היום - דוקוסלב

../images/Emo202.gif../images/Emo88.gifהיום - דוקוסלב../images/Emo47.gif

היום זה קורה
(איזה דרמטיות...) ערוץ הוט בידור ישראלי - ערוץ 7 שעה 21:35 :)
 
למי שלא יהיה בבית בשעה הזאת, אפשר כבר מעכשיו

לראות את הדוקוסלב על קרן בVOD.... אני סיימתי לראות ממש עכשיו.... איזה התרגשות
 

veredmp

New member
לא חושבת שאהיה בבית ../images/Emo10.gif

נו, נתעלק על מישהו עם VOD מתישהו השבוע
 

I מ י ר ב I

New member
../images/Emo58.gifראיתי

יצא דווקא ממש יפה. בהתחלה יש תמונות של קרן כתינוקת.ממש בא לפרוץ את הטלויזיה ולחבק אותה.מתוקה כזו. השתתפו בתוכנית: אלה פלס,מירי פלס,מירי מסיקה,אסף דרעי,מיכל ויסברג(שהיתה מנהלת המחלקה הישראלית ב'הד ארצי'),יהודה עדר(מנהל מגמת שירים ברימון) ועמוס אורן(עיתונאי). אני הייתי גם מוסיפה מישהו מגלגלצ כי דיברו הרבה על השירים של קרן ואיך בסופו של דבר גלגלצ חיבקה אותה. מסתבר שבהתחלה שקרן הופיעה בגיל 18 בתמונע היא היתה ממש רוקיסטית עם מכנסי ומעילי עור,ממש מעניין לשמוע אותה באיזה רוק אחד. סיפרו איך כתבה למירי ואיך לקח זמן עד שהחתימו את קרן בחברת תקליטים ואז לפריצה הגדולה,זמרת השנה,כתיבה לתיאטרון.יהודה עדר אמר שקרן היתה ממש כוכבת גדולה ברימון. לא הזכירו את 'ציפורי לילה',דווקא לדעתי פרט חשוב. מומלץ לכולם לראות,נקודת מבט של אחרים בנוגע לקרן.כיף לשמוע.
 
לא הצלחתי להתאפק../images/Emo9.gif

היו שם כמה תמונות שהשאירו אותי
וגם הסרטון מהתקופה ששיחקה. מישהו יכול לתאר איך איתי היה נשמע אם מירי הייתה שרה אותו? הייתה תוכנית מעניינת, שחשפה את הקושי (למרות שאנו פה מודעים אליו)
 

Rony 05

New member
מירי וקרן שרו את איתי בדואט ../images/Emo13.gif

איפשהו יש לי את זה...לפחות חלק ביהלום שמירי אירחה את קרן ...ממזמן
 

סטייליש

New member
טיימיניג זה הכל בחיים!

אני לא חושבת שבזמן האחרון היה לי כזה טיימיניג מושלם! אני יושבת לי בבייביסיטר משתעממת ומזפזפת בערוצים ואז אני רואה דוקוסלב אני אומרתטוב בטח על איזה מישו משעמם כזה קמתי למזוג לי מים ואז אני שומעת את הקול של מירי ואני כזה אוף נו כבר ראיתי את של מירי מלא מלא פעמים טוב בכל זאת ישבתי להסתכל ואז אני כזה אהההה זה דוקועל קרן פלס איך יכול להיות?! וזה כבר היה הסוף ואז שמתי לי בוי או די אוי כמה שהיא יפהומוכשרת ומהממת ומותקקקקק!
 

veredmp

New member
סוף סוף צפיתי ../images/Emo13.gif

היה ממש נחמד ומעניין. לו ירבו
 
למעלה