למה לרזות?

סלוגן

New member
../images/Emo201.gifלמה לרזות?

היי חברות, אני רוצה שנפתח שרשור בשאלה למה אנחנו רוצות להיות רזות...ואל תענו לי כי זה בריא יותר או תשובות פוליטקלי קורקט כאלו, אלא למה באמת אנחנו רוצות בזה...מהמקום הכי עמוק ואותנטי...כי אני לא מצליחה לענות לעצמי בכנות.
 

רומיקה

New member
בשביל

שאוכל לפתוח את הארון ופשוט לשלופ משם כל בגד שבא לי, בלי להתחיל שעות של מדידות ועצבים מיותרים. בשביל שאוכל לאהוב את עצמי מול המראה. בשביל שאוכל להגשים את עצמי. בשביל להתחיל לחיות.
 

שוגי21

New member
גם אני חושבת כמוך

שאני רוצה לרזות כדי לאהוב את מה שאני רואה במראה שהבגדים יבואו יפה על הגוף ולא ישפך עודף מהצדדים שהגוף יהיה חטוב, ומוצק שנהנה ממנו ולא נתייסר. ולמרות הקלישאה גם בשביל הבריאות, שנרגיש קל בנשימה ולא צריך לסחוב עשרות קילוגרמים כדי להרגיש שזה פוגע בנו, מספיק עודף משקל של כמה קילוגרמים כדי להבין שזה לא אסטתי ולא בריא.
 
נושא חשוב שטופל לא מעט

כדאי לקרוא (בקישורי הפורום - שרשורים מהותיים) למה אנחנו רוצים לרזות אבל לא פחות חשוב, למה אנחנו בוחרים להשאר שמנים.. מציאת התשובה האמיתית, שורש העיניין, היא לא דבר פשוט ואני לא מתכוונת מעל גבי הפורום. בתוך תוכו של אדם יש חומות, מגננות והגנות ולא תמיד הקריאה "תענו בכנות" פותחת את המנעולים... תציצי קצת בקישורים ואני בטוחה שתגלי דברים מאוד חשובים על עצמך תוך כדי קריאה.
 
למעלה