כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
לא הבנתי את תגובתך, אריק?
האם אתה בעד או נגד השביתה?
לא משנה, בועז...
אתה יודע וגם רוב האנשים הקבועים פה יודעים, וזה מה שחשוב.
נקווה רק שמקבלי ההחלטות יפנימו את המסר של הציבור, ועזרתי ממש לא נדרשת כאן.
 

darkshadow1

New member
לא משנה, בועז...
אתה יודע וגם רוב האנשים הקבועים פה יודעים, וזה מה שחשוב.
נקווה רק שמקבלי ההחלטות יפנימו את המסר של הציבור, ועזרתי ממש לא נדרשת כאן.
צודק לחלוטין- להחזיר את הכוח לעובדים!
די להפרטה החזירית!
ועכשיו ברצינות- ועד עובדי הרכבת מתנהג פשוט בצורה מטומטמת. כנראה שראשי הועד לא קולטים שהכוח שלהם מוגבל (לא מדובר בועד עובדי חברת החשמל), הציבור סובל מהשביתות שלהם (לא כמו במקרה של עובדי הנמלים שהשביתות שלהם לא נמצאות בתוך הספקטרום של העניין הציבורי) וגם ככה לציבור אין סימפטיה מרובה אליהם (שילוב של שערוריות קרובי המשפחה מהשנים הקרובות והשירות הבינוני שמקבלים מהרכבת). כשהציבור תומך במאבק כלשהו- הוא מוכן לסבול שביתות, גם כשהן לא הכי נעימות. כשמדובר בשביתות עם פוטנציאל הרסני, הממשלה תעדיף לסגור דיל עם הועד בשביל להימנע מגרימת סבל מוגזם לציבור. אבל כאן מדובר בשביתה שהציבור יכול לסבול כך שהממשלה לא תנסה למנוע אותה בכל מחיר והציבור לא בעדה. במילים אחרות- ראשי הועד כורתים את הענף שעליו הם יושבים ורק מגדילים את התמיכה הציבורית במהלכים של הממשלה בעניין.
 

easylivin

New member
צודק לחלוטין- להחזיר את הכוח לעובדים!
די להפרטה החזירית!
ועכשיו ברצינות- ועד עובדי הרכבת מתנהג פשוט בצורה מטומטמת. כנראה שראשי הועד לא קולטים שהכוח שלהם מוגבל (לא מדובר בועד עובדי חברת החשמל), הציבור סובל מהשביתות שלהם (לא כמו במקרה של עובדי הנמלים שהשביתות שלהם לא נמצאות בתוך הספקטרום של העניין הציבורי) וגם ככה לציבור אין סימפטיה מרובה אליהם (שילוב של שערוריות קרובי המשפחה מהשנים הקרובות והשירות הבינוני שמקבלים מהרכבת). כשהציבור תומך במאבק כלשהו- הוא מוכן לסבול שביתות, גם כשהן לא הכי נעימות. כשמדובר בשביתות עם פוטנציאל הרסני, הממשלה תעדיף לסגור דיל עם הועד בשביל להימנע מגרימת סבל מוגזם לציבור. אבל כאן מדובר בשביתה שהציבור יכול לסבול כך שהממשלה לא תנסה למנוע אותה בכל מחיר והציבור לא בעדה. במילים אחרות- ראשי הועד כורתים את הענף שעליו הם יושבים ורק מגדילים את התמיכה הציבורית במהלכים של הממשלה בעניין.
 

droriko

New member
צודק לחלוטין- להחזיר את הכוח לעובדים!
די להפרטה החזירית!
ועכשיו ברצינות- ועד עובדי הרכבת מתנהג פשוט בצורה מטומטמת. כנראה שראשי הועד לא קולטים שהכוח שלהם מוגבל (לא מדובר בועד עובדי חברת החשמל), הציבור סובל מהשביתות שלהם (לא כמו במקרה של עובדי הנמלים שהשביתות שלהם לא נמצאות בתוך הספקטרום של העניין הציבורי) וגם ככה לציבור אין סימפטיה מרובה אליהם (שילוב של שערוריות קרובי המשפחה מהשנים הקרובות והשירות הבינוני שמקבלים מהרכבת). כשהציבור תומך במאבק כלשהו- הוא מוכן לסבול שביתות, גם כשהן לא הכי נעימות. כשמדובר בשביתות עם פוטנציאל הרסני, הממשלה תעדיף לסגור דיל עם הועד בשביל להימנע מגרימת סבל מוגזם לציבור. אבל כאן מדובר בשביתה שהציבור יכול לסבול כך שהממשלה לא תנסה למנוע אותה בכל מחיר והציבור לא בעדה. במילים אחרות- ראשי הועד כורתים את הענף שעליו הם יושבים ורק מגדילים את התמיכה הציבורית במהלכים של הממשלה בעניין.
לא מדוייק
גם בשביתת השכירים בדן ב-2007 הציבור נפגע ובכל זאת הזדהה איתם .
 

