס באמת... מה מצב הקוספליי? באופן מפליא, לא רע. כרגע נשאר רק לחכות איזה שעה שיתייבש הדבק על משהו ואז לתפור אותו לבגד (עניין של 30 שניות) ואז לעצב את החליל, שעליו במקרה הכי גרוע אפשר לוותר אם אני לא אספיק, ועוד קצת לעבוד על השוונצים של הפיאה. לאייל יש קצת יותר, אבל גם במצב לא רע בכלל. כמה שעות שינה? אני מאמינה שתהיה לי אחלה שנת לילה:) ממה אתם לחוצים? שמשהו יתחרבש (הפיאה תתפרק כשאני אשים אותה וכו..) האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? אני שופטת בתחרות קוספליי, זה נחשב? בעלי תפקיד? ראה למעלה. דוכן? נופ. באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? אני נורא רוצה להיות בהרצאה על הטיול ליפן אבל אני די בטוחה שלא יהיה לי זמן ללכת לאף הרצאה בגלל השיפוט.
 

CoralP

New member
והוו! :)

חתמתי חופש כדי להגיע, כמובן. XD כמה שעות שינה? לא נראה לי שהרבה... אני צריכה לקום ממש מוקדם להקמות... ממה אתם לחוצים? מהדברים שיחכו לי בבסיס כשאחזור ביום ראשון XD בעלי תפקיד? צלמת כנס :) דוכן? הממ לא אבל יש לי כלמיני דברים שאני רוצה למכור... :ם באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? טכנית בהכל, כדי לצלם XD
 

CoralP

New member
או שלא.... ><

יש לי דלקת ברגל ואני במיון. למה דווקא היום לעזאזל.
 

CibiHeart92

New member
תרגישי טובבבב אומייגאדT^%#^3

עזבי אותך כנסים העיקר זה הבריאות! איך המצב? היא יותר בסדר?
 

CoralP

New member
לא ממש...

קיבלתי אנטיביוטיקה, גימלים, ושלל משחות... זה בכף הרגל בגיד או שריר או משהו כזה... ויש פצעים מסביב, וזה כואב רצח, אני צולעת כמו נכה._. טכנית זה בגלל רשלנות רפואית של הרופאה בבסיס שלי, שכבר חודשים אני מתחננת שתפנה אותי לרופא עור, או רופא מומחה כלשהו. אבל לא בא לה.
 

CibiHeart92

New member
זו הרפואה הצבאית בשבילך

באמת שבעיניי זה אחד החיילות הנוראיים. את בבית?
 

CoralP

New member
כן אני בבית

ולא ממש יכולה לזוז יותר מדי אז אמא שלי עצבנית עלי שאני לא מסדרת את החדר/עוזרת ושטויות כאלה. מפגרת
 

Kienai Negai

New member
אויי :(((

ואנחנו תהינו למה אי אפשר למצוא אותך בכנס ;__; תרגישי טוב3>
 

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo203.gif

מה מצב הקוספליי? הממ אין קוספליי :< כמה שעות שינה? 2-3 במקרה הטוב שנ"צ לפני ההקמה. ממה אתם לחוצים? אה. שדברים יתפרקו לאנשים על הראש. האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? לא. בעלי תפקיד? א. תפאורה. דוכן?גם לא באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? הממ כנראה כמה הרצאות ווקאון ותחרות קוספליי. אם אני לא אשן.
 

CibiHeart92

New member
מחר כנס?! לא מספרים לי כלום!!!

מצב הקוספליי סבבה, נשארו דברים קטנים לתפירה ביד ודבקחם שעות השינה בסדר, כל עוד לא יהיו התקפים לחוצים? לא? מתרגשים? הולי שיט. לא מעבירה תכנים, אלא אם האפשרות של לכסח לילדות פימו את הצורה שווה לחינוך או תוכן כלשהו. לא בעלת תפקיד בסוף, אבל כן עזרתי לענן (
) עם חצי משהו כדי שלא תמות. דוכן לא יהיה לעולם!!!! ואני מקווה להכנס לפאנל קוספליי ולהעיף מבט בהרצאה של ליעד. כמו כן כמובן האירוע קוספליי.
 

KerenLin

New member
אני בהכחשה

ומכחישה את ההכחשה ><" מה מצב הקוספליי? 95%. הדברים היחידים שנשארו זה לחבר חלק אחד ברובה ולוודא שהכל עובד. כמה שעות שינה? בהתחשב בעובדה שאני מגיעה לכנס ב5.... אני מקווה ל6 ממה אתם לחוצים? האמת? שהקפיצים יפלו ממני, שהזרועות של הרובה ימותו ושדברים ישתבשו האם אתם מעבירים תכנים בכנס? אילו? לא ממש בעלי תפקיד? צוות קוספליי! ווהו! דוכן? נופ באיזה ארועים אתם מתכוונים להיות? אירוע הקוספליי כמובן, ולקפוץ במהלך שעות הבוקר בכל דבר אחר בערך שיהיה בהצלחההההההההההההההה OMG
 
למעלה