כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה

מצב
הנושא נעול.

kobiz99

New member
... ואני מקווה בשביל הועד, שלא ימשיך
לבעור הכובע על ראשו בקשר לעניין הנידון כפי שכבר קורה עכשיו, לפני שהרבה אנשים מסביב ישימו לב.
אבל לא שזה יעזור - הציבור ממילא לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפי דובר ויו"ר הועד, שהרוויח את היחס הזה ביושר.
----4 קבל אחד של חפראווי בע"מ
 

בועז ל

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
הודעת ר"י: לו"ז חורף
שלום, החל ממוצאי השבת ייכנס לתוקפו לו"ז החורף של רכבת ישראל. מצ"ב הודעה לעיתונות בנושא. בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
 
הודעת ר"י: לו"ז חורף
שלום, החל ממוצאי השבת ייכנס לתוקפו לו"ז החורף של רכבת ישראל. מצ"ב הודעה לעיתונות בנושא. בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
ראשונים-ת"א הגנה
למה לא המשיכו את הקו הזה לפחות עד ת"א מרכז ??
 
אילוצי מסילה. אין מספיק מקום על המסילה
בשביל כל הרכבות. אל דאגה, אפשר יהיה להחליף בת"א ההגנה עם המתנה קצרה מאד.
ולמה החליטו דווקא את הקו הזה לשנות ?
הרי כרגע זה פוגע בנוסעים קבועים שכבר נסעו וכרגע משנים להם את המסלול, במקום אלו שיגיעו עם פתיחת הקו ראשל"צ משה דיין-בת ים-חולון וכביכול פחות יכירו את המסלול והתחנות.... בכל מקרה תודה רבה על התשובה!
 
ולמה החליטו דווקא את הקו הזה לשנות ?
הרי כרגע זה פוגע בנוסעים קבועים שכבר נסעו וכרגע משנים להם את המסלול, במקום אלו שיגיעו עם פתיחת הקו ראשל"צ משה דיין-בת ים-חולון וכביכול פחות יכירו את המסלול והתחנות.... בכל מקרה תודה רבה על התשובה!
כי קו מערב ראשל"צ ממילא ממשיך להוד השרון.
הרכבות מראשל"צ משה דיין לא תופסות מקום על מסילת האיילון כי אלה אותן רכבות שממילא ממשיכות צפונה. יש רק שני קווים שמסתיימים בתל אביב: ת"א-הראשונים ות"א-ירושלים. אני מניח שבאותה מידה יכלו להחליט שקו ירושלים יסתיים בת"א ההגנה. בניית לוח זמני רכבת הוא עניין מורכב מאד, וייתכן שהיו אילוצים שגרמו לכך שדווקא קו הראשונים הוא זה שיקוצר. בכל מקרה מדובר בפגיעה מזערית בשירות, כי תדירות הרכבות בין ת"א ההגנה לשאר תחנות ת"א גבוהה מאד.
 

amit1270

New member
כי קו מערב ראשל"צ ממילא ממשיך להוד השרון.
הרכבות מראשל"צ משה דיין לא תופסות מקום על מסילת האיילון כי אלה אותן רכבות שממילא ממשיכות צפונה. יש רק שני קווים שמסתיימים בתל אביב: ת"א-הראשונים ות"א-ירושלים. אני מניח שבאותה מידה יכלו להחליט שקו ירושלים יסתיים בת"א ההגנה. בניית לוח זמני רכבת הוא עניין מורכב מאד, וייתכן שהיו אילוצים שגרמו לכך שדווקא קו הראשונים הוא זה שיקוצר. בכל מקרה מדובר בפגיעה מזערית בשירות, כי תדירות הרכבות בין ת"א ההגנה לשאר תחנות ת"א גבוהה מאד.
עוד גורם חשוב - כמות הנוסעים הפוטנציאליים
תחנת הראשונים, עם כל הכבוד, לא תגיע למספר הנוסעים בקו ראשל"צ-מערב עם 4 תחנות באזורים צפופים הרבה יותר. לא הגיוני שנוסעי הקו העמוס יותר יצטרכו להחליף רכבת.
 

poland1

New member
כתבות/ידיעות/הודעות בנושאי תחבורה
גשר הרכבת ב"ש-בין פארק ההייטק לתחנת הרכבת
גשר הולכי רגל בין הפארק הטכנולוגי לתחנת הרכבת באר שבע מעל למסילות והרציפים, גשר פלדה בשני מפתחים של 110 מ' ו-70 מ' . אדריכלות-בר אוריין, קונסטרוקציה-רוקח אשכנזי מהנדסים. סרטון הדמיה: http://www.youtube.com/watch?v=bERsDmQ_VbM
 

amit1270

New member
גשר הרכבת ב"ש-בין פארק ההייטק לתחנת הרכבת
גשר הולכי רגל בין הפארק הטכנולוגי לתחנת הרכבת באר שבע מעל למסילות והרציפים, גשר פלדה בשני מפתחים של 110 מ' ו-70 מ' . אדריכלות-בר אוריין, קונסטרוקציה-רוקח אשכנזי מהנדסים. סרטון הדמיה: http://www.youtube.com/watch?v=bERsDmQ_VbM
רכבות חשמליות בלי כבלים!
 

q a z 7

New member
גשר הרכבת ב"ש-בין פארק ההייטק לתחנת הרכבת
גשר הולכי רגל בין הפארק הטכנולוגי לתחנת הרכבת באר שבע מעל למסילות והרציפים, גשר פלדה בשני מפתחים של 110 מ' ו-70 מ' . אדריכלות-בר אוריין, קונסטרוקציה-רוקח אשכנזי מהנדסים. סרטון הדמיה: http://www.youtube.com/watch?v=bERsDmQ_VbM
מה הקשר בין הסרטון לב"ש?
האם מתוכננות 11 מסילות בשטח? ו-6 רציפים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה