שרשור הורות כללי

כרמית מ.

New member
ואפשר גם להשקיע במנשא טוב

זה יוצא הרבה יותר זול, וגם כיף ללבוש את התינוק.... (אני אוהבת מאד את המאיה ווראפ והשתמשתי בו רבות, עד שהגמד כבר לא הסכים, בגיל שנה וחצי בערך).
 

אהבת M

New member
אני שוב מעריצה שלך. אני מעריצה כל

אחת שהצליחה להשתמש במנשא הזה ושלוחותיו. לוידת, לא הסתדרתי איתו.
 

צימעס

New member
ענין של תרגול

ניסית לבד או עם חברה מנוסה? השתמשתי בו עם הגדולים, אח"כ לא היה לי נוח עם הקטנה, ועכשיו שהיא מחרימה מנשאים אחרים, שוב טוב לי אתו.
 

אהבת M

New member
תראי, בסופו של ענין אהבתי ת'מנסארי

אבל גמיתו - רק לאחר תרגול ממושך (מה שמזכיר לי שחברה שלי אתמול פתחה אותו פעם ראשונה וכבר התקשרה לבקש הדרכה כי לא הצליחה..) האינדיאניים פשוט לא מחזיקים, לדעתי, כמו שהתינוקיסים למיניהם. האיקס נראה לי הכרחי משומה..
 

כרמית מ.

New member
זהו, שזה אחר

ניסיתי מנשא צד אחר, והוא באמת "לא החזיק" (עד שהתינוק היה בגודל המתאים). אבל במאיה ווראפ, יש זנב לא מרופד, ובזכותו אפשר לכוונן אותו בדיוק איך שמתאים (כולל צמצום כל צד בנפרד). מה שאהבתי בו היה שאפשר לשים את התינוק איך שיוצא (ולא בתנוחה מובנית), ולהתאים את המנשא. הוא גם מתאים קדימה, הצידה ואפילו אחורה (ההמלצה על הגב מגיל שנה, בפועל השתמשתי גם קודם, בבית). אני דווקא לא הסתדרתי בכלל עם מנשאי הבדארוך, כך שההערצה הדדית
 

מירי,

New member
ואם מדברים על מנשא...

עד איזה גיל הוא שימושי? אני די במשבר "ידיים" איתה, אבל מצד שני לא נראה לי כלכלי לקנות מנשא לחודש-חודשיים, מה גם שהיא לא קלילה.
 
מה יש לך?

מנשא צד נוח עד גיל יותר מבוגר - אני מאד אוהבת את החיבוקית. מנשא אמצע פחות מתאים לדעתי.
 

אהבת M

New member
אבל מזה החיבוקית?? בסדר, בסדר, רק

תגידי לי איפה קונים ואני כבר אקשר לעצמי...
 
קניתי מזמן מזמן במ.מ.ש

אני חושבת שהוא דומה למאיהווראפ - כזה עם שתי לולאות פלסטיק וערסל שמתקפל - מנשא על כתף אחת ולא על שתיהן - אני אצלם בבית בערב...
 

מירי,

New member
כלום ../images/Emo3.gif

מה זה גיל יותר מבוגר? אנחנו כזכור בנות שנה וחמישה.... שנה זה ישמש אותי?
 
עם הבת, התחלתי בחיבוקית בגיל 11 ח'

לפני כן לא ידעתי שיש להשיג בארץ! היו זמנים... המשכנו עד גיל שלוש. מגבלת המשקל היא 15 ק"ג ואני חושבת שהיינו בסביבות המשקל הזה. חיבוקית שייכת למשפחת מנשאי הצד/אינדיאנים. הבן נולד לתוך החיבוקית וגם הוא המשיך עד גיל שלוש וכנראה קצת מעבר. במקביל השתמשנו במנשא גב פושטי, לפי הנסיבות. עד איזה גיל מתאימה הקובבה? היום, עם תינוק גדול, יכול להיות שהייתי מתחילה ממנה (מנשא גב עוטף מבד).
 

מירי,

New member
15 ק"ג???

בגיל שנה ורגע היא שוקלת 11 ק"ג + (לא יודעת לא שקלתי אותה 4 ח'~ אז היא שקלה טיפונת ל-10 ק"ג, הייתה אח"כ חולה והישלימה).... אז בקצב שלה זה אכן רק לחצי שנה - ניראית לי הוצאה קצת יקרה לכ"כ מעט זמן (בתחשב בזה שזו ילדה אחרונה...)
 
נסי להשיג משומשת, בקנייה או השאלה

זה כיף לא נורמלי! דווקא בגלל שזו ילדה אחרונה... וגם אם תקני חדש, לדעתי לא צריכה להיות בעיה למכור אח"כ.
 

אהבת M

New member
עוד לא יודעת מהי החיבוקית, אבל

ישנם מנשאים שצריך להתחיל איתם מאוד מוקדם אחרת הילד לא מתרגל אליהם אחר"כ.
 
למעלה