כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
30 נוסעים נפצעו באורח קל כשאוטובוס אגד
ירד לתעלה סמוך לישוב אמירים. פרטים ותמונות - HNN. הערה: חיפשתי בפורום אולי מישהו הקדים אותי עם הדיווח אך לא מצאתי, ואם יש דיווח קודם עמכם הסליחה ואפשר למחוק או לשרשר. פשוט קשה למצוא כאן מחט בערימת שחת...
 

easylivin

New member
בוטלה רכבת מבאר שבע בגלל תקלה בקטר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4124047,00.html ב YNET החליטו כבר שזה חלק מהעיצומים. מישהו יודע אם זו תקלה אמיתית או באמת סוג של עיצומים?
מי שיודע לא בהכרח יכתוב את האמת.
אבל גם מי שלא יודע, אבל מכיר את ההתנהלות במשך שנים, יוכל לומר: עם בואו של כל מנכ"ל חדש דברים כאלה קורים לעיתים קרובות ולא רק בגלל תקלות, והמבינים יבינו.
 

kobiz99

New member
מי שיודע לא בהכרח יכתוב את האמת.
אבל גם מי שלא יודע, אבל מכיר את ההתנהלות במשך שנים, יוכל לומר: עם בואו של כל מנכ"ל חדש דברים כאלה קורים לעיתים קרובות ולא רק בגלל תקלות, והמבינים יבינו.
חבר, אתה חופר
 

easylivin

New member
... ואני מקווה בשביל הועד, שלא ימשיך
לבעור הכובע על ראשו בקשר לעניין הנידון כפי שכבר קורה עכשיו, לפני שהרבה אנשים מסביב ישימו לב.
אבל לא שזה יעזור - הציבור ממילא לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפי דובר ויו"ר הועד, שהרוויח את היחס הזה ביושר.
 

kobiz99

New member
... ואני מקווה בשביל הועד, שלא ימשיך
לבעור הכובע על ראשו בקשר לעניין הנידון כפי שכבר קורה עכשיו, לפני שהרבה אנשים מסביב ישימו לב.
אבל לא שזה יעזור - הציבור ממילא לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפי דובר ויו"ר הועד, שהרוויח את היחס הזה ביושר.
----1
 

easylivin

New member
כן "החופר בע"מ"
מה, לא "רכבת ההפתעות של גילה בע"מ"?!!!
איך אתם מנהיגי הועד החרוצים שכל העם מאחוריהם, עוברים על כך בשתיקה? איך זה שלשם שינוי מקימים כאן פרוייקט עם כח אדם מקצועי, ועדיין לא השבתתם אותו?!
 
כן "החופר בע"מ"
תודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגון
מנופי-אבי וכל זאת כמובן ללא כל צורך בהפרטה או בדרישה שהרכבת תרכוש מנופים משלה. כל חברה נעזרת גם בשירותייהן של חברות אחרות והמרחק מכך ועד להפרטה הוא עצום. אין שום צורך להפריט את הרכבת למעט אגף אחד בה: הנהלת הרכבת.... עדיף היה אילו היתה הנהלה פרטית אך את המוסכים אין להפריט משום שלאחר מיקור החוץ - רמת התחזוקה תרד באופן ניכר, הניקיון בקרונות יירד והמצב התברואתי יהיה מתחת לכל ביקורת בהליך של מיקור חוץ. לכן חייבת הרכבת לגייס לשורותיה עובדים נוספים ורצוי בני עובדים או חתנייהם. אין שום פסול בכך. לבני עובדים, חתנים וקרובי משפחה יש זכות להתקבל לפני אנשים מבחוץ. אין שום סיבה שיגוייסו עובדים מבחוץ שהורייהם לא טרחו להקים את המפעל, למעט מהנדסים או אנשי מקצוע דרושים, אך בהחלט יש להעדיף את טובת העובדים ואת פרנסת ילדייהם הקודמת לגיוס חיצוני. כמאמר הפתגם: עניי עירך קודמים. יש לגייס אנשים חיצוניים רק אם אין ממש ברירה. ולסיום: נפוטיזם הוא מילה חיובית ואין בה שום פסול. ואיך אומרים??? שימותו הקנאים. ערב טוב ומבורך. אביה.
 

