שרשור הפרק הראשון בYES

  • פותח הנושא noyil
  • פורסם בתאריך

noyil

New member
../images/Emo202.gifשרשור הפרק הראשון בYES../images/Emo202.gif

אז קודם כל, לכל צופי yes החדשים- ברוכים הבאים!. צפייה נעימה לאילו שיצפו עוד 3 דקות בפרק הראשון של הסדרה בערוץ yes stars 2, הפרק הראשון מאוד טוב ואני בטוח שכמעט כל מי שצפה בו ימשיך לצפות ולהנות מהסדרה. את כל ההודעות שקשורות לפרק הראשון נא לשרשר לשרשור הפרק (שרשור זה) וכולם מוזמנים להגיב, גם מי שלא צופה דרך יס
*לעוד מידע על הסדרה אתם מוזמנים לגלוש באתר הפורום שנפתח אתמול.
 

oO nam nam Oo

New member
וואו. ממש אהבתי../images/Emo13.gif../images/Emo80.gif../images/Emo95.gif

כולם אמרו שזה יהיה טוב.. וזה בהחלט ענה על הציפיות
ממש אהבתי
מקווה שהסדרה תשאר טובה כמו שהיא הייתה בפרק הזה
 

meetAmeet

New member
אין לך מושג כמה גיא צודק.

בעתיד אתה עוד תחשוב שהפרק הראשון היה אחד החלשים של העונה. בקיצור... יש לך עוד למה לצפות.
 

MirrorGirl

New member
כבר פעם 5 שאני רואה תפרק../images/Emo28.gif../images/Emo210.gif

הראשון XDD פשוט סדרה גאונית
 
זה היה ממש טוב.../images/Emo118.gif

חסרות לי הסדרות האלה באנגלית, ואני בטוח שזה בדיוק מה שאני צריך עכשיו D: ועוד הנושא, על כוחות וכאלה, אני מתחבר לזה ^^ היה פרק ממש מדהים.
 

Tom HaKatom

New member
וואי וואי וואי

כבר לא צריך לסמן ספוילר על פרק 1! איזו התרגשות. בכל מקרה, מסיבה לא ברורה יס הסירו קטעים, והבולט מבינהם: הירו מסביר לאנדו על קו הזמן. "כולם חושבים שהוא ישר אבל הוא בעצם מעגלי". ביס פשוט התחילו את זה ישר מהקטע של: "מאיפה אתה יודע את זה?" "אקס-מן..."
 

סלמאק

New member
נכון, גם הקטע הזה...

בטח היו עוד קטעים שלא שמנו לב. מישהו שם לב לעוד קטעים חסרים?
 

Tom HaKatom

New member
היה גם את הקטע

שאחרי שפיטר שואל את מוהינדר: "מי אתה" ו: "ומה המטרה שלך בחיים" וכל הדברים האלה, מוהינדר מסביר לו משהו על קבוצת אינבודואלים מיוחדים. חתכו את הקטע הזה שלדעתי נרוא חשוב. ואם אני לא טועה, גם אחרי שקלייר נפלה בכוונה, לא הראו איך היא מחזירה את הצלע שלה למקום בפעם הראשונה...אבל לא בטוח שיש קטע כזה בכלל...
 
../images/Emo45.gif לגביי מוהינדר/פיטר

באמת היה לי מוזר הקטע הזה שלא היה את הקטע הזה.
 

