לוקחת כמה דקות הפסקה כדי להראות לכם

nomisz

New member
../images/Emo20.gifלוקחת כמה דקות הפסקה כדי להראות לכם

כמה מהעבודות שאני מכינה לראש השנה. אני מתחילה עם שתי שרשראות שחרוזי הפרחים רק משתלבים בהן.
 

nomisz

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo142.gifהנה זר פרחים מחרוזים לבנים

 

nomisz

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif../images/Emo39.gifועציץ דומה עם פרחים אדומים

 

nomisz

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif../images/Emo39.gifפרחים אדומים מבט מלמעלה

 

brukeren

New member
תכשיטים יפים מאוד..העצים והפרחים

מהחרוזים נפלאים....עבודותיך יפות מאוד...כל הכבוד
 

nomisz

New member
../images/Emo100.gif../images/Emo100.gifאותם העגילים עם שילוב צבע זהב

 

nomisz

New member
../images/Emo15.gifולסיום... צמיד פיוטה שהכנתי לבת שלי

למרות הטעות הקטנטנה, אני מעלה את התמונה. מקווה שאהבתן את העבודות. אם יהיה לנו זמן לצלם שוב, אני אראה לכן עוד עבודות לפני החג. נעמי
 

פרח94

New member
לא ממש שקט כי הכל היה "יום קצר"אך בהחלט כמה ש

שעות למלא את המצבר
 
למעלה