צריכה אצבעות חשוב מאד

blumm1

New member
../images/Emo2.gifצריכה אצבעות חשוב מאד../images/Emo92.gif

תראו, זה לא יכול להיות הייתי אצל רופא המשפחה עכשיו ושאלתי אותו למה בימים האחרונים (יומיים)שחר לא ממש אוכל מהציצי כמו שצריך, הוא שאל אם אני לוקחת אמצעי מניעה ואמרתי לו שלא, אז הוא שאל אז איך את יודעת שאת לא בהריון אז אמרתי לו שאני באמת לא יודעת אבל אין כ"כ סיכוי כי אנחנו בקושי עושים את זה אז הוא אמר שמספיק פעם אחת (יש משהו בזה)..... ושלח אותי לעשות בדיקת הריון כי.... הוא אמר שטעם החלב משתנה בהריון ואולי בגלל זה הוא לא רוצה, יכול להיות????? אני עכשיו ממתינה לתוצאות וצריכה אצבעות (דווקא לא אכפת לי), אז מה עכשיו??? מה נראה לכן היינו יחד לפני משהו כמו שלושה שבועות, מה מכ"כ מעט פעמים זה יכול לקרות??? אוף השעתיים האלה עד התוצאות יעברו לאט......
 

שיגצה

New member
באמת מספיקה פעם אחת...

לא הבנתי למה להחזיק אצבעות- שיהיה חיובי או שלילי? אני מאחלת לך שמה שיצא יעשה אותך מאושרת ומחזיקה לך אצבעות לזה.
 
למעלה