הרהורים מאת ניקול

../images/Emo20.gif הרהורים מאת ניקול ../images/Emo20.gif

לאחרונה יש לי המון מחשבות על החיים... מוזרות כאלה... לפעמים אני חושבת שכל מה שלמדתי עד עכשיו, כל ה"ניסיון" חיים שלי שווה לתחת, שבעצם אני לא יודעת כלום, שהדברים הם לא שחור ולבן - תמיד שמעתי את המשפט הזה אבל אף פעם לא הבנתי אותו עד הסוף. עכשיו כן. NEVER SAY NEVER - עוד משפט שאף פעם לא הסכמתי איתו עד עכשיו, ועכשיו זה מתחיל לחדור אליי, עד כמה שזה אמיתי... פתאום אני מבינה כמה דברים עוד יש לי ללמוד... כל-כך הרבה... מתסכל אותי שהאהבה שחלמתי עליה מגיל שש היא אהבה נדירה. מתסכל אותי שרוב האנשים הם מזוייפים, ששום-דבר בעולם לא אמיתי. מתסכל אותי שאנשים מבלים את רוב זמנם בהתעסקות בשטויות, ולא קולטים שבקרוב כולנו נמות, ושצריך לנצל כל רגע. והכי הכי הכי מתסכל אותי שהמון פעמים בחיים דברים הם לא מה שהם נראים לנו בהתחלה. וזה תקף לגבי כל דבר. למה הכל לא יכול להיות פשוט? אמיתי? למה לפעמים יש לי מן מועקה כזו בפנים, ואני אפילו לא יודעת למה בדיוק? למה אני רוצה להגיד "זין על כולכם! אני אעשה מה שבראש שלי לעשות במשך כל רגע נתון בחיי, ועל הזין שלי מה אתם חושבים על זה!" ולא יכולה? למה אכפת לי יותר מידי? למה קשה לי לשים זין? לעשות בדיוק את מה שאני רוצה? למה אני בלחץ כל הזמן? ולמה, למה, למה כואב לי בלב? למה ? ? ?
 

polegra

New member
כי את אישה? ../images/Emo3.gif

סתם...האמת יש לי תשובה ארוכה...מבטיחה לרשום אותה בהמשך... טלי
 
היי ניקול

אולי באמת תחשבי למה כואב לך? בטוח שיש תשובה והיא לא בדברים שכתבת. משהו מטריד אותך וזה ברור אולי תפרטי ותסבירי אולי תצביעי בדיוק על הנקודה שגורמת לך להרגיש ככה תנסה להסביר, לפחות לעצמך, מה קשה לך? מה רע לך? מה מפריע לך? אשמח לעזור אם תרצי באדי
 
היי באדי

אני פשוט לא מאושרת. ואני לא ממש יודעת מה אני צריכה בשביל שזה ישתנה. אני פשוט לא נהנית. לא טוב לי. ואני לא יודעת למה.
 
צר לי יקירתי - אבל זה לא מספיק

ממה את לא מרוצה? מהחיים האישיים? ממצב כלכלי? ממקום עבודה? מדבר שעשית או לא עשית? מה? ממתי זה התחיל? מה כן יכול לעשות לך טוב? אלה השאלות שאת צריכה לשאול את עצמך מקווה שזה בסדר מה שאני אומרת ולא קשה לך עם זה באדי
 
אם הייתי יודעת ת'תשובות אז

המצב היה הרבה יותר טוב... אני כנראה צריכה לשבת עם עצמי איזה יום ופשוט לחשוב. יהיה טוב בסוף, חייב להיות. תודה לך.
 
תגידי לי ניקול...מה קרה ??.../images/Emo24.gif

באדי כבר מסרה לך חצי בדרך לפיתרון... כולה בת 20...תתעוררי החיים לא בדיוק פיקניק זו קלישאה אבל כה נכונה.. ויחד עם זאת הם יכולים להיות כה נפלאים מסעירים מותחים מרגשים.. שאחזירך לפרופוציה ??? תעשי את הרשימה של באדי ושובי אלינו עם שיעורי הבית.. מחזיר... לא תמיד מחזיר מה שרוצים..
 
מממממ...

אתה לא צריך להחזיר אותו לשום פרופורציה - אני יודעת שאין לי על מה להתלונן ושאני צריכה להודות לאלוהים כל יום על זה שאני בריאה, ושיש לי משפחה וחברים וחבר שאוהבים אותי וכל זה... אבל לפעמים פשוט עצוב לך למרות הכל. אין לך ימים כאלה?! ואני לא חושבת שהחיים כאלה קשים - אנשים עושים אותם כאלה, לרוב אנשים רעים. הרי אחרי הכל החיים הם מתנה שמקבלים לזמן קצוב, ומתנות הן בד"כ משהו טוב לא?!
 

ענתי 10

New member
למה כואב לך הלב?

אני יודעת - כי יש לך לב. וגם לי יש. וגם לבנות בפורום הזה יש. אבל להרבה הרבה הרבה אנשים - פשוט אין. אצלם זה פשוט שריר שמזרים דם בתוך הגוף ומאפשר להם להתקיים פיזית. לא יותר מזה. למה קשה לשים זין? קשה. באמת קשה. לומדים עם הזמן. לדעתי זה השיעור הכי קשה בחיים - ללמוד לשים זין. אבל אם תרצי - בסוף תצליחי. את פשוט עוד צעירה [ולא שאני פנסיונרית] אבל פשוט נתקלת בעובדות האמיתיות של החיים. WELCOME TO THE CLUB כמו שאומרים. כל הילדות מאכילים אותנו בסיפורים על נסיכות אהבות ואגדות, ובסוף החיים זורקים לך את האמת לתוך הפרצוף, ככה בלי להתחשב בשום דבר. לא נורא. עם הזמן מתרגלים לזה. עצה שלי - תתחילי לגדל עור של פיל. אחרת יהיה מאוד קשה.
 
את צודקת בכל מילה!!!

איזה כיף לשמוע עיצות מ"גדולים"...
תודה ממי, ולמרות שלא אמרת משהו חדש, זה באמת מעודד!!
 
כמו שענת כתבה לך, עם הזמן והניסיון

לומדים לטפח (קצת יותר) עור של פיל. אבל זה גם עניין של אופי. יש כאלו שרגישים יותר ורואים כל דבר רע ונפגעים יותר. אפשר לתת לך עצות נכונות מכאן ועד הודעה חדשה אבל זה לא יעזור. רק תהליכים פנימיים שלך ישנו אותך ויחזקו אותך.
 
למעלה