סלמאק

New member
אני לא מאמין! לאחר צפייה עשירית

בפרק, אני לא יודע אם אני היחיד ששם לב, אבל הם חתכו המון קטעים מהפרק!!! -הם הורידו את הקטע שפיטר ואמא שלו יוצאים מהמשרד ומדברים על הבדלי המעמדים בין פיטר לניית'ן, ובמדרגות פיטר מזכיר את התאונה, ועל איך שהוא חש את זה עוד לפני שכולם ידעו... כל זה חלק חשוב שמספר לנו על מערכת היחסים המורכבת בין ניית'ן לפיטר (איך שהוא חי תחת צילו והכל), על המעורבות של ניית'ן עם המאפיה, על מותו של אביהם ועל מעורבותו שלו עם המאפיה, על הסיבה להיותו של ניית'ן לאדם כ"כ מצליח מול פיטר... -הם הורידו חצי מהקטע במונית עם מוהינדר, הקטע שבו פיטר אומר לו: "הרגשת פעם שנועדת לעשות משהו בלתי רגיל?" אז כאן הם חתכו לאחר שפיטר אומר "אני לא מתכוון למה שאתה עוסק, אני מתכוון למשהו מיוחד", מוהינדר היה אמור להגיד: "כן, כולנו מיוחדים... אבל זה נכון שכמה מאיתנו יותר מיוחדים, שינוי גנטי של אחדים המוביל את המין שלהם לשלב הבא..." וכו', ומתחיל לספר לו על האבולוציה והברירה הטבעית. כל זה נחתך. זה דילג ישר לשיר של הליקוי... כל הפרק הזה היה ערוך (מתי ראו את קלייר מסתכלת על הליקוי ככה? מתי ראו את הליקוי ככה?) והיו בו קטעים מהפרק הבא (למרות שלא הראו את הירו רואה את הקומיקס בניו-יורק, לא זוכר אם זה בפרק הבא או לא). זה לא נראה לכם מוזר? אני יכול להבין למה חתכו את הקטע עם מוהינדר, אבל מה לגבי הקטע של פיטר ואמא שלו? זה חשוב לעלילה...
 

guyush86

New member
יכול מאוד להיות שזו גרסת

פיילוט שונה ממה שרובנו כבר ראינו. זה ידוע שבפרקי פיילוט יש שינויים קטנים פה ושם.
 

Tom HaKatom

New member
לפי מה שידוע לי

יש רק 2 גרסאות פיילוט, והשנייה היא לגמרי שונה! אני חושב שאפילו אייזיק מת שם, אבל זה בכלל לא חשוב [או ספוילר] כי החליטו לשנות את התסריט לגמרי. מה שחשוד כאן הוא שהפתיח היה שונה! הראו ממש את כדור הארץ בגוונים שהם לא אדום ו...שאר הגוונים שבדרך כלל יש!
 

guyush86

New member
נצטרך לחכות ולראות האם

זה ממשיך גם בפרק השני. אם כן, אז באמת יש כאן בעיה וכדאי לבדוק את העניין. ואני כלל לא צופה YES, פשוט לא נעים לי עבור הצופים החדשים...הם אלה שבסוף מפסידים וחבל.
 

RNaon

New member
אם זה ימשיך בפרק הבא

אני אשלח מכתב לYES או משהו .. זה לא בסדר, תנו לראות בשקט!
 

סלמאק

New member
לא נראה לי שזה ימשיך

נראה לי שזו גרסא מקוצרת של הפרק הראשון, כי הוא הפרק היחיד שמעל 50 דק', הם היו צריכים גרסא שתתאים למשבצת השידור שהוקצתה לסדרה.
 

RNaon

New member
יכול להיות

אבל עדיין חבל =\ שיעריכו את משבצת השידור! שום דבר לא יקרה אם יהיו פחות פרסומות ..
 

סלמאק

New member
הם יכלו להתחשב באורך של הפרק

הראשון מלכתחילה, ולהקצות לו באופן חד-פעמי משבצת רחבה יותר. אין לי מושג למה הם לא עשו זאת. יכול להיות שמדובר בטעות אצלם, ויכול להיות שמדובר במשהו מתוכנן כי הם פשוט לא רצו לשבור ת'ראש יותר מדי. (אולי הם רצו שצופי התוכנית שמשודרת אחרי יתרגלו לשעה, ולא יבואו אח"כ בטענות על כך שפספסו פרק ששודר 15-10 דק' מוקדם יותר.)
 
למעלה