amit1270

New member
תודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגון
מנופי-אבי וכל זאת כמובן ללא כל צורך בהפרטה או בדרישה שהרכבת תרכוש מנופים משלה. כל חברה נעזרת גם בשירותייהן של חברות אחרות והמרחק מכך ועד להפרטה הוא עצום. אין שום צורך להפריט את הרכבת למעט אגף אחד בה: הנהלת הרכבת.... עדיף היה אילו היתה הנהלה פרטית אך את המוסכים אין להפריט משום שלאחר מיקור החוץ - רמת התחזוקה תרד באופן ניכר, הניקיון בקרונות יירד והמצב התברואתי יהיה מתחת לכל ביקורת בהליך של מיקור חוץ. לכן חייבת הרכבת לגייס לשורותיה עובדים נוספים ורצוי בני עובדים או חתנייהם. אין שום פסול בכך. לבני עובדים, חתנים וקרובי משפחה יש זכות להתקבל לפני אנשים מבחוץ. אין שום סיבה שיגוייסו עובדים מבחוץ שהורייהם לא טרחו להקים את המפעל, למעט מהנדסים או אנשי מקצוע דרושים, אך בהחלט יש להעדיף את טובת העובדים ואת פרנסת ילדייהם הקודמת לגיוס חיצוני. כמאמר הפתגם: עניי עירך קודמים. יש לגייס אנשים חיצוניים רק אם אין ממש ברירה. ולסיום: נפוטיזם הוא מילה חיובית ואין בה שום פסול. ואיך אומרים??? שימותו הקנאים. ערב טוב ומבורך. אביה.
כמה רמת התחזוקה יכולה עוד לרדת?
 

Zמבוש

New member
תודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגון
מנופי-אבי וכל זאת כמובן ללא כל צורך בהפרטה או בדרישה שהרכבת תרכוש מנופים משלה. כל חברה נעזרת גם בשירותייהן של חברות אחרות והמרחק מכך ועד להפרטה הוא עצום. אין שום צורך להפריט את הרכבת למעט אגף אחד בה: הנהלת הרכבת.... עדיף היה אילו היתה הנהלה פרטית אך את המוסכים אין להפריט משום שלאחר מיקור החוץ - רמת התחזוקה תרד באופן ניכר, הניקיון בקרונות יירד והמצב התברואתי יהיה מתחת לכל ביקורת בהליך של מיקור חוץ. לכן חייבת הרכבת לגייס לשורותיה עובדים נוספים ורצוי בני עובדים או חתנייהם. אין שום פסול בכך. לבני עובדים, חתנים וקרובי משפחה יש זכות להתקבל לפני אנשים מבחוץ. אין שום סיבה שיגוייסו עובדים מבחוץ שהורייהם לא טרחו להקים את המפעל, למעט מהנדסים או אנשי מקצוע דרושים, אך בהחלט יש להעדיף את טובת העובדים ואת פרנסת ילדייהם הקודמת לגיוס חיצוני. כמאמר הפתגם: עניי עירך קודמים. יש לגייס אנשים חיצוניים רק אם אין ממש ברירה. ולסיום: נפוטיזם הוא מילה חיובית ואין בה שום פסול. ואיך אומרים??? שימותו הקנאים. ערב טוב ומבורך. אביה.
אביתר , אתה ידיד יקר עבורי
והידע שאתה מפגין כאן מעולה ברם ידידי אני לא יודע מתי לאחרונה נסעת ברכבת בקוים העמוסים שלה בימיי א וה' הקרונות נראים כקרונות משא בהם דוחסים אנשים חיים המשלמים כל אחד מחיר בישיבה רמת הזוהמה והליכלוך כבר עבר כל סטנדרט תברואתי ואני מרגיש נאלץ לאחר כל נסיעה ברכבת צורך לחטא את גופי נכון אתה צודק לא כל העסקת בן משפחה זה דבר פסול , אבל זה תלוי בראש וראשונה כמה בני משפחה נכנסו והאם הכישורים שלהם תואמים לתפקיד שלהם ואו הג'וב הותאם לאדם ולא להפך כפי שראוי להיות . לסיכום אביתר יש צורך לנער את הרכבת ניעור עמוק עם שידוד מערכות , לא יתכן מעשי ביריונות של ועד העובדים כאשר הוא שובה את הנוסעים הלקוחות שלו ומונע שירות הוגן וטוב
 
