בגידה וירטואלית

../images/Emo20.gifבגידה וירטואלית ../images/Emo20.gif

יש דבר כזה? חוו את דעתכם/ן לגבי ההודעה . הייתם מוכנים להתפשר עם בן זוג/בת זוג על דבר כזה? כן/לא/למה/מדוע/הכיצד/ואיך? ( לקוח מאחד הפורומים וואלה שכחתי איזה)
"לבעלי יש חברה וירטואלית, אתה הוא מקיים קשר קבוע דרך האינטרנט. בעיני זו הפרה של הקשר בינינו, אך הוא טוען שמדובר בידידות בלתי מזיקה היות ואותה אישה חיה בארץ אחרת ואין כל קשר פיזי ביניהם. אני לא רוצה לאסור על בעלי לקיים קשרי ידידות, אך אני חשה שטבעו של קשר אינטרנט זה מפר את ברית הנישואין שלנו: קשר החברות שלו אתה הוא פרטי, מתקיים מרגע לרגע ומאפשר שיתוף רגשות כמוסים. הוא מפר את האינטימיות שלי עם בעלי, ואני חשה כאילו אדם שלישי מתגורר עמנו תחת אותה קורת גג. איך אני צריכה להגיב?
 

משיייי

New member
בעיני זאת לא בגידה אבל

הייתי מעדיפה שהחבר שלי לא יעשה את זה והיה לי גם מיקרה כזה שהחבר היה מתכתב עם כל מיני בנות בשעות מוזרות אבל כשאמרתי לו על זה משהו הוא היה אומר לי אל תדאגי אני איתך לא ? אני שלך וכו' אבל כשניפרדנו הוא אמר לי בגללך איבדתי המון ידידות אז מה הייתי אמורה לעשות ... זאת בעיה מאוד קשה אבל לפי דעתי כל עוד זה לא הגיע לטלפונים וכו' אז זה לא בגידה
 
טוב

קצת קשה לומר מה הייתי עושה. אבל אני מניחה שזה היה מפריע לי כי ידידה וירטואלית יכולה לההפך להיות גם משהו אחר. אז אני לא בדיוק יודעת מה לומר, כי גם לי יש מלא ידידים וירטואלים ואני לא יודעת אם הייתי מאבדת אותם בשביל בחור.
בעיה. חיפאתוש מאמי, מה שלומך? אני מזיקה לך אצבעות שתמצאי עבודה במהרה!!!
 

Hampy

New member
זה תלוי. ומה שתלוי מתייבש.

אתם הרבה פעמים מתארים סיטואציה ושואלים אם זו בגידה. בגידה זה הפרת אמון. התשובה לשאלה "האם זו בגידה?" היא התשובה לשאלה - "האם משהו שהיה לגביו אמון הופר ?" כלומר הכל תלוי על מה מסכימים. ולענייננו : אין שום דבר רע בקשרי ידידות עם המין השני. אין לי שום בעיה שלבת הZוג שלי יהיו ידידים. אז מה הבעיה עם זה שהם יהיו וירטואליים ? אם זה מעבר לידידות הוירטואלית ומתפתח לכיוון הסייבר - זה כבר תלוי בפתיחות של בני הזוג. לטעמי האישי זה ממש לא לעניין.
 
למעלה