../images/Emo20.gif התפתחות נשמתית ../images/Emo20.gif
כל מה שאנחנו עושים חווים לומדים ומתקנים כאן נעשה בעצם לצורך ההתפתחות הנשמתית שלנו. כשהגענו לכאן בתחילת הדרך - ירדנו לכאן לצורך חוויה ולימוד עם הזמן גם פגמנו בגלל אופינו, זכות הבחירה ועוד כל מיני גורמים, ובעקבות כך אנחנו מגיעים לכאן גם לצורך תיקון נשמתי. ככל שאנחנו למדים יותר, עוברים חוויות מרובות יותר וכמובן סוגרים מעגלים נשמתיים, מסיימים את התיקונים שלנו, הנשמה שלנו מתפתחת ועולה "בסולם הדרגות" בהתחלה הדריכו אותנו נשמות מפותחות יותר ולאט לאט גם אנחנו הופכים להיות מדריכים של נשמות פחות מפותחות מאיתנו. בעולם הנשמות אין את ההיררכיה כמו כאן בכדור הארץ. שם אמנם יש נשמות מתקדמות יותר וכאלה פחות אבל זה לא ממקום של אני טוב יותר או מפותח יותר הנשמות עובדות באינטרקציה של עזרה הדדית אהבה הדדית וחמלה. כיום בגלל שאנחנו נמצאים בסוף עידן חשוב מאוד לסיים כבר את כל התיקונים והשיעורים שלנו כדי שנוכל להתקדם הלאה ולעבור את העידן בלי שום עיכובים.
כל מה שאנחנו עושים חווים לומדים ומתקנים כאן נעשה בעצם לצורך ההתפתחות הנשמתית שלנו. כשהגענו לכאן בתחילת הדרך - ירדנו לכאן לצורך חוויה ולימוד עם הזמן גם פגמנו בגלל אופינו, זכות הבחירה ועוד כל מיני גורמים, ובעקבות כך אנחנו מגיעים לכאן גם לצורך תיקון נשמתי. ככל שאנחנו למדים יותר, עוברים חוויות מרובות יותר וכמובן סוגרים מעגלים נשמתיים, מסיימים את התיקונים שלנו, הנשמה שלנו מתפתחת ועולה "בסולם הדרגות" בהתחלה הדריכו אותנו נשמות מפותחות יותר ולאט לאט גם אנחנו הופכים להיות מדריכים של נשמות פחות מפותחות מאיתנו. בעולם הנשמות אין את ההיררכיה כמו כאן בכדור הארץ. שם אמנם יש נשמות מתקדמות יותר וכאלה פחות אבל זה לא ממקום של אני טוב יותר או מפותח יותר הנשמות עובדות באינטרקציה של עזרה הדדית אהבה הדדית וחמלה. כיום בגלל שאנחנו נמצאים בסוף עידן חשוב מאוד לסיים כבר את כל התיקונים והשיעורים שלנו כדי שנוכל להתקדם הלאה ולעבור את העידן בלי שום עיכובים.