שלום לכולן / כולם

../images/Emo20.gif../images/Emo23.gifשלום לכולן / כולם

אני אמא חדשה לתאומים בניחודשיים בן ובת אוריה וינון. אני אשמח לדעת איך אפשר לשמור על שפיות ולהסתדר בלחצי היומיום. טיפים יתקבלו בברכה. ובנוסף גם היכן אני יכולה להשיג בהנחה טיטולים ומוצרי הזנה. תודה לכל האמהות.
 

mishmish04

New member
שלום לך, וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אני תמי, של חן, אמא של גלי ויותם, בני שנתיים וחצי++. לגבי השפות - לי הפורום הזה מאוד מאוד עזר ואני פה בשבילך, כמו שאחרות היו פה בשבילי כשהייתי בדיוק במצבך. לגבי טיפים, אם אני יכולה לתת לך את הטיפ, בהא הידיעה, אז זה להשיג לעצמך עזרה בתשלום, גם אם המצב הכלכלי לא אי-אי-אי, וזה ניכר מהמשך השאלה שלך, תנסי אולי לקחת שכנה, תיכוניסטית שתהייה איתך בשעות הקשות - כל אחת והשלב שקשה לה יותר. בדרך כלל זה מלחמות ה5-7 אחרי הצהרים, כשגם הילדים וגם את עייפים וזה הופך להיות מרתון של "לגמור כבר את היום". לגבי קניות - מה שאנחנו עושים זה לחכות למבצעים ואז - מנקים את המדפים וקונים כמה שרק אפשר. לסימילאק ולמטרנה יש מועדוני תאומים, שולחים הביתה במחירים מוזלים - תסתכלי על התוית של הקופסאות, יש מספר 1-800 ומפנים אותך למועדון התאומים. צריך לשלוח להם העתק של ספח תעודת הזהות וזהו, ואחר כך להתקשר כשאת זקוקה לחידוש המלאי. שיעבור לך בקלות ואנחנו פה עבורך בכל שאלה ובעייה.
 
../images/Emo6.gifתודה רבה

האמת שעד ליום ראשון יש לי עזרה צמודב מאבא שלי הוא בחודשיים שלילה אז ככה שהוא היה מגיע כל בוקר אמא שלי לוקחת את ליאל בת הארבע וחצי לגן והוא מטפל בילדים הטיפול כולל הכל, החלפה, האכלה, צחקוק והרדמה ואני הייתי ישנה ובמשך היום גם עושה סידורים. עכשיו יש לי בסופי שבוע ובאחה"צ עזרה מהורי וגם אחרי שאבא יחזור לעבודה הוא יוציא את ליאל מהגן ויעזור לי ואמא תבוא אחרי העבודה.אז ככה שבינתיים אני שורדת. וחוצמזה אם לוקחים את הכל בפרופורציות אז הכל נראה אחרת . כרגע אני אפילו כותבת וינון על הידים שלי ואני מרדימה אותו בזמן שאוריה ישנה אחרי האוכל.אז מסתדרים נכון?! חייבים!! אני אשמח בכל אופן לשמוע על מבצעים כלשהם זה תמיד יכול לעזור.
 

mishmish04

New member
תעקבי גם פה - מפרסמים מבצעים

ונראה שאת כבר מפתחת עוד שש זרועות כמו כולנו ואת בדרך להיות
ה מוסמכת. איך אומרים במרוקאית - קודם כל להרגע ואחר כך הכל ניראה יותר הגיוני.
 

שhira

New member
קודם כל מזל טוב והמון אושר

נעים מאוד אני שירה אמא של רוני וזיו בנות שנה ו 10 חודשים. נשמע שאת בדרך הנכונה להסתדר עם הורים כאלו יהיה לך הרבה יותר קל. ואכן צריך המון סבלנות, נכונות לקבל עזרה, להחליק בקצוות - אלו שלא פוצעים וככל שעובר הזמן זה יותר רגיל ומכאן גם יותר קלץ לגבי קניות בזול... בהתחלה חשבתי שכתבת שיש לך מהיכן להשיג בזול ונדלקו לי כל הנורות, עד שקראתי שוב. אז ככה אוכל אפשר במבצעים לקנות כמות (אנחנו קונים לפעמים אפילו 18 קופסאות) ואפשר במועדוני תאומים ובזמן האחרון אני קונה בקופה (מאוחדת למי שיש עדיף/שיא) עולה סימילק 32 ש"ח- יחסית זול למחירים ללא מבצע. לגבי טיטולים אז כמובן במבצעים קונים כמה שניתן (לפעמים אפילו 8 ויותר) כמו כן אולי תנסי את ליטופים של סנו שמעתי עליהם דברים טובים מאוד, לי לא יצא לנסות כי כל הזמן מצאנו מבצעים על האגיס או טיטולים. אבל ברגע שיגמר לי ולא יהיה מבצע אנסה (עד היום לא קניתי במחיר מלא והבנות שלי בנות שנה ו 10 )
 
למעלה