הפינה השבועית

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo203.gif הפינה השבועית

ובכן בכנס דיברתי עם אחת מכן (אני מצטערת אני לא זוכר מי זו הייתה מרוב חוסר שינה) והיא הציעה את הפינה הזו- שבה כל שבוע נחלוק כולנו טיפים בנושאים שונים הקשורים לקוספליי: אז הפינה השבוע תוקדש ל- טיפול בפאות: באיזה חומרים אתם משתמשים לעיצוב הפאה? איך אתם מטפלים בפאה אחריי שימוש בה? טיפים להתרת קשרים? איך אתם שומרים על הפאה באחסון? האם יש לכם איזה מדריכים מצולמים מעניינים? ובאופן כללי כל עצה, רעיון ושיטה שיש לכם שקשורה לטיפול בפאות.
 

SunsRequiem

New member
איכס, פאות

באיזה חומרים אתם משתמשים לעיצוב הפאה? בעיקר ספריי איך אתם מטפלים בפאה אחריי שימוש בה? תלוי בפאה. פאה ארוכה תבלה יום שלם בחפיפה וסירוק, במידת הצורך ולפי סוג הפאה היא גם תעבור גיהוץ, ואז בצמה אל תוך שקית. בקצרות אני פשוט מחזירה לשקית/לראש קלקר התורן טיפים להתרת קשרים? מתיר קשרים. מצאתי בזמנו בקבוק שלם בביתי, וזה הציל אותי לגמרי. מתיר קשרים הוא למעשה שמן, כך שהוא עובד גם על פאות, אבל הוא לא הותיר את הפאה שלי שמנונית או משהו. סתם הריחה נחמד. איך אתם שומרים על הפאה באחסון? ארוכות - רק בצמה. קצרות, סתם בשקית. האם יש לכם איזה מדריכים מצולמים מעניינים? לא על המחשב הזה, אני חוששת
 

OdeChan

New member
פאות = גיהנום ם:

אבל אני נהנהת לעצב אותן באיזה חומרים אתם משתמשים לעיצוב הפאה? ספריי כלשהו שיש לו חור במיכל אז הוא מטפטף עליי |: רוצה לקנות Got 2 B Glued איך אתם מטפלים בפאה אחריי שימוש בה? ת'אמת, אני כבר מעוצבנת עליהן אז אני תוקעת אותן בחזרה בשקית שלהן עד שאני צריכה אותן ואז שוטפת אותן XD בעקרון כדי לטפל בה אז לשטוף בשמפו ואז לסרק להן את הצורה עם מסרק עם שיניים ענקיות טיפים להתרת קשרים? סרקל O: זה עובד, אבל צריך אחרי זה לשטוף את זה עם מים קצת כי זה נהיה קצת דביק איך אתם שומרים על הפאה באחסון? פאות ארוכות בצמות ורשת ושקית, פאות עם קליפסים- מפרקת ומחזירה לרשתות ושקיות שלהן ופאות קצרות רשת ושקית (ואז נכנסות לארון רנדומלי) האם יש לכם איזה מדריכים מצולמים מעניינים? איך לעשות שביל לפיאה - מה לעשות ויותר חשוב- מה לא לעשות. כולל איך לעשות קוקיות למות שהן יצאו לי מעאפנות.
 

akane

New member
Got 2 B Glued ../images/Emo45.gif

כבר יותר מ5 שנים שאני תוהה לגבי טיב החומר הזה ורוצה לנסות @_@; יום אחד...
 

juliChan

New member
אם את רוצה יש לי

ישלי הזמנתי כמה כאלה אבל לא יצא לי להישתמש אף פעם , אני לא יודע לעצב פאות
 

Inimi

New member
פאותתתתתת~~~ 3>

באיזה חומרים אתם משתמשים לעיצוב הפאה? ספריי, סם או גיא D: איך אתם מטפלים בפאה אחריי שימוש בה? בעיקרון לשטוף במידת הצורך עם שמפו ואם לא - להכניס בזהירות לרשת ואז לשקית ולאחסן בארון טיפים להתרת קשרים? לא לקנות פאות ארוכות |: כלומר - אין לי מושג... הפאה הארוכה שלי זקוקה בדחיפות להתרת קשרים X_X; איך אתם שומרים על הפאה באחסון? בתוך הרשת + השקית ולתוך הארון, אחת מעל השנייה. האם יש לכם איזה מדריכים מצולמים מעניינים? היה לי פעם מדריך מגניב להכנת שיער של רן משאמאן קינג אבל לא נראה לי שהוא קיים כבר... XD יאי לפאות קצרותתתתתתתתתת אגב - סתם אינפורמציה לא קשורה הפאה הכחולה שלי קיימת מאז 2008, היא עלתה לי בזמנו כ-56 ש"ח ולא נשרה ממנה אף שערה אחת! היא פשוט מושלמת 3> סתם כי אני מאוהבת בפאה הזו
 

akane

New member
wigs = satan

באיזה חומרים אתם משתמשים לעיצוב הפאה? ספריי מעצב של וולה, דרגה 4. מחזיק די טוב, מחיר הגיוני, מתפרק אחרי סירוק, נדבק לי לידיים ומציק לי נפשית, הריח שלו לנצח ייקשר לי קוספליי. איך אתם מטפלים בפאה אחריי שימוש בה? פיאות ארוכות אני מגלגלת לתוך עצמן, לתוך הרשת הדקה שלהן, לתוך שקית ולתוך הארון. אני נוטה להתעלם ממצבן עד לשימוש הבא. טיפים להתרת קשרים? היה לי ספריי נחמד להתרת קשרים אבל נגמר. מעבר לזה פשוט להשתמש במברשת לא צפופה, ואם יש קשר גדול עדיף לפעמים לגזור אותו מאשר להלחם עם הפיאה לשווא. איך אתם שומרים על הפאה באחסון? שקית גדולה של פיאות בארון. כל אחת בשקית נפרדת. אין לי באמת אופציה אחרת מפאת חוסר מקום. ובאופן כללי כל עצה, רעיון ושיטה שיש לכם שקשורה לטיפול בפאות. לקנות רק פיאות קצרות. פיאות ארוכות זה השטן.
 
למעלה