"המתקת לי סוד.."

טאKילה

New member
../images/Emo20.gif"המתקת לי סוד.."../images/Emo48.gif../images/Emo20.gif

ראיתי אותך מרחוק המבט היה צלול שקט התנועעתי בשקיקה אליך בחלל האויר מתיקות מרגישה את נשמתי חומקת מגופי החמים אליך לזרועותך אתה חופן את גופי ועוטף בחיבוק רך הטבעת את גופך,, שבער בבשרי כמו אש בתשוקה אלוהית.. באת אלי כרוח נושבת ורוך מבושם נגנת לי בלב כמו ילדה בכיתי.. כמו השמש הלוהטת ככבשן לתשוקתך בוערת לא שמעתי דבר,, רק הקשבתי ללב רק חיבקתי אלי... את הסוד שהמתקת לי.. ב-א-ה-ב-ה.......
 
מילים קסומות

מילים עם רגש שמספרות סיפור אהבה מילים עם חזון של תשוקה מופלאה .. קראתי פעם ועוד פעם .. אהבתי .
 

חן (*_*)

New member
קסום ורומנטי ../images/Emo140.gif

רווי אהבה טהורה אהבתי (כמו תמיד
)
 
אהבתי את השיר שלך טקילה

ככה סתם,בלי לנמק מה אהבתי בו, זרמתי עם המילים שלך לקחת אותי איתך כאל האי הקסום.
 
טאקילהההההההה../images/Emo24.gif

למרות שלא אוהבת את המילה ההיא העברת לנו אותה בצורה מרגשת עדינה מיוחדת מבעבעת ומלטפת כאחד. שולחת לך שקית של כוכבי זוהר רק טוב!!!
 
טקילה מותק!

לא יפה ככה לשים תמונה כמו של תועבה. את צריכה גם לחשוב שאולי יש פה אנשים מבוגרים ואולי הם בדיוק רוצים ללכת לישון עכשיו, ולאחר שרואים את התמונה שצירפת,שנתם תנדוד והם עוד עלולים ליפול מהמיטה,ומכאן ועד לתביעת פיצויים הדרך קצרה. ואיך בדיוק את רוצה שארדם עם מילים כמו, "כמו השמש הלוהטת ככבשן לתשוקתך הבוערת" הרסת אותי עם המילים האלו. אדיוס סנטוס,טקילה.....!
 
למעלה