שרשור קישורים יומי, יום א'

psa

New member
פיה ,אתר כלבבי. ../images/Emo51.gifכפולה

על עזרתך בהתמדה.....
 

Moldi

New member
היי, איך מקפיצים הודעה?

מצטערת על החוצפה אבל כל הניסיונות שלי לא מצליחים ואשמח לעזרה...
 

psa

New member
היי מולדי

זאת לא חוצפה... כותבים תגובה לפחות 8 שורות...להודעה הקודמת... אפשר סתם להוסיף סמיילים.או כך: מ ק פ י צ ה אפשר להקפיץ הודעה עד 72 שעות. מקווה שעזרתי... בהצלחה
 

moti80

New member
גם לדעתי :) יש מתנדבות? ../images/Emo9.gif

יציקות גוף הכי נוח לדעתי לעשות עם תחבושות גבס. רק חשוב לציין שצריך לדאוג שהתבנית תהיה עבה! אחרת היא מתעוותת ומתקמטת. אז אחרי ששמים את הרצועות אפשר להתחיל למרוח שכבות של גבס חצי נוזלי כדי לעבות.
 
את חושבת שזה עם חזייה? כי אם לא

אז כל הכבוד להם בטח שוודיות לשבדיות גם בגיל 60 זה לא נופל
 
אאאא, גנבת לי את המחשבות...

כן כן כן אני מתנדבת... התכנון שלי הוא שבוע הבא בעזרתו האדיבה של בן זוגי ליצור לי כזאת יציקה אבל למטרה קצת שונה... אני רוצה ליצור לעצמי גופייה מחרוזים כן, כן, אותם חרוזים קטנטנים ירכיבו בסוף גופייה שלמה מכיוון ואני רוצה שזה יהיה במידות גוף המדוייקות שלי ואני לא יכולה למדוד על עצמי את החרוזים כל הזמן אז זו הטכניקה שנבחרה... מבטיחה לדווח אם יצא משהו שווה... ואם יש למישהי הצעות איך (איך אני אנסח את זה עדין מספיק?) לגרום לכל הדברים להשאר במקום, אז אני מאד מאד מאד אשמח לשמוע... שבוע טוב, אני.
 

moti80

New member
אפשר לתת לזה הרבה טיפים

אחרי שבילית כמעט 8 שעות רצופות להכית תבנית גבס של בחורה (של כל הגוף במכה...) ועוד איזה 10 שעות רק לתקן את כל ההתחרבשות של מה שעשיתי אני בטוח שהיום אוכל להכין את זה הרבה יותר טוב. כמו שכתבתי מקודם, כשמכסים בגבס, אז רצוי מאוד ליצור שכבה מאוד עבה - איזה 6-7 שכבות של רצועות גבס. אם זה רק החלק העליון, זה עוד קל. פשוט צריך לזה סבלנות. תכף אפרט את כל התהליך... רק עוד כמה הערות קטנות מקדימות. תעשי את זה אך ורק בישיבה או בעמידה, כי כששוכבים כל הגוף משתתטח ובמיוחד החזה ואם את מתכוונת ללבוש את הגופיה הזו אז היא תהיה קטנה אם תעשי אותה לפי הגוף שלך שהוא שוכב. ועכשיו לתיאור התהליך: בשלב הראשון, מורחים את הגוף טוב טוב בואזלין. אפשר גם בשמן תינוקות, אבל ואזלין עדיף. למרוח שכבה דקה של ואזלין, לא בוחטא! הואזלין או השמן נועדים כדי למנוע הדבקות של הגבס לעור. אחרי שהגוף מרוח היטב אפשר להתחיל לשים רצועות של תחבושות גבס. את התחבושות בשכבה הראשונה והשניה טובלים בתוך כלי עם מים (ממליץ להתשמש במים פושרים עד חמימים כדי שיהיה נעים), מניעים על הגוף, ומורחים בעדינות עם האצבע את התחבושת. המריחה מוציאה את המים וממלאת את החורים של הבד של התחבושת בגבס וכך גם הגבס נצמד לגוף. מאוד ממליץ להתחיל להניח את התחבושות מהכתף או מעל השדים כך שיהיה בסיס כלשהו לתחבושות הראשונות וכך הן לא יחליקו או יפלו. אחרי שעושים 2-3 שכבות של תחבושות בצורה הזו ניתן להתחיל להניח תחבושות גבס יבשות על השכבות הראשונות ואז, עם יד רטובה להחליק. כך עושים עוד 2-3 שכבות. אחרי שמחכים קצת ליבוש של שכבות הגבס, מאוד ממליץ להכין עיסת גבס מאבקה ולמרוח אותה על תחבושות הגבס. השכבה הזו תתן יציבות לתבנית. ככל שהתבנית להיה עבה יותר, כך היא תהיה חזקה יותר. לבסוף, אחרי שהכל מתייבש כמו שצריך, מוריסים בעדינות את התבנית מהגוף ונותנים לה להתייבש לגמרי. עכשיו התבנית מוכנה ליציקת העתק של הגוף - אפשר להשתמש בשעווה מומסת, גבס, בטון וחומר מאור מאוד מומלץ שאני ממליץ עליו ומאוד חסכוני ונותן תוצאות מהירות וטובות הוא פוליאריתן מוקצת - אם תרצי אוכל להסביר איך להשתמש בחומר הזה בצורה ספציפית. לא לשכוח שלפני שיוצקים או מורחים כל חומר בתוך התבנית של הגוף שלך יש למרוח אותה מבפנים שוב בוואזלין כדי למנוע הדבקות. זה, פשוט וקל :) שיהיה בהצלחה
 

moti80

New member
אלו רצועות גזה שטבולות באבקת גבס

ומאפשרות עבודה נוחה על משטחים שונים. אני ממליץ לקנות מוכנות כי ככה הגבס נתפס בגזה הכי טוב. אבל את יכולה לעשות לבד בבית מכל בד סופג (רצוי כאלו עם חורים גדולים) וצמנט גבס רגיל - להכין עיסת גבס, לטבול את הבד והנה, יש לך תחבושות גבס.
 

ריתS

New member
תודה על ההסבר../images/Emo45.gif ו- natalie_rh

הכינה פעם משהו דומה על אותו עקרון, כבסיס לתליית שרשראות. אפשר לראות בגלריה שלה. מוטי, תודה רבה
על ההסבר המפורט. כדאי שיישמר במאמרים.
 
למעלה