שרשור הורות כללי

../images/Emo91.gifלאימהות הטריות!!!!שאלת עגלות

האם שווה להשקיע בפג פרמט או שד"ר בייבי המדריד + טובה ???
 
../images/Emo35.gif הנושא כיסא אוכל

היי, עמית עוע מעט כבר יושב... הוא מנסה לשבת אבל ברגע שהוא עוזב את הידיים הוא נופל. בינתיים הוא מצליח לשבת (אני קוראת לזה חצי ישיבה) על חצי טוםיק. רציתי לדעת על איזה כיסא אוכל אתן ממליצות? אנחנו בטח נקנה כיסא בימים הקרובים.
 

אמאלה 4

New member
ד"ר בייבי הם מאוד טובות

מנסיוני האישי, ומחברה טובה שקנתה את הדגם שציינת, עגלות טובות מאוד
 
../images/Emo32.gif סליחה על הבילבול

אני עדיין חדשה ומתבלבלת בסימונים אז ממכם הסליחה. אשמח אם תענו לשאלתי תודה
 
היי ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

אל תתנצלי, זה בסדר. לשאלתך, אין ל מושג בשמות. הכי חשוב שיהיה קל לנקוי. כסא אול מאאאאד מתלכלך.
 

גליתתי

New member
לנו יש ד"ר ביבי

מאוד מרוצים!בדגם החדש שיצא לפני חודשים יש גם צלון נגד שמש קדמי, עוד יתרון ניתן לפתוח את הצד האחורי להניח את התינוק על הבטן בטיול והוא רואה את הנוף.היא לא כבדה ידית עוברת מצד לצד(עד היום היא עדין לא יושבת היא עם הפנים אלי).אנחנו מרוצים.
 

Arfilit

New member
אני שונאת את המדריד +

יש לי אותה ואני מאוד מאוד לא מרוצה. ראשית - היא צרה מאוד לתינוק שוכב - ואין ממש מקום לצעצוע בנוסף לילד. שנית - הפגוש שלה - מלטף את הרצפה בכל פעם שמקפלים אותה - וזה החלק שהתינוק מחזיק אם הוא יושב ומנסה לתפוס משהו. חוץ מזה - הברגים שלה התפרקו לנו - ומזל שאנחנו מצאנו אותם לפני האפונה - שהיתה עלולה לבלוע בורג בקלולא. לא נוח להשכיב בה ילדים על הבטן. אין מקום לתלות עליה קשת פעילות כלשהי. היא נתקעה לי כבר כמה פעמים בקיפול ובהפיכת הידית. הרמת המושב לישיבה מלאה לא נוחה - ובד הריפוד נתקע כל הזמן בקליפסים.
 

niritcat

New member
אני מרוצה מד"ר בייבי

למרות שלדעתי היא מתבלה מהר יותר מעגלות יקרות. העגלה שלנו תחזיק מעמד לסיבוב שני, אבל לא בטוח בסיבוב שלישי. מה שכן, היא נוחה, מתאימה מגיל כלום, קל לכוון ולנתב אותה, וגם הסגירה היא ביד אחת. מלבד זאת, עם מחיר כזה, מקסימום לילד השלישי נקנה חדש...
 

hofit76

New member
לדעתי הפג כבדה מידי ,

יש לי פג שקיבלתי מדודה שלי והיא כבדה לאללללללללה כשהלכתי לקנות עגלה לא עניינו אותי כבר המותגים ,עניין אותי שיהיה לי נוח .. אז אני ממליצה לקנות עגלה נוחה וקלההההההה קניתי עגלה של "קפלה" שאני לא יודעת כמה הם מוכרים,אבל הם התאימו לי גם לכיס וגם לנוחות..
 

TWEETY =^.^=

New member
ממליצה על הפג פליקו P3

היא גם טיולון ולא תצטרכי בקיצ הבא להחליפ, גם קלילהההה גם מתקפלת למטריה ויש לה גם מקום לטרמפיסט נוסף.
 

אמאלה 4

New member
קיבלתי מתנה את העגלה של קפלה

ופעם ראשונה אני שומעת על משתמשת. אני די מרוצה בעיקר מהקלות שלה, היא עשויה אלומיניום ומאוד קלה. יש לנו גם את ד"ר בייבי, מהלידה הקודמת, והקפלה פשוט קומפקטית יותר וכשצריך להכניס 2 עגלות לתא המטען אני מעדיפה אותה. את מרוצה ממנה?
 

hofit76

New member
כן,אני מרוצה מאוד..

כמו שאמרת לא תופסת מקום,נכנסת לכל פינה,נוחה לא כבדה ונסגרת ביד אחת..
 

ו שתי

New member
לנו יש את המדריד + ואני לא מרוצה

למה? כי כדי שאלה בכלל תסכים לשכב בעגלה ניר היה צריך לשפצר לה מזרון מיוחד, ועד שלא השתמשנו בו לא ניתן היה להשכיב אותה על הבטן בעגלה. חוצמזה אלה (אחוזון חמישים מלמטה, בת 4.5 חודשים) ממלאה את העגלה כבר היום (מעלה תהיות לגבי העתיד הקרוב). על השירות הגרוע שלהם? בחיים שלי לא נתקלתי בשירות גרוע כ"כ. וכן, אחרי 4.5 חודשים אני מרגישה שהיא עגלת צעצוע. אין מה להשוות בינה לבין עגלות של פג שחברות שלי קנו.
 

hofit76

New member
אבל הפג זה סתם מותג

כמו LEVIS ... ואני גיליתי שהכי חשוב שלך יהיה נוח..
 

ו שתי

New member
מסכימה איתך לגבי שניהם

והוא אשר אמרתי- לנו המדריד לא נוחה.
 

מייקי30

New member
מסכימה איתך. אני מאד מאוכזבת

מהמדריד+. שירה נרדמת עם ידיים למעלה בתוכה, נראית כמו בודה המסכנה. מה שכן היא נוסעת מעולה
 

אביטלתל

New member
זו לא עגלה שמיועדת לשכיבה על הבטן

המדריד פלוס לא מגיעה לזווית שטוחה של 180 מעלות ולכן לא אמורים לשים בה תינוק על הבטן רק בעזרת מזרן מיוחד אפשר לעשות את זה לי זה היה ברור כשקניתי אותה ומעולם לא מצאתי צורך לשים אותה על הבטן בעגלה וגם אני די מרוצה ממנה איילה לא קטנה במיוחד ויש לה מספיק מקום בעגלה
 
אני השקעתי בפג פראמט ../images/Emo13.gif

ואני מאוד מרוצה ממנה, את המדריד ראיתי בחנות והמוכר לא הצליח לסגור אותה אז כבר שם ירדנו ממנה. הפראמט מאוד סגורה ומגוננת טוב על התינוק בחורף, היא גם אחת העגלות הכי קלות שיש (7.5 קילו) וגם נסגרת בקלות ונוסעת מעולה ואפילו נראית מגניב.
 
גם לנו יש אותה, ואני ממש ממש מרוצה

שחר ישנה בה נפלא בטיולים, והצלחתי להוריד אותה לשכיבה מלאה כך שאפשא להניח אותה גם על הבטן. מומלץ בחום!
 
למעלה