פאנדאב פינקי-פאי

barak97

New member
לבשל=לבקש XDDDD ../images/Emo40.gif

הייתי רעב כשכתבתי את זה :S
 

porky169

New member
XDDDD הרגת אותי רק עכשיו שמתי לב../images/Emo6.gif../images/Emo134.gif

 
XDDD

תודה, נירצ'ו! ואתה יודע...? באופן מאוד מוזר... אני דווקא לאאא עושה פרצופים כשאני מדבבת! לא משנה עד כמה מטורפת אני נשמעת - אני במציאות דווקא נראית די שלווה O_O זה מוזר, אני יודעת, אבל... לא יודעת, מעולם לא דיבבתי עם פרצופים! רק, מן הסתם, חיוכים וכאלה... מה, אני היחידה שלא עושה פרצופים כשהיא מדבבת? XDDD
 

porky169

New member
לי לא יצא לדבב הרבה דברים משוגעים../images/Emo134.gif

כלומר, יצא לי פעם אחת, בסשן הראשון שלי אי פעם, בקפטן פלמינגו דיבבתי מישהו שהילדים תלו אותו הפוך אז יצא לי כזה "מה קרה לכם?!" בקול מוזר ויצאו לי עיניים גדולות כשעשיתי את זה ויפה ושרון נקרעו ממני.
 

amityosovich

New member
אם ככה אני ההפך הגמור ממך

פרצופים ידיים...הכל אצלי בפעולה כשאני מדבב
 

amityosovich

New member
זה לא רק פרצופים

כל התנועות שהדמויות עושות עם הידיים וכאלה... הרי מדבב טוב הוא זה שיעביר בקול שלו כל דבר שהדמות עושה.... אז אם פתאום היא מרימה יד כנראה יש לזה סיבה אז גם אני ארים יד וזה ישמע שמשהו השתנה...היציבה משפיעה על הקול שיוצא ממך הרי... זה משהו שלמדתי מעמי מנדלמן. להביע כל דבר ודבר שהדמות עושה בעזרת הקול, ולהזיז ידיים ופרצוף תוך כדי הדיבוב
 

barak97

New member
גם לי זה מאוד עוזר ../images/Emo40.gif

אם הדמות צועקת אני ארים את היד, אם הדמות במצב לחץ אני אעשה פרצוף חמוץ מאוד חזק, זה מאוד משפיע על הקול. הרי קול זה תנודות של אוויר - ואם משנים את צורת היציאה של האוויר הקול משתנה. זה מאוד מאוד מוסיף.
 

miaBaby

New member
פרצופים- כן! ידיים-לא!

לי באופן אישי פרצופים תמיד עוזרים, אבל אני לא ממהרת להרים ידיים ולהזיז את הגוף רק מפני שאפשר אז לגמור לא מול המיקרופון או לתת מכה למשהו אז למדי להשאר במקום... אבל פרצופים מצחיקים חופשי!
 

amityosovich

New member
בזהירות

לא בהתפרעות... למשל אם הדמות מצדיעה יעזור לי להצדיע...או אם הדמות מצביעה על משהו אז גם אני אצביע....זה מכניס לדמות ולדעתי גם משנה את הקול והאינטונאציות שיוצאות ככה שזה יוצא יותר אמין כמובן, לא בהתפרעות....במידה ובמודע
 

barak97

New member
זה תלוי ../images/Emo40.gif

נגיד בהקלטות של שלדון כל החלק שמימין לסטנד עם המיקרופון היה לי פנוי, ואת התאורה סידרתי ככה שהיא תבוא מלמעלה ואני החזקתי את הטקסט ביד שמאל ליד המסך, והיה אור אחורי לדף. מאוד נוח וגורם לך להסתכל למסך ולהגיב על פיו (גם אם לא שמים לב לזה ממש) ככה, כשלא הייתי צריך להחליף דפים, יד ימין הייתה פנויה לכל תנועות ה"למה מה קרה?!" וזה מאוד עזר לי המתיחות יד האלו לפעמים.
 

miaBaby

New member
לאאאאאא

לא מחזיקים טקסט ביד!!! הנייר עושה רעש... טוב אולי בארה''ב עובדים בצורה יותר נאצית, אנחנו גם לא יושבים בזמן סשן אף פעם, תמיד בעמידה, ויש סטנד מול הפרצוף עם הטקסט או לחילופין- מסך עם הטקסט. מניסיון שלי בבימוי וגם בדיבוב, כשמישהו זז אני שומעת את זה, זה לא אומר שצריך לעמוד דום, אבל את רוב המשחק אני מעדיפה לעשות עם תנועות פנים ואולי תזוזות ידיים עדינות.
 

barak97

New member
הנייר לא תמיד עושה רעש ../images/Emo40.gif

ואם כן, אז אני שם את הטקסט על השולחן אבל ככה לא רואים את המסך, ואז בשביל מה יש מסך?
 

amityosovich

New member
אני בעד

כלומר, שלוש שעות לעמוד זה יכול להיות קשה אבל הקטע של הסטנד לטקסט הוא רעיון מצויין... ברור ששועמים כשמישהו זז אבל זו המטרה...אם עושים את זה כמו שצריך זה נשמע מתאים לדמות ולא אוףמייק וכאלה... בכל מקרה כמובן שאני לא עושה את זה כל הזמן...כשיש תנועות ברורות, הצבעות על דברים, ישיבה או קימה..כאלה...בדרך כלל זה רק עם הפנים ועם היד בקטנה לפעמייים
 
מממ...

לא יודעת, אני מעולם לא עשיתי את זה... מה שכן! כשאני מקליטה שירים קופצניים אני תמיייד רוקדת, מחייכת וקופצת עם המון תנועות ידיים וכאלה XD
 

amityosovich

New member
וזה מוסיף על בטוח

יכול להיות שאת לא צריכה את זה בשביל להכניס את הכל אבל אין ספק שזה עוזר לרוב האנשים
 
למעלה