שווה צפיה

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo202.gif שווה צפיה../images/Emo70.gif

ערוץ Public Broadcasting Service - PBS מציג תמונה די מטרידה של מצב חברות הרג'יונל בארה"ב, בהתבסס על שש תאונות מהעת האחרונה: Comair flight 191 Chalk's Ocean Airways flight 101 Pinnacle flight 3701 Colgan 3407 Corporate Airlines flight 5966 Air Midwest (Mesa) flight 5481 אתן לסרט בן השעה לדבר בעד עצמו. http://www.pbs.org/wgbh/pages/front...aign=viewpage&utm_medium=grid&utm_source=grid
 

redyoyo

New member
תודה דוד, אין ספק שעולות שאלות מעט מטרידות..

על עולם התעופה המערבי. יאמר לזכותם, שנראה כי נעשתה עבודת תחקיר טובה שמציגה עדויות משני עברי המתרס, בשילוב המחשה אם זה תנאי מחייה של טייסים, משכורות תחזוקה ועוד. שלא כמו בתחקירים בארץ ששווכחים שיש צד שני שזכותו גם כן להגיב. אם אני לא טועה מסתובבים פה חבר'ה שהטיסו בחברות דומות בארה"ב, יהיה מעניין לשמוע סיפורים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הייתי שמח לשמוע את תגובתם של הטייסים

שעבדו בחברות הרג'יונל בארה"ב. יש לנו לפחות שניים כאלה בפורום.
 

yaneevl

New member
וואו בהחלט מטריד

מטריד אותי גם בתור נוסע וגם בתור צעיר שהולך להתחיל את דרכו לכיוון הזה... שני דברים הצליחו הכי לזעזע אותי, # הטייסת שבלילה שלפני הטיסה הייתה צריכה לטוס מסיאטל לניוארק בטיסות Red eye, ואז "לנוח" בלאונג' טייסים עד הטיסה שלה ב13:30 # הצילומים של הדירה הזאת של הטייסים שנכנסים שם 8-12 טייסים בדירה קטנטונת עם 3-4 מיטות אחת מעל השניה.. פשוט מחפיר!
 
למעלה