לידת תאומים: כל מי שבסביבה - בא!

PlusPlus

New member
../images/Emo2.gifלידת תאומים: כל מי שבסביבה - בא!

טוב, חייבת לכתוב עוד הודעה להיום. הינו בסיור בבני ציון ושאלתי את המיילדת מי נוכח בלידת תאומים מבחינת הצוות הרפואי. אתם לא תאמינו מה היתה התשובה! אני כמעט מצטטת: "לידת תאומים! או, זו חגיגה שלמה! כל מי שבסביבה בא. קודם כל, מבחינת הצוות הרפואי הרגיל: שתי מיילדות, שני רופאי ילדים ורופא נשים אחד לפחות. אבל בנוסף, עד שיש לידת תאומים, כל מי שבסביבה בא. וזה אומר סטג'רים, סטודנטים, אולי מיילדות חדשות. בקיצור, לפחות 10 אנשים בו זמנית נמצאים בחדר!" היתי המומה, לא ידעתי אם היא מדברת ברצינות או לא ושאלתי אותה האם אני יכולה לבקש מאנשים שלא קשורים לצאת. ואז היא ענת לי שאני אהיה בכזה מצב שממש לא יהיה לי יכפת. מה אתם אומרים? אולי פשוט שיילדו אותי האודיטוריום ויקרינו את הלידה? שכוווולם יכלו להשתתף? אני כבר לא בטוחה שאני רוצה לידה רגילה. אולי קיסרי ישר?
 
לגבי סטז'רים, סטודנטים ושאר

מתלמדים, אני בטוחה שזכותך המלאה לבקש שלא יהיו נוכחים בחדר. זה נשמע לי נורא ואיום ללדת בתוך כל המסיבה הזו. הלו! זו הלידה שלך. תגלי (או שבעלך יגלה) אסרטיביות, ותדרשו שכל מי שלא נחוץ למהלך הלידה יואיל לצאת.
 
מה פתאום את מוותרת.. ?

את לא מוותרת על לידה רגילה, ולא עושים קיסרי בגלל שכל דכפין בא לא לצפות בהצגה הכי טובה במחלקה. לפי מה שקראתי באמת בלידת תאומים יש יותר רופאים מלידה רגילה, אבל זאת לא סיבה שכל העולם ואשתו יהיו איתך בחדר הלידה, שלא נדבר על לדחוף אצבעות לבדיקה. מסבירים מראש שאת רוצה שרק הצוות הרפואי ההכרחי יהיה בחדר וכשרואים בלידה שזה לא קורה מכינים גם את הבעל שהגיע תורו להעיף בבעיטה את כל מי שאין לו הזמנה והוא מיותר כי זאת לא חתונת השנה. יהיה בסדר. המון אסרטיביות ותמיכה מהבעל, להעיף את הביישנות ולדעת מה את רוצה ואת מי את רוצה. לידה רגילה זאת חוויה אחרת בעיני ומאוד שונה מקיסרי, לא שיש לי את הנסיון אבל בהרגשה. אם את רוצה אני אבוא לאעיף בבעיטה את מי שלא רצוי בלידה. המון בהצלחה.
 

PlusPlus

New member
../images/Emo6.gif אולי אני אביא שומר ראש?

אולי במקום הבעל אני אביא איזה בריון עם שרירים ענקים?
 
לא להתביש ולסלק את הקהל

למרות שאני מודה שבלידה הראשונה , ממש לא ענין אותי מי בחדר ואפילו לא שמתי לב. לדעתי יש סיכוי טוב שאת לא ממש תקדישי לזה מחשבה ואנרגיות ברגע האמת.
 

nubi

New member
את פשוט מבקשת ממי

שלא שייך ללידה לצאת. סטודנטים וסטג'רים-מכניסים רק באישור שלך.
 

n a o r i

New member
אני לא יודעת אם להילחץ או להירגע ..

בעקבות המידע החדש מה שכן אוטוטו אני מרימה טלפון למחלקת יולדות בשערי צדק לשאול מה קורה אצלי .....
 

שיפסלה

New member
נשמע לי ממש נורא!

מה פתאום שסטודנטים וסטאג'רים יכנסו ככה סתם? בעלך צריך להיות מאוד אגרסיבי בעניין, כי את תהיי עסוקה בצירים וללדת ואני לא יודעת כמה "ישימו" על הדרישות שלך. לגבי הצוות הרפואי זה נשמע לי הגיוני שיהיה 2 רופאי ילדים ו-2 מיילדות וגם רופא נשים. לא בטוח שכולם יהיו כל הזמן בחדר. סביר להניח שבחלק מהזמן הם ישבו בחוץ ויפטפטו
 

cookie1

New member
את בהחלט יכולה לדרוש שהם לא יהיו

שם כי את לא מתכוונת להיות ההצגה הכי טובה בעיר. מה שכן, חשוב שבעלך יהיה זה שיריב עם הצוות כי את באמת לא תהיי במצב בו לא יהיה לך כח להתווכח ולהיות אסרטיבית, ולכך הוא צריך להיות מוכן. ואם תהיה לך אפשאות ללידה רגילה, אל תרוצי לקיסרי רק בגלל זה - זכרי כי קיסרי הוא ניתוח והוא טראומה קשה יותר לגוף מאשר לידה רגילה.
 
למעלה