בעיה קשה!!!

../images/Emo2.gifבעיה קשה!!! ../images/Emo53.gif

טוב אז ככה, לפני יותר מחודש הוחלטה ההחלטה, ואנחנו מאד מאושרים מכל העניין.. (עד מה שקרה אתמול)... בהתחלה היתה לנו פנטזיה שהחתונה שלנו תהיה אינטימית, באופי שלנו, בלי הרבה טררם ואנשים שאנחנו לא מכירים, וכבר היו לנו רעיונות לסגנון של מקומות, ולאווירה. ואז, כשהעלנו את זה בפני הוריו - אמא שלו נתנה לנו להרגיש שהשתגענו לגמרי, וזו לא חתונה! הבנו את המסר, ובכל החודש האחרון כבר ממש נכנסנו לכל העניין של הארגון, ופחות או יותר החלטנו ללכת על חתונה סטנדרטית (300 אנשים, גן, קיץ, אוכל טוב and the rest..). אבל...ככל שהימים עוברים, ואנחנו יותר ויותר עמוק בפנים, אני מרגישה שזה מתרחק ממני. אני לא מצליחה לראות את עצמי שם, בין כל האנשים, עם כל הריקודים, אני לא מתחברת לקונספט הזה של מסיבה גדולה עם המון אנשים שאינם קרובים לנו. וגם אהובי לא. אנחנו יושבים וחולמים על הטיול הארוך שנעשה אחרי, ומרגישים מטומטמים לארגן ארוע (ולשפוך המון כסף) כשאנחנו לא מרגישים נוח איתו, רק בשביל שהמשפחות יוכלו להזמין את כל האנשים שלא ראו מהחתונה שעברה... זה פשוט נורא. אז אתמול, החלטנו להעלות את הנושא שוב בארוחת ערב משפחתית אצלו. כולם היו בעדנו (כל האחים, והאבא) ורק אמא - אמרה שאנחנו הורסים לה את היחסים עם המשפחה, ושהיא במילא תצטרך לעשות עוד ארוע כדי לחגוג עם כולם, והאשימה אותנו שאנחנו לא יודעים לשמוח. בקיצור, נתנה לנו להרגיש (ובעיקר לי, כי אני זו שהגנתי על התיזה שלנו) שאם זה מה שנעשה לא נקבל שום תמיכה (רגשית או כלכלית) ממנה ושלא ישכחו לנו את זה לעולם. חזרנו הביתה בערפילים. פתאום הכל נראה מבאס, לא שווה את זה, כבר בא לנו רק ללכת לרבנות, או פשוט לנסוע לקפריסין, להכריז בפני העולם על איחודנו, ולנסוע... עכשיו אני יושבת וקוראת את כל מה שהתווסף לפורום ביומיים שנעדרתי, וזה פחות מרגש, ופחות מלהיב, אני מרגישה רחוקה מזה, ולא יודעת איך באמת אוכל לארגן משהו שאני לא עומדת מאחוריו. האם זה הגיוני לוותר על כל החלומות שלנו רק בשביל שהמשפחה תהיה מלוכדת ומאושרת בהתחייבויות הצבועות שלה? אני לא יודעת מה לעשות.. מזל שאתן כאן, שלפחות יכולתי לשפוך את זה על כתב... בתקווה שיש מי שיקרא (ותגיב??)
 
../images/Emo9.gifאולי באמת...

אם אתם מאמינים בחתונה אזרחית תעשו את זה, תעשו מחוץ לישראל, יש לכם אפשרות כמובן לעשות מחוץ לישראל גם חתונה דתית, בכל מקרה מה שאני מתכוונת זה, שתעשו חתונה לבד ומצומצמת, אתם או מקסימום 10 אנשים. אח"כ (שכבר תהיו נשואים) תנו להורים להזמין מי שהם רוצים, זאת כבר משביסה עבורכם והכל כבר מאחוריכם וההתרגשות היא אחרת ופחות מבלבלת ואולי זה לא יראה כ"כ נורא.חוץ מזה כחולת כנף, תמיד נראה לי שבשבת אנחנו היחידות כאן (בערך).
 

דידיש

New member
אני חושבת

שאתם צריכים לעמוד על שלכם. חתונה אינטימית עם החברים והמשפחה הקרובה. לא הבנתי אם זו אמא שלך או שלו אבל אם זו שלך תוכלי לדבר איתה באופן פרטי יותר ולנסות שוב לשכנע ולהביע את הרצון שלכם למשהו שהוא שלכם עם התחשבות בה אבל גם בכם. אני מקווה שיצליח. וגם אם לא, אז מה שחשוב זה רק שאתם בדעה אחת ותומכים אחד בשניה וההיפך! הרי בלי זה, זה לא שווה! המון הצלחה!
 

hila123

New member
אוף, נמחקה לי כל התגובה...

אז בקיצור- גם אנחנו עברנו סיטואציה דומה. החלטתי לא להתעצבן- קודם כל, שום דבר לא יהרוס לנו את היום שלנו. שנית, זה ערב אחד מכל החיים שלכם ביחד ועם ההורים... חבל להיכנס לריבים ואי-נעימות שישארו הרבה אחרי הערב הזה. תגידו שלום בנימוס, ותלכו להנות עם מי שאוהב אתכם(ואני בטוחה שיהיו רבים כאלה, הרבה יותר מהאלמוניים הלא רצויים האלו). כשתהיו שם, לא יעניין אתכם הזוג בשולחן 7, אתם תהיו עם החברים והמשפחה , תרקדו, תהנו ולא תזכרו אף אחד אחר! לא שווה לריב, לא שווה להתעצבן. והכי לא שווה- שזה יהרוס לכם את החשק וההתלהבות.
 