אביתר , אתה ידיד יקר עבורי
והידע שאתה מפגין כאן מעולה ברם ידידי אני לא יודע מתי לאחרונה נסעת ברכבת בקוים העמוסים שלה בימיי א וה' הקרונות נראים כקרונות משא בהם דוחסים אנשים חיים המשלמים כל אחד מחיר בישיבה רמת הזוהמה והליכלוך כבר עבר כל סטנדרט תברואתי ואני מרגיש נאלץ לאחר כל נסיעה ברכבת צורך לחטא את גופי נכון אתה צודק לא כל העסקת בן משפחה זה דבר פסול , אבל זה תלוי בראש וראשונה כמה בני משפחה נכנסו והאם הכישורים שלהם תואמים לתפקיד שלהם ואו הג'וב הותאם לאדם ולא להפך כפי שראוי להיות . לסיכום אביתר יש צורך לנער את הרכבת ניעור עמוק עם שידוד מערכות , לא יתכן מעשי ביריונות של ועד העובדים כאשר הוא שובה את הנוסעים הלקוחות שלו ומונע שירות הוגן וטוב
הכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:
תן לרכבת לגייס עוד 200 עובדים והכל יבוא על מקומו בשלום. תן לחברת הניקיון שעובדת עם הרכבת תוספת עובדים נוספת. זה הכל. בשביל זה לא צריך הפרטה. מסתבר ש-1271 עובדים ברכבת אינם מספיקים למתן שרות. באירופה נכתב, צריכים פחות מועסקים על יותר נוסעים, אך אירופה היא אירופה ובה אין אלפי חיילים הנוסעים פעמיים בשבוע ברכבות וממלאים אותן. באירופה יש ממשלות רצופות שפיתחו את הרכבות וכאן דאגו לפתח את תרבות השנור, השטטל, הגניבה, הניצול לרעה, השחיתות ועוד. את כל אלה הביאו מהגולה וכיום עדיין חי השלטון הישראלי בגולה. כך הוא לפחות חש. לגנוב - גנבו מהגויים אך שכחו שפרצה מדינה ב-48' וממשיכים במסורת הגניבה - הפעם של האזרחים הישראליים. הממשלות לדורותן לא דאגו לפיתוח הרכבת, במיוחד לא ממשלת הזדון הנוכחית, המתנהגת כגייס חמישי לכל דבר, אז מה כבודו מביא פליאה בניקיון, בציוד וכדומה??? הכל פה רקוב עד היסוד ידידי. החבורה היחידה שאינה רקובה ברכבת היא ראשי הועד. כולם בתקשורת יוצאים נגד הועד כי כולם כמעט נגועים במחלה חשוכת המרפא הנקראת ליקוק עמוק עמוק בחור של התחת של הממסד. מי שבריון כאן זו הממשלה - לא הועד הדואג באופן הכי דמוקרטי לפרנסת העובדים. מי שחושב שהועד עושה דבר אחד לא ישר / הגון, יוצא למעשה נגד האושיות הבסיסיות ביותר של דמוקרטיה. לילה טוב איש יקר !
 

Zמבוש

New member
הכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:
תן לרכבת לגייס עוד 200 עובדים והכל יבוא על מקומו בשלום. תן לחברת הניקיון שעובדת עם הרכבת תוספת עובדים נוספת. זה הכל. בשביל זה לא צריך הפרטה. מסתבר ש-1271 עובדים ברכבת אינם מספיקים למתן שרות. באירופה נכתב, צריכים פחות מועסקים על יותר נוסעים, אך אירופה היא אירופה ובה אין אלפי חיילים הנוסעים פעמיים בשבוע ברכבות וממלאים אותן. באירופה יש ממשלות רצופות שפיתחו את הרכבות וכאן דאגו לפתח את תרבות השנור, השטטל, הגניבה, הניצול לרעה, השחיתות ועוד. את כל אלה הביאו מהגולה וכיום עדיין חי השלטון הישראלי בגולה. כך הוא לפחות חש. לגנוב - גנבו מהגויים אך שכחו שפרצה מדינה ב-48' וממשיכים במסורת הגניבה - הפעם של האזרחים הישראליים. הממשלות לדורותן לא דאגו לפיתוח הרכבת, במיוחד לא ממשלת הזדון הנוכחית, המתנהגת כגייס חמישי לכל דבר, אז מה כבודו מביא פליאה בניקיון, בציוד וכדומה??? הכל פה רקוב עד היסוד ידידי. החבורה היחידה שאינה רקובה ברכבת היא ראשי הועד. כולם בתקשורת יוצאים נגד הועד כי כולם כמעט נגועים במחלה חשוכת המרפא הנקראת ליקוק עמוק עמוק בחור של התחת של הממסד. מי שבריון כאן זו הממשלה - לא הועד הדואג באופן הכי דמוקרטי לפרנסת העובדים. מי שחושב שהועד עושה דבר אחד לא ישר / הגון, יוצא למעשה נגד האושיות הבסיסיות ביותר של דמוקרטיה. לילה טוב איש יקר !
אביתר ידידי
יש בעיה כאשר מישהו מחליט בצורה ברוטלית על שביתה סמויה כאשר עדיין מתדיינים אזרחי המדינה ממש לא יצאו מגדרם באם שר הצחבורה יחליט על סגירה מנהלתית של הרכבת ופירוק מועצת המנהלים , לאחר מהלך כזה הרי גם הועד לא יהייה רלוונטי קל וחומר משכורות העובדים שלא תהייה להם משכורת יותר , דאש הועד הלכה הפעם צעד אחד רחוק מידיי הפעם ידידי , צודקת או לא אסור היה לה לעשות את הצעד הזה .
 

טשאפק

New member
הכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:
תן לרכבת לגייס עוד 200 עובדים והכל יבוא על מקומו בשלום. תן לחברת הניקיון שעובדת עם הרכבת תוספת עובדים נוספת. זה הכל. בשביל זה לא צריך הפרטה. מסתבר ש-1271 עובדים ברכבת אינם מספיקים למתן שרות. באירופה נכתב, צריכים פחות מועסקים על יותר נוסעים, אך אירופה היא אירופה ובה אין אלפי חיילים הנוסעים פעמיים בשבוע ברכבות וממלאים אותן. באירופה יש ממשלות רצופות שפיתחו את הרכבות וכאן דאגו לפתח את תרבות השנור, השטטל, הגניבה, הניצול לרעה, השחיתות ועוד. את כל אלה הביאו מהגולה וכיום עדיין חי השלטון הישראלי בגולה. כך הוא לפחות חש. לגנוב - גנבו מהגויים אך שכחו שפרצה מדינה ב-48' וממשיכים במסורת הגניבה - הפעם של האזרחים הישראליים. הממשלות לדורותן לא דאגו לפיתוח הרכבת, במיוחד לא ממשלת הזדון הנוכחית, המתנהגת כגייס חמישי לכל דבר, אז מה כבודו מביא פליאה בניקיון, בציוד וכדומה??? הכל פה רקוב עד היסוד ידידי. החבורה היחידה שאינה רקובה ברכבת היא ראשי הועד. כולם בתקשורת יוצאים נגד הועד כי כולם כמעט נגועים במחלה חשוכת המרפא הנקראת ליקוק עמוק עמוק בחור של התחת של הממסד. מי שבריון כאן זו הממשלה - לא הועד הדואג באופן הכי דמוקרטי לפרנסת העובדים. מי שחושב שהועד עושה דבר אחד לא ישר / הגון, יוצא למעשה נגד האושיות הבסיסיות ביותר של דמוקרטיה. לילה טוב איש יקר !
בבקשה, שיגייסו עוד עובדים
כפי שאכן הציעו להם. זאת בנוסף ובלי קשר לתחזוקת הקרונות החדשים, שתבוצע על ידי היצרן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה