בלרינה שלי -אהבת אמת

../images/Emo20.gifבלרינה שלי -אהבת אמת../images/Emo20.gif

האם את יכולה לראות אותה? כיצד היא תופסת את הגשם עולם קטן עם חלומות גדולים היא סובבת כמו רקדנית , אין לה פחד להפסיד דבר את הכוכבים צריך לתפוס . הם לא כל כך רחוקים כמו שהם נראים, גם אהבה אמת קיימת. אני יודעת שהיא קיימת גם אם לא רואים אותה לפעמים, צריך רק לדעת לזהות היכן האהבה שפורצת היא אמיתית. אני יודעת שהיא קיימת, האמיני לי את תראי את ההבדל... ואת תלמדי לזהות את האהבה האמיתית... האם אנחנו עוד מסוגלים לשמוע את מה שרוח מספרת לנו, או שכבר שכחנו איך? כשנבין ממה עשויים החלומות שלנו, נוכל לשמוע את האהבה מתפרצת בתוכנו... את הכוכבים צריך לתפוס . הם לא כל כך רחוקים כמו שהם נראים, גם אהבה אמת קיימת. אני יודעת שהיא קיימת גם אם לא רואים אותה לפעמים, צריך רק לדעת לזהות היכן האהבה שפורצת היא אמיתית. אני יודעת שהיא קיימת, האמיני לי את תראי את ההבדל... ואת תלמדי לזהות את האהבה האמיתית...
 

candybox

New member
לא כזה קל....

לזהות אהבת אמת. אבל זה טוב להיות אופטימים
 

candybox

New member
לדעתי,

זה תלוי בקריטריונים של האדם, אדם, בעל קריטריון נמוך, שממהר למצוא אהבה, יכול למצוא אהבת אמת כמעט בכל מצב. כשלעומתו, אדם בעל קריטריונים גבוהים מאוד, יכול כל חייו להעביר מבלי שיתן לאהבה שכזו הזדמנות בכלל... זה לא נראה לי כ"כ קל, אבל זו אני.
 

wendigo

New member
ואם יש כאלה שהם לא אופטימים?

את יודעת, לא הכל מסתכם באהבה. יש דברים אחרים מעבר לכך שיכולים לגרום לנו לא להיות אופטימים. אם מדד האופטימיות היה נמדד על אהבה בלבד, מצבנו היה טוב פי כמה וכמה.
 

candybox

New member
אני מעולם לא אמרתי שהכל מסתכם באהבה

ולצערי, אני כלל לא אדם אופטימי, כותבת השיר היא אדם אופטימי, ואני בהחלט שמחה בשבילה על היותה כזו.
 

wendigo

New member
אהה... אז את שותפה לתחושותיי

ואני חשבתי שאני לבדי בעולם שכולם מסביבו חיים בבועה שהכל טוב, ורק הוא רואה את האמת.
 

candybox

New member
אולי שותפה,

אבל ממש לא גאה בזה, הייתי מאוד רוצה להיות אופטימיות כזו, מלאת אהבה, לחיות במחשבה שהכל יהיה בסדר
 

wendigo

New member
אבל לצערי הרב זה בלתי

אפשרי שהכל יהיה בסדר. לפחות מבחינתי. אבל כל אחד ומה שהוא מאמין. אני לא מאמין שאי פעם יהיה לי טוב, או שאני אהיה אופטימי. תגדירי מה זאת אומרת מלאת אהבה.
 

candybox

New member
אהממ...

גלשנו לנו, ואני לא רוצה להרוס לנסיכה את השירשור, אז אני אפתח אחד חדש
 
למעלה