חסונוס

New member
אני כל כך מבינה אותך!!!!

גם אבא שלי איים מההתחלה לעשות חתונה גדולה ואני הייתי מקווה לעשות באיזה מקום יותר פסטורלי (הסתכלתי גם בפינת חמד והיו שם רעיונות מדליקים.. ועכשיו מתברר שאפילו יש יותר מוזמנים ממה שחשבנו ... אז לפעמים אני חושבת איזה בעסה, יהיו המון אנשים שאני לא מכירה ולא מעניין אותם החתונה שלי. אבל אני מקווה מאוד לשים פס על זה לעשות שמח בשבילי ובשביל האהוב היקר שלי , ולהנות מכל הלב. אני פשוט לא רואה עצמי מממנת חתונה.אולי באמת טקס בחו"ל (טוסקנה מומלצת) ואחרי זה מסיבה הוא פיתרון טוב. לחתונה אלטרנטיבית הם ישאפו להזמין פחות אני מאמינה. גם לי מפריע הלא נעים שגורם להזמין אנשים שלא ממש רוצים לבוא ובאים בגלל שההורים באו. אבל ככה זה החברה שלהם, ואני מקווה שתזכרי את זה טוב שכשתהיי במצבם תזכרי כמה לא רצית שיתערבו לך
 

jinjit

New member
אפשרות

300 איש זה בכל זאת לא כל עם ישראל ואם תתחתנו במקום רחב ידיים אולי לא תרגישו את הצפיפות. אבל הדבר החשוב... אם אמא רוצה חתונה גדולה- שאמא תשלם. גם אני לא מוכנה שהחתונה תגרע לי מירח הדבש שבשבילי הוא הוא העיקר, לכן אנחנו עושים חתונה ממוצעת ולא גראנדיוזית (אנחנו משלמים לבד..)
 

כתומית10

New member
לכו על קטן ואינטימי - כמו שרציתם

לדעתי, אתם צריכים ללכת עם ההרגשה הראשונית שלכם ולעשות משהו קטן, אינטימי, רק עם אנשים שאתם באמת אוהבים ואוהבים אתכם. גם אנחנו היינו בראש הזה בהתחלה, אבל איכשהו נתפסנו ל"הפקה" ועכשיו כבר התרגלנו לרעיון שזו הולכת להיות חתונה "רגילה", גם אם קטנה - 250 מוזמנים. האמת, אנחנו אפילו מתחילים לאהוב את הרעיון וליהנות מכל הסיפור. אבל, אם אני באמת מנסה לחשוב איך הייתי רוצה שהחתונה שלי תהיה - בלי להתייחס לכל יתר האנשים - אני בטוחה שהייתי הולכת על חתונה קטנה, באיזוהי חצר עם דשא ועצים (אם היתה לי) , עם טקס מרגש, משפחה קרובה וחברים טובים מסביב וזהו. אם תלכי על זה - תגשימי לי חלום , אבל את לא מחויבת לחלומות של אחרים, אלא רק לשלך. אם ניסיתם לארגן "הפקה" וזה לא תפס אתכם - תתעקשו ותעמדו על שלכם, כדי שתוכלו אחר כך להרגיש שזו היתה החתונה ש ל כ ם !!!!!
 

כתומית10

New member
אגב, לאן אתם נוסעים ?

אם אתם מתחתנים בספטמבר עד דצמבר - ממליצה בחום על ניו זילנד !!!! אנחנו היינו שם לפני שנה למשך חודשיים והיה פשוט מדהים.
 

אמיקה

New member
אכן בעיה קשה...

אבל קודם כל ממליצה בחום רב שאת ההתנגדות לאמא שלו, יעשה הוא. ז"א - אם זה יהיה הוא שיעמוד בפרץ, אז בסופו של דבר יסלחו לו (כי הוא בנם) ואם את תכנסי איתם למריבות זה יכול להעיב עם המשך הקשר ומאוד חבל.. זה - מעל לכל. לגופו של עניין, אולי אפשר להתפשר... תיראי - חשוב לזכור שהחתונה היא אמנם בראש ובראשונה שמחה לכם ואירוע שלכם, אבל היא גם מקור גאווה ע-נ-ק להורים, וכשלעצמה היא גם שמחתם, לא רק שמחתכם. נסי לחשוב על הדברים מנקודת מבטה של האם - היא משיאה את בנה, מזמינה את משפחתה וחבריה לחגוג איתה את שמחתה וגאוותה בכם, היא מבקשת להפיק אירוע מכובד שעוד ידובר בו, שכולם יהנו ואיש לא יקופח...בקיצור - החלום של האימהות
מצד שני, לא בטוח שדווקא הדי.ג'י. עקרוני לה
לא בטוח ש"הקונספט הסטנדרטי" הוא שעומד בראש מעייניה.. לא בטוח שהיא לא תשמח לחשוב איתכם על רעיונות להפוך את האירוע למשהו שהוא יותר "אתם", משהו אישי לכם, עם ההדגשים שלכם... נכון שלגבי רשימת המוזמנים היא, כנראה, תהיה פחות גמישה (ואגב, לגמרי מסכימה עם מי שכתבה שהעלות של האורחים "שלהם" צריכה לחול עליהם), אבל לגבי כל שאר הדברים,יתכן שעוד תופתעו... אם צרת רבים מנחמת - אני חושבת שהרבה מאיתנו חלמו על חתונה אינטימית, בלי "דודה בלומה" ו"סבתו האהובה של זרובבל מבי"ס יסודי", אבל כמו כולם גילינו שזה לא עובד ככה, בכל אופן לא "חלק". כמובן שאפשר להתווכח ולא לוותר, אבל בינינו ? - יש גם דרכי ביניים, ושווה לברר את כל האפשרויות...
 
למעלה