"בכל מקרה מובהר ומוסכם כי

Avelon

New member
../images/Emo2.gif"בכל מקרה מובהר ומוסכם כי

כל צד שלישי שהוא לא יהא זכאי לכל זכות שהיא בבית" ~זה מובן! אולם,מה בדבר האמירה כי "עד למכירת הבית (גיל 21 של הילדים),מתחייבת האישה לא לשכן ולא להלין כל צד שלישי שהוא אלא בהסכמה בכתב של הבעל"?
מה דעתכם\ן?מדובר בעוד שנים רבות... יש למישו בעולם זכות לעצור חיים של מישו, כך?!?
קינאה חולנית רצון להציק משא ומתן ? הגיון?
מה עומד מאחורי אמירה כזו בהסכם שנעשה בשלום ושקט יחסי??? אנו פרודים מזה שנה+ וחיים בנפרד כל אחד חי את חייו זה מכבר... מה דעתכם?\ן
 
לא טוב

ונוגד את חוק יסוד כבוד אדם וחרותו. יחד עם זאת, ניתן לפתור את העניין בכך שאם יהיה לך בן זוג שיתגורר איתך באותה דירת מגורים אז הוא ישלם את החלק היחסי של דמי שכירות לבעלך.
 

Avelon

New member
תודה נקלעת!!!

גם אני מיד העוותי פניי ולו בעבור אותו חוק יסוד של כבוד האדם, במקרה שלנו זה קינאה ומשא ומתן אני מוכנה לוותר על חלקים שיש לו בירושה(בתים) ובלבד שיסיר את העיוות הזה מההסכם שלנו. אין לי שום עניין בשקל מיותר ממנו(למרות שהבתים אותם קיבל בירושה לפני מספר שנים, כן מגיעים לי ע"פ חוק ככל הידוע לי) ,ולא אין סיבה שיקבל דמי שכירות מבן זוגי שכן המזונות שהסכמתי לקבל ממנו בעבור הילדים בלבד, נמוכים לכל דעה
,בן זוגי חי איתי ועם ילדי באהבה ודאגה לכל צורכי הבית כולל הכל!!! ג'יייי אוולון בהתקפת צמרמורות.
 

אייבורי

New member
דווקא לא

הבתים שקיבל בירושה לא מגיעים לך, חבל שנקלעת לא אומרת לך את זה. ירושה איננה מתחלקת במקרה של גירושים. והעיוות הזה כדבריך בהחלט בעייתי בעיניו מאחר וזה בית משותף שלכם ויש לו חלק בו, אם את מכניסה איש פנימה שיגור איתך הוא עלול לקבל זכויות על הבית. דר"א אינטרס שלך שלשותף החדש יהיה הסכם איתך\איתו ושישלם שכירות. למקרה של פרידה חדשה.
 

Avelon

New member
לא שכירות ולא כלום

זה אינו שותף במקרה הזה. מה שנחליט אני ובן זוגי ביננו יהייה לטובת כל הצדדים.הוא משלם די והותר או אולי נכון לאמר די והרבה יותר... בבית . קרא מה כתבתי על חתימה שלו והסכמה בכתב אצל כל מי שיידרש להסרת כל זכות או רצון במחצית הנכס השייכת לי ע"פ חוק ,כמו גם כתיבת ירושה של הפרוד ושלי בה הנכס נרשם על שמם של הילדים בלבד! לגבי הירושה? מרגע שביקשו ממני להסיר ידיי מהנכסים שנרשמו על שמו, שנה לפני שהתחלנו לכתוב הסכם, כבר היה ברור לי שאפשר לשאת ולתת עליהם. (מי רוצה את זה בכלל?!)
 
מהיכן היה ברור לך

לגבי הירושה? נראה לי שאת צריכה לקבל ייעוץ טוב יותר - מה שנתקבל בירושה לא מאזנים אלא אם כן הכניס את שמך בנכסים אלו
 

Avelon

New member
אגב גדול אחד...

בן זוגי ערוך לחתום אצל ע"וד ~נוטריון או כל מי שיצטרך לחתום מולו, על וויתור בכל מה שקשור לחלק שלי בנכס. אנו יודעים כי עלינו לעגן זאת באופן פורמאלי בכתב. והצדדים (הפרוד ואנוכי) אמורים ומתחייבים להוריש זכויותנו על הנכס לילדים בחלקים שווים . מה עוד אפשר ??! נראה לי הוגן ומספק !
 

ח ב ר מ ן

New member
לפי דעתי זה ענין של משא ומתן

הרי חצי הבית שלו.ואם מישהוא בא לגור בו הוא צריך לשלם איך שהו לא? אצלי הבית ימכר גם רק שהילדים יגיעו ל21 ואני מתפלל רק שהוא יבוא!!! אז אולי יהיה לי שקט
)) אורי
 

Avelon

New member
אני מתכוונת לעמול

על מכירת הבית לפני הגיעם לגיל 21. אין כמותי בלרצות שקט האמן לי!ל
 
הייתי יכול להבין

אותו...אם היה שם סעיף של "שינויים מבניים" אבל פה זה נראה כמו נסיון לשלוט..לדאוג שתהיי לבד לא הייתי מסכים בשום פנים ואופן.
 

Avelon

New member
איך איך נסיון לשליטה?!../images/Emo9.gif ררררר

הרי גם לא האמין שאומר לו אי פעם.... לךךךךך והנה, הלך לו.
מכירה את המנפילוציות והסחטנויות הרגשיות מזה שנים! לא אסכים בשום אופן לסעיף הזה. נקודה. תודה טלה.ומה הכוונה ב"שינויים מבניים"? מי שמנסה לשלוט באוולון מסורס מיד.
 
ברגע.

שאסור לך להכניס גבר הביתה..וברור שפה המשורר להלן בעלך התכוון לגבר. הוא שולט בך..לפחות מבחינתו. "שינויים מבניים" כשאני הצעתי לגרושתי לגור פה בבית עד לגיל מסויים של הילדים אז התנאי היחיד היה שלא תבנה או תהרוס קירות ללא הסכמתי.
 

deena

New member
מוכנה להתערב איתך

שכש שופט יקרא את הסעיף הזה, יגיד לכם לצאת החוצה ולנסח מחדש את ההסכם ולבוא שוב לדיון אחרי ששכתבתם את הסעיף.
 

Avelon

New member
דמעות...

הסכמנו על הסכם אצל עו"ד אחד, אני רק קוראת את ההסכם עם ידיד (עו"ד) וגם בלעדיו ברור היה שלא אסכים לעצירת החיים שלי עי סעיף שמעלה את הסעיף כך, בייחוד לאור העובדה שלקח לי שנים ללחוש... לך ממני...(כמה כמה אומץ) את אומרת שכדאי לצאת למלחמה? רצינו בשקט בשביל הילדים ...את רומזת שהוא הכריז מלחמה ? אין לי כוחות לזה ואני אישה חזקה ב א מ ת . ואיזה שופט יראה את זה? עד כמה שאני יודעת אם יש הסכם אפשר לגשת איתו לרבנות ונגמר הסיפור לא?! השופט יהיה רב?!
(ושיסלחו לי המאמינים)
 

r o n i t 3 7

New member
../images/Emo46.gifאסור, פשוט אסור....

לך להסכים לתנאי שכזה... והרי מניסיון אני מדברת... הגרוש שלי, התחבר לי על העורק הראשי(ולא משנה שהוא עדיין שם...) וגרר אותי למשפטים חבל על הזמן, אפילו קיבלתי צו פינוי מהדירה בגלל זה... אבל לשמחתי הרבה הצלחתי לתפוס אותו ב-
והוא ירד מהנושא.... בהצלחה... ומקווה שחרות לא יטעו במקומות בהן אני טעיתי
 

Avelon

New member
מעייף לא לטעות

מעייף מאוד. ובכל זאת מעדיפה להשאר אופטימית ולדעת שלא נגיע למשפטים כלל.
 

r o n i t 3 7

New member
עדיין, לדעתי...

עדיף להשאיר את האופטימיות בבית במקום סגור למקומות אחרים... ומעייף נכון, אבל אף אחד לא הבטיח לנו שיהיה קל, ובכל זאת אנחנו מצליחות.... קבלי המון
ממני
 

Avelon

New member
../images/Emo24.gif

האופטימיות נשארת בבית במקום סגור... וגם מגיעה ממנו...
|מחייכת|
 

deena

New member
בשום אופן לא רמזתי למלחמה.

חשבתי לתומי, שבכוונתכם לאשר את ההסכם בבית דין לענייני משפחה. שם, שופט לא יאשר שיכלאו אותך לכל החיים. מן הסתם, כי זה נגד החוק. (גם אם תסכימי, גם אם תחתמי שאת מאשרת, גם אם תרצי נורא, רוב הסיכויים שזה לא יאושר) לגבי אישור ברבנות בלבד, אני מסירה את ההתערבות. אמנם הדיינים הם שופטים, אבל אם יפסלו הסכם על בסיס הסעיף הזה? לא יודעת. (ולמה נראה לך שאישור הסכם בבי'ד לענייני משפחה זה הכרזת מלחמה???)
 
למעלה