כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
מה הקשר בין הסרטון לב"ש?
האם מתוכננות 11 מסילות בשטח? ו-6 רציפים?
אם ברצונך לדמיין את המצב שיהיה שם באמת,
פשוט תחליף את כל הרציפים מלבד השניים הראשונים (בעתיד הרחוק אולי יתווסף רציף נוסף) במסילות דיור/עריכה ובמוסכים גדולים. חוץ מזה ההדמיה מדוייקת, אפשר אפילו לזהות אם מתאמצים את בניין התחנה הקיים בב"ש צפון... כידוע, מתוכנן לקום שם מרכז תחזוקה גדול לקרונות נוסעים ואזור משרדים והיי-טק מעברו הצפוני, כך שבהחלט יהיה שם צורך במעבר די ארוך ורב-קיבולת להולכי רגל. הזילזול שלך באמת לא מובן, באר שבע היא עיר שיש בה מעל 200,000 תושבים. עשה לעצמך טובה ואל תגיד שזאת אמורה הייתה להיות "בדיחה"...
 

zahipan10

New member
גשר הרכבת ב"ש-בין פארק ההייטק לתחנת הרכבת
גשר הולכי רגל בין הפארק הטכנולוגי לתחנת הרכבת באר שבע מעל למסילות והרציפים, גשר פלדה בשני מפתחים של 110 מ' ו-70 מ' . אדריכלות-בר אוריין, קונסטרוקציה-רוקח אשכנזי מהנדסים. סרטון הדמיה: http://www.youtube.com/watch?v=bERsDmQ_VbM
גשר יפה!!
כל האזור הזה של תחנת הרכבת הולך להתפתח בשנים הקרובות בצורה מטורפת, רק לחשוב שלפני 6 שנים לא היה שם כלום, אך לדעתי הגשר הזה יהיה בנוי רק בשנת 2014 לקראת סיום בניית המבנים הראשונים בפארק ההייטק. ולכל המשמיצים את העיר באר שבע אתם מה זה חיים בסרט, אתם משמיצים את העיר שבה יש את תנופת הפיתוח הכי גדולה בארץ ויזמים פרטיים משקיעים בה יותר מ-1.5 מיליארד ש"ח כרגע.
 

easylivin

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
כתבה, שלפיה תחנת יבנה מערב תיפתח ב...
נובמבר, וזמן הנסיעה לת"א יעמוד על... 15 דקות:
"תושב העיר יבנה שיוצא מהבית באותה שעה ולאותו יעד ומחליט להשאיר את רכבו בבית יוכל להגיע למגדלי עזריאלי בתוך 15 דקות החל מנובמבר, כשתיפתח בעיר תחנת רכבת ישירה לתל-אביב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/287/436.html אלא שלפי הפרסומים הרשמיים, התחנה תיפתח בתחילת 2012 וזמן הנסיעה יעמוד על 28 דקות בשלב הראשון (שזה כבר זמן לא רע, אבל בינו לבין 15 דקות מפרידה חתיכת הפרזה/טעות עיתונאית פרועה). יחד עם זאת, הפואנטה (הנכונה) בכתבה היא שפתיחת קווים ותחנות חדשות תזניק את הבנייה באזורים הסמוכים, כפי שכבר קרה ועוד יקרה בהרבה מקומות.
 

raminec

New member
כתבה, שלפיה תחנת יבנה מערב תיפתח ב...
נובמבר, וזמן הנסיעה לת"א יעמוד על... 15 דקות:
"תושב העיר יבנה שיוצא מהבית באותה שעה ולאותו יעד ומחליט להשאיר את רכבו בבית יוכל להגיע למגדלי עזריאלי בתוך 15 דקות החל מנובמבר, כשתיפתח בעיר תחנת רכבת ישירה לתל-אביב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/287/436.html אלא שלפי הפרסומים הרשמיים, התחנה תיפתח בתחילת 2012 וזמן הנסיעה יעמוד על 28 דקות בשלב הראשון (שזה כבר זמן לא רע, אבל בינו לבין 15 דקות מפרידה חתיכת הפרזה/טעות עיתונאית פרועה). יחד עם זאת, הפואנטה (הנכונה) בכתבה היא שפתיחת קווים ותחנות חדשות תזניק את הבנייה באזורים הסמוכים, כפי שכבר קרה ועוד יקרה בהרבה מקומות.
בהתחשב בתנופת הבניה ביבנה כיום
מעניין לאן זה עוד יכול לזנק... כיום נבנות בעיר מס' שכונות בו זמנית שלהערכתי יוסיפו תוך שנתיים שלוש עשרות אחוזים למס' תושבי העיר.
 

easylivin

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
עוד על הקשר שבין המצב התחבורתי לחברתי...
"עם מערך של רכבות בין-עירוניות מהירות שעומדות בלוח הזמנים שלהן, יוכל איש ההיי-טק שעובד בתל-אביב או בהרצליה לגור בחדרה ולהגיע בנוחות בכל יום לעבודה, תוך שהוא קורא ספר, עובד או לומד. כשיגיע לתחנה בתל-אביב, יוכל להמשיך בנוחות ובמהירות למקום עבודתו תוך שימוש בתחבורה ציבורית שכוללת אוטובוסים או רכבות עירוניות אשר עוברים בתדירות גבוהה וזמני הנסיעה בהם קצרים. מובן כי בסופו של דבר, צמצום מרחקים זה יוביל גם לצמצום פערים. כך למשל, מורים מהמרכז לא יהססו לעבוד בפריפריה וכך גם חברות לא יהססו למקם את בסיסיהן בפריפריה, מה שייצור שם מקורות פרנסה נוספים. זוהי המשמעות האמיתית של קירוב הפריפריה למרכז. על התוכנית לכלול: שיפור משמעותי בהתנהלות רכבת ישראל, הוספת אוטובוסים והקצאת נתיבי תחבורה ציבורית, לצד יצירת פתרונות תחבורתיים מודרניים בתוך הערים כגון: BRT ורכבות קלות וכמובן הוזלת תעריפי הנסיעה." קטע מתוך המאמר: "גם טרכטנברג שכח את התחבורה", http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/287/910.html
 
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
תקלה ברכבת הקלה לפני כשעה
תקלה ברכבת עם מערכים 30 ו37 בכיוון דרום. הנוסעים ירדו בתחנת הטורים בהכוונת הכרוז ועברו לרכבת הבאה (מערכים 5 ו25) שהיתה תפוסה אותה עת בלימוד נהיגה. תמרורי ה/tapuzforum/images/Emo131.gif הוסרו ממנה והיא הוסבה אחר כבוד לרכבת נוסעים רגילה. הרכבת התקולה חוייגה למסילה הנגדית במסוט (חייגן?) המותקן לפני תחנה מרכזית והנהג התחלף עם צוות ההוראה והתלמיד ברכבת השניה.
 

easylivin

New member
תקלה ברכבת הקלה לפני כשעה
תקלה ברכבת עם מערכים 30 ו37 בכיוון דרום. הנוסעים ירדו בתחנת הטורים בהכוונת הכרוז ועברו לרכבת הבאה (מערכים 5 ו25) שהיתה תפוסה אותה עת בלימוד נהיגה. תמרורי ה/tapuzforum/images/Emo131.gif הוסרו ממנה והיא הוסבה אחר כבוד לרכבת נוסעים רגילה. הרכבת התקולה חוייגה למסילה הנגדית במסוט (חייגן?) המותקן לפני תחנה מרכזית והנהג התחלף עם צוות ההוראה והתלמיד ברכבת השניה.
מסוט/מפלג, "חייגן" זה בטלפון
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תקלה ברכבת הקלה לפני כשעה
תקלה ברכבת עם מערכים 30 ו37 בכיוון דרום. הנוסעים ירדו בתחנת הטורים בהכוונת הכרוז ועברו לרכבת הבאה (מערכים 5 ו25) שהיתה תפוסה אותה עת בלימוד נהיגה. תמרורי ה/tapuzforum/images/Emo131.gif הוסרו ממנה והיא הוסבה אחר כבוד לרכבת נוסעים רגילה. הרכבת התקולה חוייגה למסילה הנגדית במסוט (חייגן?) המותקן לפני תחנה מרכזית והנהג התחלף עם צוות ההוראה והתלמיד ברכבת השניה.
מפלג
 