darkshadow1

New member
לא מדוייק
גם בשביתת השכירים בדן ב-2007 הציבור נפגע ובכל זאת הזדהה איתם .
הציבור הזדהה בלי קשר לשביתה.
התמיכה בשביתה הייתה בגלל ההזדהות של הציבור. במקרה הזה אין הזדהות ולכן גם לא תהיה תמיכה בשביתה ולא יהיה לחץ ציבורי על הממשלה להיענות לדרישות הועד. במצב למשל של שביתה בחברת החשמל, אעפ"י שהציבור לא יזדהה עם העובדים- יהיה לחץ ציבורי על הממשלה לסיים את העניין כי הסבל של הציבור יהיה הרבה יותר גדול. במקרה של הרכבות הציבור יכול לסבול את השביתה ולכן הממשלה לא תבוא לקראת העובדים.
 

טשאפק

New member
איך אפשר להפסיד משהו שאין לך?
יש סנטימנט כללי בעד זכויות עובדים וכו'
מאז המחאה. יכול להיות שלמסר של התנגדות להפרטה ולהכנסת עובדי קבלן יהיו אזניים קשובות. אבל כדי לנסות ולזכות באהדה היה צריך לנסות למזער ולא להגביר את הסבל לנוסעים כתוצאה מהשביתה. בראש ובראשונה, לתת התראה של שבוע כדי לאפשר לאנשים להיערך. הרופאים השובתים למשל זכו ברוב המקרים לאהדה, בין היתר בגלל האופן המחושב והמתחשב (יחסית) שבו שיבשו את עבודתם.
 

droriko

New member
יש סנטימנט כללי בעד זכויות עובדים וכו'
מאז המחאה. יכול להיות שלמסר של התנגדות להפרטה ולהכנסת עובדי קבלן יהיו אזניים קשובות. אבל כדי לנסות ולזכות באהדה היה צריך לנסות למזער ולא להגביר את הסבל לנוסעים כתוצאה מהשביתה. בראש ובראשונה, לתת התראה של שבוע כדי לאפשר לאנשים להיערך. הרופאים השובתים למשל זכו ברוב המקרים לאהדה, בין היתר בגלל האופן המחושב והמתחשב (יחסית) שבו שיבשו את עבודתם.
מהיום הראשון לא היה לעובדי הרכבת אהדה ציבורית
הציבור כנראה לא מטומטם ויודע להבדיל בין שביתה שבאה ממצוקה לבין שביתה שבאה מביריונות
 

amit1270

New member
מהיום הראשון לא היה לעובדי הרכבת אהדה ציבורית
הציבור כנראה לא מטומטם ויודע להבדיל בין שביתה שבאה ממצוקה לבין שביתה שבאה מביריונות
בהחלט
הציבור בישראל יודע להבחין בין התארגנות מוצדקת לבריונות. גם שביתות עובדי הנמלים לא זוכות לאהדה מסיבה דומה.
 

cwen

New member
בהחלט
הציבור בישראל יודע להבחין בין התארגנות מוצדקת לבריונות. גם שביתות עובדי הנמלים לא זוכות לאהדה מסיבה דומה.
זו ממש בריונות.
אפילו אם אביתר צודק ואדרעי קדושה וכל פעולותיה נובעות ממצוקה אמיתית (נניח) הדרך שבה זה נעשה היא מתחת לכל ביקורת. יש הבדל בין השבתה שמודיעה לציבור שבתאריך זה וזה לא יהיו רכבות ותערכו בהתאם לבין מה שהם עושים היום, שמאחרים רכבות, מורידים נוסעים בתחנות לא נכונות וכל זה. הם מתעללים בנוסעים, ורק על זה מגיע להם שיפטרו את כולם. אם יש להם בעיה לנקוט בשביתה אמיתית והם רוצים לבצע שביתה איטלקית, גם על זה אפשר להודיע לציבור, אפשר לשים שלטים גדולים בכניסה לתחנה שמודיעים על שיבושים בתנועת הרכבות ושאנשים יעשו את החשבון אם להמר ולנסוע או לעבור לאוטובוס או אפילו לקחת יום חופש מהעבודה בגלל זה. זה לא כיף, אבל לפחות אנשים לא ימצאו את עצמם דחוסים באמצע שום מקום בלי מזגן ובלי יכולת להגיע ליעד שלהם. הם הצליחו לאבד את כל האהדה שהיתה לי כלפיהם.
 

mastertheknife

New member
זו ממש בריונות.
אפילו אם אביתר צודק ואדרעי קדושה וכל פעולותיה נובעות ממצוקה אמיתית (נניח) הדרך שבה זה נעשה היא מתחת לכל ביקורת. יש הבדל בין השבתה שמודיעה לציבור שבתאריך זה וזה לא יהיו רכבות ותערכו בהתאם לבין מה שהם עושים היום, שמאחרים רכבות, מורידים נוסעים בתחנות לא נכונות וכל זה. הם מתעללים בנוסעים, ורק על זה מגיע להם שיפטרו את כולם. אם יש להם בעיה לנקוט בשביתה אמיתית והם רוצים לבצע שביתה איטלקית, גם על זה אפשר להודיע לציבור, אפשר לשים שלטים גדולים בכניסה לתחנה שמודיעים על שיבושים בתנועת הרכבות ושאנשים יעשו את החשבון אם להמר ולנסוע או לעבור לאוטובוס או אפילו לקחת יום חופש מהעבודה בגלל זה. זה לא כיף, אבל לפחות אנשים לא ימצאו את עצמם דחוסים באמצע שום מקום בלי מזגן ובלי יכולת להגיע ליעד שלהם. הם הצליחו לאבד את כל האהדה שהיתה לי כלפיהם.
200% צודקת!
 

טשאפק

New member
מהיום הראשון לא היה לעובדי הרכבת אהדה ציבורית
הציבור כנראה לא מטומטם ויודע להבדיל בין שביתה שבאה ממצוקה לבין שביתה שבאה מביריונות
האופן שבו שובתים משפיע מאד
על עמדות הציבור.
 

טשאפק

New member
השביתה של דן היתה גרועה לא פחות לציבור
תחשוב שהשכירים בדן הם רוב מוחץ של הנהגים .
אני לא זוכר את הפרטים
אבל זה עניין של סגנון. ברכבת למשל אם לוועד היה טיפה שכל, הם היו משביתים רק בהתראה ארוכה מראש ועושים כל מאמץ שנוסעים לא ייתקעו ברכבות או בתחנות. ביום השביתה עצמו היה נגרם לנוסעים קושי (היו צריכים למצוא אמצעי תחבורה אחרים, הייתה צפיפות באוטובוסים וכו') אבל הם לא היו מרגישים שדפקו אותם בצורה כזו. אבל לא - הוועד הזה הולך עם הראש בקיר.
 

easylivin

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
"להקים קווי רכבת נוספים בירושלים"
כ-40 נציגים ממדינות שונות הגיעו לכינוס הרכבות הקלות של ה-UITP, ארגון התחבורה הציבורית הגדול בעולם. אלכס לנגר: "ירושלים הצטרפה לרשימת הערים המובילות בעולם בתחום תכנון התחבורה הציבורית" http://www.news1.co.il/Archive/001-D-278166-00.html
 

cwen

New member
"להקים קווי רכבת נוספים בירושלים"
כ-40 נציגים ממדינות שונות הגיעו לכינוס הרכבות הקלות של ה-UITP, ארגון התחבורה הציבורית הגדול בעולם. אלכס לנגר: "ירושלים הצטרפה לרשימת הערים המובילות בעולם בתחום תכנון התחבורה הציבורית" http://www.news1.co.il/Archive/001-D-278166-00.html
הציטוט נראה לי הזוי
אני מקווה שהוא לא באמת אמר את זה, אלא נערך.
 

easylivin

New member
הציטוט נראה לי הזוי
אני מקווה שהוא לא באמת אמר את זה, אלא נערך.
מה הזוי בזה?!
יש לרשת את ירושלים בקווי רק"ל רבי קיבולת ולהוסיף רשת של קווי BRT מזינים, ויפה שעה קודם. זה שהקמת הקו הראשון נוהלה בבזיון, לא אומר שאי אשפר לעשות את זה הרבה יותר טוב בקווים הנוספים. ולראיה, בעולם עושים את זה הרבה יותר טוב. צריכים ללמוד מטעויות ולהשתפר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה