איך היה השבוע שלך?

א ס פ ה

New member
הזכרת לי .. מכירים את זה

שלתינוק יש גזים המון זמן ורק הליכה על הידיים מרגיעה אותו, ואיך שנעצרים מתחיל שוב לבכות? אז חשבתי על זה שאין לי הרבה מטרים ללכת בתוך הבית, ושחבל שאין לי הליכון... מישהי ניסתה את זה פעם? להרגיע תינוק על ההליכון?
 

dbee70

New member
השבוע השמנתי ממחמאות

יום שלישי הייתה חתונה של בן דוד שני שלי. אנחנו בכלל לא בקשר אבל אני בקשר טוב עם אימו והיא מאוד רצתה שברק ואני נבוא. התלבטתי ארוכות שכן ברק אוהב ללכת לישון מוקדם, אבל בסוף החלטתי ללכת ולהשוויץ בו קצת מול המשפחה שטרם ראתה אותו. מה אגיד... הוא היה מסמר הערב! כולם התפעלו עד כמה הוא מתוק, מקסים וטוב. נו מה, חצי שעה הוא היה בכלל בהלם מכמות האנשים (בדר"כ זה רק אני והוא) ומהתאורה והמקום, אחר כך הוא ניסה לנמנם עליי, וכשהתחיל האוכל הוא בכלל התעורר והיה עסוק באכילה. ברור שתינוק טוב. וכמובן שכל מי שבא אליו או חייך אליו הוא מיהר לדפוק לו את חיוך הגומות שלו שמייד ממיס אפילו קרחונים. למחרת אם החתן התקשרה וסיפרה עד כמה כולם התלהבו מברק והעריפו עליו מתמאות. נו, לא להשמין מנחת?
 

הילה35

New member
שבוע שגרתי בסה"כ

מלבד טיול ביום א', למרצים של אחת המכללות בה אני עובדת. הטיול היה למדבר יהודה, והיה פשוט מדהים. גולת הכותרת היתה טיול ג'יפים, וחברי לג'יפ שיכנעו אותי לנסות, והיה כייף לא נורמלי. מצורפת תמונה להמחשה. שבוע טוב לכולן
 
למעלה