מפה ותזמון -קווי תחבורה לרכבת מערב ראשל"צכתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
מ http://www.rishonlezion.muni.il
מפה ותזמון -קווי תחבורה לרכבת מערב ראשל"צכתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
30 נוסעים נפצעו באורח קל כשאוטובוס אגדכתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
רכבת מונעת ע"י בקרכתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
בוטלה רכבת מבאר שבע בגלל תקלה בקטרכתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
קרונות משאהרכבת דוהרת ליד מחלף חולון
הבוקר דרומית למחלף חולון דהרה מולי רכבת משא, עם כחמישה קרונות
מי שיודע לא בהכרח יכתוב את האמת.בוטלה רכבת מבאר שבע בגלל תקלה בקטר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4124047,00.html ב YNET החליטו כבר שזה חלק מהעיצומים. מישהו יודע אם זו תקלה אמיתית או באמת סוג של עיצומים?
חבר, אתה חופרמי שיודע לא בהכרח יכתוב את האמת.
אבל גם מי שלא יודע, אבל מכיר את ההתנהלות במשך שנים, יוכל לומר: עם בואו של כל מנכ"ל חדש דברים כאלה קורים לעיתים קרובות ולא רק בגלל תקלות, והמבינים יבינו.
לא, אתה.חבר, אתה חופר
... ואני מקווה בשביל הועד, שלא ימשיךלא, אתה.
----1... ואני מקווה בשביל הועד, שלא ימשיך
לבעור הכובע על ראשו בקשר לעניין הנידון כפי שכבר קורה עכשיו, לפני שהרבה אנשים מסביב ישימו לב.אבל לא שזה יעזור - הציבור ממילא לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפי דובר ויו"ר הועד, שהרוויח את היחס הזה ביושר.
מה רואות עיניי? מחפר של קבלן פרטי?!!----1
כן "החופר בע"מ"מה רואות עיניי? מחפר של קבלן פרטי?!!
מה, לא "רכבת ההפתעות של גילה בע"מ"?!!!כן "החופר בע"מ"
תודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגוןכן "החופר בע"מ"
כמה רמת התחזוקה יכולה עוד לרדת?תודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגון
מנופי-אבי וכל זאת כמובן ללא כל צורך בהפרטה או בדרישה שהרכבת תרכוש מנופים משלה. כל חברה נעזרת גם בשירותייהן של חברות אחרות והמרחק מכך ועד להפרטה הוא עצום. אין שום צורך להפריט את הרכבת למעט אגף אחד בה: הנהלת הרכבת.... עדיף היה אילו היתה הנהלה פרטית אך את המוסכים אין להפריט משום שלאחר מיקור החוץ - רמת התחזוקה תרד באופן ניכר, הניקיון בקרונות יירד והמצב התברואתי יהיה מתחת לכל ביקורת בהליך של מיקור חוץ. לכן חייבת הרכבת לגייס לשורותיה עובדים נוספים ורצוי בני עובדים או חתנייהם. אין שום פסול בכך. לבני עובדים, חתנים וקרובי משפחה יש זכות להתקבל לפני אנשים מבחוץ. אין שום סיבה שיגוייסו עובדים מבחוץ שהורייהם לא טרחו להקים את המפעל, למעט מהנדסים או אנשי מקצוע דרושים, אך בהחלט יש להעדיף את טובת העובדים ואת פרנסת ילדייהם הקודמת לגיוס חיצוני. כמאמר הפתגם: עניי עירך קודמים. יש לגייס אנשים חיצוניים רק אם אין ממש ברירה. ולסיום: נפוטיזם הוא מילה חיובית ואין בה שום פסול. ואיך אומרים??? שימותו הקנאים. ערב טוב ומבורך. אביה.
אביתר , אתה ידיד יקר עבוריתודה רבה. הרכבת נעזרת גם בחברות נוספות כגון
מנופי-אבי וכל זאת כמובן ללא כל צורך בהפרטה או בדרישה שהרכבת תרכוש מנופים משלה. כל חברה נעזרת גם בשירותייהן של חברות אחרות והמרחק מכך ועד להפרטה הוא עצום. אין שום צורך להפריט את הרכבת למעט אגף אחד בה: הנהלת הרכבת.... עדיף היה אילו היתה הנהלה פרטית אך את המוסכים אין להפריט משום שלאחר מיקור החוץ - רמת התחזוקה תרד באופן ניכר, הניקיון בקרונות יירד והמצב התברואתי יהיה מתחת לכל ביקורת בהליך של מיקור חוץ. לכן חייבת הרכבת לגייס לשורותיה עובדים נוספים ורצוי בני עובדים או חתנייהם. אין שום פסול בכך. לבני עובדים, חתנים וקרובי משפחה יש זכות להתקבל לפני אנשים מבחוץ. אין שום סיבה שיגוייסו עובדים מבחוץ שהורייהם לא טרחו להקים את המפעל, למעט מהנדסים או אנשי מקצוע דרושים, אך בהחלט יש להעדיף את טובת העובדים ואת פרנסת ילדייהם הקודמת לגיוס חיצוני. כמאמר הפתגם: עניי עירך קודמים. יש לגייס אנשים חיצוניים רק אם אין ממש ברירה. ולסיום: נפוטיזם הוא מילה חיובית ואין בה שום פסול. ואיך אומרים??? שימותו הקנאים. ערב טוב ומבורך. אביה.
הכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:אביתר , אתה ידיד יקר עבורי
והידע שאתה מפגין כאן מעולה ברם ידידי אני לא יודע מתי לאחרונה נסעת ברכבת בקוים העמוסים שלה בימיי א וה' הקרונות נראים כקרונות משא בהם דוחסים אנשים חיים המשלמים כל אחד מחיר בישיבה רמת הזוהמה והליכלוך כבר עבר כל סטנדרט תברואתי ואני מרגיש נאלץ לאחר כל נסיעה ברכבת צורך לחטא את גופי נכון אתה צודק לא כל העסקת בן משפחה זה דבר פסול , אבל זה תלוי בראש וראשונה כמה בני משפחה נכנסו והאם הכישורים שלהם תואמים לתפקיד שלהם ואו הג'וב הותאם לאדם ולא להפך כפי שראוי להיות . לסיכום אביתר יש צורך לנער את הרכבת ניעור עמוק עם שידוד מערכות , לא יתכן מעשי ביריונות של ועד העובדים כאשר הוא שובה את הנוסעים הלקוחות שלו ומונע שירות הוגן וטוב
אביתר ידידיהכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:
תן לרכבת לגייס עוד 200 עובדים והכל יבוא על מקומו בשלום. תן לחברת הניקיון שעובדת עם הרכבת תוספת עובדים נוספת. זה הכל. בשביל זה לא צריך הפרטה. מסתבר ש-1271 עובדים ברכבת אינם מספיקים למתן שרות. באירופה נכתב, צריכים פחות מועסקים על יותר נוסעים, אך אירופה היא אירופה ובה אין אלפי חיילים הנוסעים פעמיים בשבוע ברכבות וממלאים אותן. באירופה יש ממשלות רצופות שפיתחו את הרכבות וכאן דאגו לפתח את תרבות השנור, השטטל, הגניבה, הניצול לרעה, השחיתות ועוד. את כל אלה הביאו מהגולה וכיום עדיין חי השלטון הישראלי בגולה. כך הוא לפחות חש. לגנוב - גנבו מהגויים אך שכחו שפרצה מדינה ב-48' וממשיכים במסורת הגניבה - הפעם של האזרחים הישראליים. הממשלות לדורותן לא דאגו לפיתוח הרכבת, במיוחד לא ממשלת הזדון הנוכחית, המתנהגת כגייס חמישי לכל דבר, אז מה כבודו מביא פליאה בניקיון, בציוד וכדומה??? הכל פה רקוב עד היסוד ידידי. החבורה היחידה שאינה רקובה ברכבת היא ראשי הועד. כולם בתקשורת יוצאים נגד הועד כי כולם כמעט נגועים במחלה חשוכת המרפא הנקראת ליקוק עמוק עמוק בחור של התחת של הממסד. מי שבריון כאן זו הממשלה - לא הועד הדואג באופן הכי דמוקרטי לפרנסת העובדים. מי שחושב שהועד עושה דבר אחד לא ישר / הגון, יוצא למעשה נגד האושיות הבסיסיות ביותר של דמוקרטיה. לילה טוב איש יקר !
בבקשה, שיגייסו עוד עובדיםהכל תלוי רק בדבר יחיד: כח אדם חסר:
תן לרכבת לגייס עוד 200 עובדים והכל יבוא על מקומו בשלום. תן לחברת הניקיון שעובדת עם הרכבת תוספת עובדים נוספת. זה הכל. בשביל זה לא צריך הפרטה. מסתבר ש-1271 עובדים ברכבת אינם מספיקים למתן שרות. באירופה נכתב, צריכים פחות מועסקים על יותר נוסעים, אך אירופה היא אירופה ובה אין אלפי חיילים הנוסעים פעמיים בשבוע ברכבות וממלאים אותן. באירופה יש ממשלות רצופות שפיתחו את הרכבות וכאן דאגו לפתח את תרבות השנור, השטטל, הגניבה, הניצול לרעה, השחיתות ועוד. את כל אלה הביאו מהגולה וכיום עדיין חי השלטון הישראלי בגולה. כך הוא לפחות חש. לגנוב - גנבו מהגויים אך שכחו שפרצה מדינה ב-48' וממשיכים במסורת הגניבה - הפעם של האזרחים הישראליים. הממשלות לדורותן לא דאגו לפיתוח הרכבת, במיוחד לא ממשלת הזדון הנוכחית, המתנהגת כגייס חמישי לכל דבר, אז מה כבודו מביא פליאה בניקיון, בציוד וכדומה??? הכל פה רקוב עד היסוד ידידי. החבורה היחידה שאינה רקובה ברכבת היא ראשי הועד. כולם בתקשורת יוצאים נגד הועד כי כולם כמעט נגועים במחלה חשוכת המרפא הנקראת ליקוק עמוק עמוק בחור של התחת של הממסד. מי שבריון כאן זו הממשלה - לא הועד הדואג באופן הכי דמוקרטי לפרנסת העובדים. מי שחושב שהועד עושה דבר אחד לא ישר / הגון, יוצא למעשה נגד האושיות הבסיסיות ביותר של דמוקרטיה. לילה טוב איש יקר !
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.