דוד311

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
מערך התחבורה בירושלים - מאגודת הסטודנטים
מה קורה עם הרכבת הקלה?! הפעלתה של הרכבת מתעכבת בשל קשיים לא צפויים. בשלב זה אין שינוי בקווי האוטובוס כלל. השינויים בקווי האוטובוס יוכנסו בשתי פעימות, אך כרגע לא יודעים להגיד בדיוק מתי זה יקרה. לידיעתכם, השלבים הבאים שצפויים לקרות: · תיכנס לפעולה מערכת גביית הכספים, ובמקביל תופעל מערכת רמזורים שנותנת לרכבת עדיפות על פני רכבים בצמתים. · בפעימה הראשונה ישתנו הקווים בדרום-מערב העיר. · בפעימה נוספת ישתנו הקווים של צפון העיר. כאמור, אין כרגע מידע קונקרטי לגבי מועד פעימות אלה. להלן השינויים בתדירויות ומסלולי הקווים: הר הצופים ובין-קמפוסי: קו 19 תוגבר לתדירות של 15 דק', ו- 7 דק' בשעות העומס. קו 17 תוגבר לתדירות של 15 דק', ו-7 דק' בשעות העומס. קווים 68 ו-69 תוגברו לתדירות של 10 דק' בשעות העומס. ייעודי לגבעת רם: קו 9 תוגבר ל-20 דקות, כאשר משעה 20:00 יגיע גם לתחנה המרכזית. זמינות קו 7 - כל 15 דקות. יסופק קו שייכנס עד מעונות גבעת רם (הנמצאים במרחק רב מתחנת האוטובוסים בכניסה לקמפוס) מהשעה 6:00 בבוקר ועד 24:00. כניסה של קו 7 דרך שער בלפור של הקמפוס. ייעודי לעין כרם: קו 27 - בכל 15 דקות ותגבורו בשעות העומס. קו 16 – אנו מנסים להגיע להסדר שבשעות הבוקר לא ייכנס לגן החיות. מקור: http://aguda.org.il/node/82480 המסלולים כאן: http://aguda.org.il/node/82349
 

Zמבוש

New member
מהערב - שיבושים ברכבת
מתוך אתר NRG
חבל שועד הרכבת עושה זאת
אולי שר התחבורה יוליך מעשה ויסגור כבר את המקום הזה פעם אחת ולתמיד אולי כאשר השר יפזר את הרכבת האנשים הללו יבינו כי לא יהייה להם מקום לחזור , אולי זה יכניס שכל בקודקוד הועד , אבל עם ממשל רופס כשלנו כל ממזר מלך ,אז מה הפלא שעובדי הרכבת עושים דין לעצמם .
 

עידן יו

New member
חבל שועד הרכבת עושה זאת
אולי שר התחבורה יוליך מעשה ויסגור כבר את המקום הזה פעם אחת ולתמיד אולי כאשר השר יפזר את הרכבת האנשים הללו יבינו כי לא יהייה להם מקום לחזור , אולי זה יכניס שכל בקודקוד הועד , אבל עם ממשל רופס כשלנו כל ממזר מלך ,אז מה הפלא שעובדי הרכבת עושים דין לעצמם .
מדובר בעיצומים שיותר קרובים
להיקרא שביתה. הנה מאמר שכתבתי בנושא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה